Skocz do zawartości

Jatuzo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jatuzo

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Jatuzo

0

Reputacja

  1. może ktoś podesłać linka do jak najbardziej aktualnych map z bezpiecznego źródła
  2. Różnica jest taka że jest trochę cięższy dostęp do magla, trochę trudniej go wyjąć, ale tragedii nie ma
  3. Hej, mam problem ze wspomaganiem - czasami jest tak jakby w ogóle go nie było. Pierwsze co zrobiłem, to wypłukałem stary płyn z pompy (ktoś zalał czerwony) i wlałem zielony, jak zaleca producent. Efekt jednak był odwrotny od zamierzonego, kierownicą się kręci jeszcze ciężej - albo to tylko moje wrażenie. Miałem przypadki (gdy silnik był zimny), że w jedną stronę kręci się lekko, a w drugą brak wspomagania - gdzieś wyczytałem że jest to oznaka niesprawnej maglownicy. Drugą rzecz jaką zauważyłem, to że jak zwiększę obroty silnika to wspomaganie zaczyna działać poprawnie - tak jakby za słabe napięcie idzie na pompę wspomagania. Dodam, że nie mam servotronica, chyba że ktoś dopiął go na lewo. Mały update z mojej strony. Wymieniłem z powrotem płyn wspomagania na czerwony i wspomaganie zaczęło działać znacznie lepiej - może nie jest perfekcyjnie ale czuć dużą poprawę. Wnioskuję, że pompa nie trzyma odpowiedniego ciśnienia na 'zielonym' płynie, który jest rzadszy od czerwonego. Pompa do regeneracji?
  4. Zgodnie z regulaminem - witam wszystkich forumowiczów. Kupiłem właśnie audiole A4-B6 - jak wiadomo właściciel płakał jak sprzedawał a i tak jest sporo rzeczy do zrobienia Liczę na waszą pomoc w rozwiązywaniu problemów, a i ja pomogę jeśli będę wiedział coś w temacie. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...