Skocz do zawartości

bugalus

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bugalus

Informacje

  • Imię
    jan
  • Miasto
    brzechfa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    6.3 W12
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia bugalus

0

Reputacja

  1. bugalus

    wtryski

    Program wag działa ale tak sobie gubi połączenie , w pasku b5 polift śmiga na dotknięcie palca , nie wiem nic o teście interfejsu , olej to castrol jak dobrze pamiętam 10w40 nie latam na zimnym przy obrotach 4 tyś napisałem tak bo chciałem sprawdzić to i tamto , przy temp 70 stopni dałem w podłogę przy 3-3,5 tysia obrotów szarpał i pyrkał na chyba 2 gary , wtedy wag pokazał dawkowanie paliwa pomiędzy 2 garami " 1-3" na innych garach pokazał 000 po chwili wszystko wróciło do normy ale dawkowanie skacze tu i tam są spore różnice , audi służy mi jako dupowuz nie deptam powyżej 2,5 tyś . do butowania mam nissana 200sx ale o dieslu w tdi nic nie wiem dopiero czytam w wolnym czasie , ogółem audi poruszam się tylko po mieście spala mi 9L na 100 na trasie koło 7 z prędkością do 100km dalej się nie da bo jest uszkodzony N75 ostatnio lukałem i prawdopodobnie mam zapieczone kierowniczki w turbo padł mi tempomat jeżeli ma to jakieś znaczenie , błędy jakie mi pokazuje to 17978 moduł sterujący zablokowany 575 ciśnienie w dolocie różnica do wyregulowania . wag masa zasysanego powietrza 5400 ciś. atmosferyczne 1010 ciś w kolektorze 1040 ciś doładowania zakładane 989 ciś doładowania aktualne 1040 teraz mi się przypomniało że jak kupiłem auto to czasem przy 110km zamulało auto reset kompa stacyjką i jechał normalnie bez problemu osiągną 170km po kilku miesiącach już padł n75 i nie da rady więcej niż 100km 1 w miesiącu jadę na zakupy i wtedy zawsze poganiałem auto bo na co dzień to emeryt po mieście do pracy , nie znam się na tdi ale wydaje mi się że jest coś z pompą wtryskową i doładowaniem , do mechanika nie oddam bo nikomu nie ufam wolę popytać na forum i zrobić sam aaa i auto jak na 110 kucy nie jest tak żywe czasami pojadę paskiem b5 przed lift 19 tdi i jest spora różnica a on ma 130 kucy sory za składnię zdania ale słabo mi z tym idzie
  2. bugalus

    wtryski

    Nie mogę zrobić logów wyskakuje mi komunikat interfejs nie wykryty . Czyli mój kabelek się nie nadaje ??
  3. bugalus

    podgrzewane fotele

    proszę admina o usunięcie posta
  4. proszę admina o usunięcie posta
  5. Witam chciałbym zapytać o konsole środkową . Mianowicie posiadam grzane fotele i chciałbym je uruchomić ale nie mam włączników i chciałbym je zakupić ale w mojej konsoli jest taki mały schowek z klapką czy da radę go wywalić i zamontować przełączniki do grzania foteli czy muszę zakupić konsole bez tego schowka . Przy okazji chciałbym zapytać czy fabrycznie jest instalacja do grzania foteli w aucie czy też muszę zrobić sam , jeżeli muszę zrobić sam to poproszę o jakiś czytelny schemacik
  6. więc tak wywaliłem tą pompkę od zasysanego powietrza bo mi pierdziała odłączyłem kabelek czujnika temperatury od tej pompki dalej bez rezultatu zero różnicy chmmmm to już nie jest normalne że jak odłączymy czujnik temp zasysanego powietrza i nic się nie dzieje , więc wymontowałem cały panel klimy rozebrałem polutowałem wszystkie nóżki scalaków do których udało mi się dojść , zmontowałem wszystko do kupy uruchamiam i szok działa . Po każdym uruchomieniu obroty wstawały same do góry ale gdy przestawiłem na 1 kreskę to już nic samo się nie zmieniało no ale było tylko tak 3 dni , teraz znowu to samo w wolnej chwili rozbiorę panel do ostatniej śrubki i polutuje znowu mam nadzieje że będzie git I NIE MA TAKIEJ OPCJI ŻE TAK MA BYĆ DLA MNIE TO WADA FABRYCZNA podłączyłem waga i pokazało że jest coś nie tak z czujnikiem temp. zewnętrznej -40 i na desce pojawiło się -40 jak skończyłem z wagiem pokazało mi normalną temperaturę taka jak powinna być i zawsze pokazuje + - 1 stopień różnicy niż w domu , gdzie znajdę czujnik temp. zew. klimatronika ??
  7. bugalus

    wtryski

    nie umiem robić logów dopiero zaczynam zabawę z wagiem proszę mniej więcej nakierować co mam zrobić
  8. bugalus

    wtryski

    Witam pacjent to afn 110 kuca na zimnym silniku jak mu depne do około 3,5-4 tys. obrotów zaczyna szarpać i nie działa na wszystkie agry jak zdejmę nogę z gazu po 10 sekundach łapie na wszystkie gary i jest ok , na ciepłym silniku tego nie ma . Gdy przyszły mrozy przy odpaleniu na zimnym silniku telepie i po 1-2 sekundach chodzi na 4 gary . Podłączyłem waga i pokazało różnicę w podawaniu dawki paliwa na 3 garach prawie idętyko na 4 znaczna różnica . Czy we wtrysku można coś wymienić jakieś uszczelki itp. czy cały jest do wymiany . Jeżeli jest do wymiany to wymienić na używkę nowy czy lepiej na 4 nowe ??
  9. audi a4b5 96 jak wyżej u kolegów odpalam auto ustawiam na 2 kreski temp na HI i jadę , po chwili samo podnosi się na połowę lub więcej nadmuch zmniejsze na 2 kreski za chwilę znowu się podniesie i tak w kółko szału można dostać , nie zawsze od razu reaguje na dotknięcie guzika + - , do tego brzęczy ta pompka z lewej strony panelu klimatroniku jak oprę kolano to tak wyje że nie da się jechać a przecież nie będę non toper słuchał radia na max czasem potrzeba spokoju , może odłączyć tą pompkę i nie będzie szalała dmuchawa bo nie będzie wiedziała jaka jest temp. ???
  10. bugalus

    podgrzewane fotele

    zielona wtyczka z 4 bolcami
  11. bugalus

    podgrzewane fotele

    Mam a4 b5 96r podczas sprzątania zauważyłem że spod fotela kierowcy wystają kostki , od razu wiadomo że są grzane ale nie mam żadnych przycisków aby je włączyć i nie wystają wtyczki z podłogi . Zanim rozbiorę pół auta w poszukiwaniu chciałbym się dowiedzieć czy jest instalacja elektryczna czy też jej nie ma ??
  12. AFN - klucz imbus 2 śrubki od plastykowej podstawy termostatu i płaski wkrętak do węża , większość płynu można zlać odchylając wąż ale to praco chłonne sama wymiana to 15 minut ale ... stary termostat trzymał 80c czasami 90c z nawiewu takie sobie leciało , po wymianie na nowy 70c przy używaniu nawiewu nawet 60c więc morał taki że nie kupujemy termostatu w przedziale cenowym 20-30zł tylko i wyłącznie oryginał nie potrzebny kanał ani podnośnik wystarczy krawężnik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...