Jatuzo
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Jatuzo
Informacje
-
Imię
Jacek
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Jatuzo
0
Reputacja
-
może ktoś podesłać linka do jak najbardziej aktualnych map z bezpiecznego źródła
-
Różnica jest taka że jest trochę cięższy dostęp do magla, trochę trudniej go wyjąć, ale tragedii nie ma
-
Hej, mam problem ze wspomaganiem - czasami jest tak jakby w ogóle go nie było. Pierwsze co zrobiłem, to wypłukałem stary płyn z pompy (ktoś zalał czerwony) i wlałem zielony, jak zaleca producent. Efekt jednak był odwrotny od zamierzonego, kierownicą się kręci jeszcze ciężej - albo to tylko moje wrażenie. Miałem przypadki (gdy silnik był zimny), że w jedną stronę kręci się lekko, a w drugą brak wspomagania - gdzieś wyczytałem że jest to oznaka niesprawnej maglownicy. Drugą rzecz jaką zauważyłem, to że jak zwiększę obroty silnika to wspomaganie zaczyna działać poprawnie - tak jakby za słabe napięcie idzie na pompę wspomagania. Dodam, że nie mam servotronica, chyba że ktoś dopiął go na lewo. Mały update z mojej strony. Wymieniłem z powrotem płyn wspomagania na czerwony i wspomaganie zaczęło działać znacznie lepiej - może nie jest perfekcyjnie ale czuć dużą poprawę. Wnioskuję, że pompa nie trzyma odpowiedniego ciśnienia na 'zielonym' płynie, który jest rzadszy od czerwonego. Pompa do regeneracji?
-
Zgodnie z regulaminem - witam wszystkich forumowiczów. Kupiłem właśnie audiole A4-B6 - jak wiadomo właściciel płakał jak sprzedawał a i tak jest sporo rzeczy do zrobienia Liczę na waszą pomoc w rozwiązywaniu problemów, a i ja pomogę jeśli będę wiedział coś w temacie. Pozdrawiam