-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O kajetan92
Informacje
-
Imię
Patryk
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A3 8P
-
Nadwozie
Sportback
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BKD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
556 wyświetleń profilu
Osiągnięcia kajetan92
0
Reputacja
-
Witam mam problem z kierunkowskazami w A3 8P 2005r. Problem objawia się podczas włączania manetką, gdy ustawię ja w pozycji do uruchomienia prawego kierunku to włącza się lewy przez chwilę i gaśnie, krótko mówiąc nie wykonuje prawidłowo moich poleceń. Macie pomysł za co się po kolei wziąć, żeby zdiagnozować usterkę? Jedyne co sprawdziłem na tę chwile to światła awaryjne działają bez problemu.
-
kajetan92 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Odświeżam temat filmikiem na zimnym silniku
-
Rozrząd wymieniany 45k km temu, jeśli to może pomóc to dokonam wymiany, plus sprawdzenie pompo wtrysków , bo już też słyszałem, że warto to zrobić. Tutaj filmik na nie do końca rozgrzanym silniku, jak dam rade zrobię udostępnię jeszcze na całkowicie zimnym przy niskiej temperaturze, bo weekend majowy to raczej ciepły się nie zapowiada.
-
Niech Ci będzie jest edit, większość na śruby i tak mówi szpilki to kumaci raczej wiedzieli o co chodzi
-
Czyli podejrzenia wskazują tylko dwumas, tak?
-
Nie wiem, nigdy nie wciskałem sprzęgła razem z pedałem gazu. Stuki ustają przy całkowitym ujęciu pedała gazu, powracają przy wciśnięciu. Na wolnych obrotach nic niepokojącego nie słychać jak i też obroty na postoju nie "skaczą".
-
Słyszałem też coś, że te silniki jest ciężko wyregulować, że po prostu one tak mają i nie da się już tego w 100% poprawić. Czy to bujda?
-
Mam problem z jakimś dziwnym odgłosem stukania przy dodawaniu gazu, przy ujęciu gazu stuki ustają. Najbardziej słyszalne są przy nierozgrzanym silniku i bardzo niską temperaturą na dworze. Rozgrzany silnik wydaje już o wiele cichsze stuki, ale nadal słyszane przy wsłuchaniu się w pracę silnika. Nie mam żadnych objawów typu: nadmierne pobieranie oleju, płynu chłodniczego, czy też benzyny, trudności z odpaleniem silnika, wycieki wokół silnika i osprzętu. Jedyne co sprawdziłem na swoją rękę to poduszki skrzyni biegów i one nie są niczemu winne. Może ktoś się wypowiedzieć, co jeszcze można sprawdzić, aby rozwiązać problem?
-
-
Zdjęcia jutro dodam. Ale jeśli chodzi o stan to na widocznych miejscach po przykręceniu nie ma rdzy i nic nie zajechane, niemiec dbał ;D
-
Witam. Posiadam 4x śruby antykradzieżowe do alufelg z A3 8P i adapter na klucz do tych właśnie szpilek. Czy te rzeczy w aktualnych czasach są coś jeszcze warte?
-
Zwracam się z prośbą o sprawdzenie vin Audi A3 2.0 TDI 2003 r kolor czarny. Numer vin WAUZZZ8P44A088082 Oglądałem ten samochód, niby oryginalny lakier, bo nie jestem pewny miernika którego używałem, szczeliny równe i śrubki raczej nietykane nigdzie. Interesuje mnie także przebieg, auto na dzień dzisiejszy ma niby 240000tys. , a nie jestem pewny czy było cofnięte, bo środek auta wygląda tragicznie, może po prostu ktoś nie dbał.