Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Climatronic sam przyśpiesza prędkość nadmuchu.


trepek

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z cliamtroniciem poliftowym a mianowicie climatronic z czasem sam zwiększa prędkość nadmuchu. Np ustawię sobie na 3 bieg a on sam, po minucie wskoczy na 5 bieg. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, u mnie to samo jest. Wydaje mi się, że to normalne, bo w przedlifcie też miałem to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przypadkiem nie masz ustawione na auto (wtedy sam sobie dobiera moc nadmuchu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz się czym martwić, tak to działa po prostu, Gdy się schłodzi lub zagrzeje to sam zmniejszy. W końcu climatronik po środku ma czujnik żeby wiedzieć jaka jest temp. w środku i wiedzieć że ma ją utrzymywać. (przykładowo jak przyświeci słońce to doda sobie nadmuchu by schłodzić do wymaganej temp.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam- normalna rzecz. Też tak mam nawet przy wyłączonym auto. Fakt że troche to denerwujące.

przydaje sie to zimą jak np. ustawisz temp na 20 stopni a klimatronic zwiększa nadmuch dopiero jak temperatura troche wzrośnie i pojawia sie ciepłe powietrze :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie trochę to dziwnę ,że na manualu sam sobie reguluje - u mnie też tak jest i czasem wkurza no ale może manual dotyczy tylko opcji nawiewu a nie jego siły :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie naciskałem auto, nie jest czasem to tak, że temperaturę też sam dobiera? Muszę to sprawdzić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba ze dasz nadmuch na szybe i ustawisz predkosc to sam nie zmieni , sprawdzone w wielu a4 i swojej a6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dzieje się to samo. Przyczyna jest jedna. Zimne luty w panelu klimatronika. Sam z tym walczę. Miałem więcej objawów (mrugające podświetlenie i brak reakcji na przyciski) ale udało mi się je usunąć. Zostało tylko to nieszczęsne podbijanie obrotów dmuchawy (ustawie na 2-3 kreski a zaraz sam dopierdzieli do ponad polowy). Dodam , że zaczęło się to po ok 3msc od kupna auta czyli to nie norma. Bez włączonej opcji auto nie ma prawa sam podnosić obrotów dmuchawy. Wszystkie panele z B5 cierpiały na zimne luty i trzeba to naprawić (wymiana nic nie da bo 99% paneli na rynku wtórnym są z wadą).

U mnie jest jeszcze jeden problem. Na auto nie steruje mi temp i dmuchawą. Wszedłem w pod menu klimatronika i na kanale od 1 do 3 mam tylko 0 zamiast pokazanej temp wewnętrznej.

Do tego wszystkiego zacięły mi się klapy od kratek środkowych (nad radiem i dwie po bokach) w pozycji zamkniętej i działa tylko nadmuch na szybę i na nogi. Nie wiem co z tym zrobić. Może jest ktoś obcykany w temacie?

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie od początku działa tak: odpalam wóz jest jedna kreska i utrzymuje się do momentu aż chłodziwo osiągnie ok 55 stopni. Wtedy wchodzi na wyższe obroty, w zależności od warunków atmosferycznych na 4 kreski, zdarza się, że połowa siły a czasem i max. Podmucha tak z 2 minuty, w środku się nagrzeje i schodzi stopniowo do 2 lub 1 kreski. Przy tym wszystkim jak nagrzeje wnętrze to zmniejsza się temperatura dmuchanego powietrza.

Tak działa od początku, niby dziwne ale ponoć tak ma być. Nigdy nie zdarzyło mi się, że podczas jazdy wchodzi na wyższe obroty z niewiadomych powodów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie opisałeś dokładnie zachowanie klimy w trybie auto. W trybie manual nie powinna zmieniać temp ani obrotów. U mnie też czasem idzie do połowy a czasem do końca ale nie jest to zależnie od temp w środku. Poza tym mam czasami shize że dodaje i odejmuje jedną kreskę z częstotliwością ok 1s i tak sobie lata poje..any.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na recznym nadmuchu tez zwieksza sile nadmuchu (klimatronik przed liftem) i nie jest to spowodowane zimnymi lutami bo w panelu przy gniezdzie poprawialem luty.

Wysłane z mojego GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to na pewno zimne luty bo oprócz samego zwiększania obrotów jeszcze świruje jak wyżej pisałem i zmienia sobie o jedną kreskę w górę i w dół. Czasami po naciśnięciu raz przycisku zwiększa o 2-3 kratki obroty zamiast o jedną. Ogólnie perfidnie coś z nim nie halo. Ja swój wysyłam na spa. Zobaczymy co z tego wyjdzie.


Skoro tyle osób się tu udzieliło to może napiszecie na którym kanale macie temp wewnątrz auta? Wydaje mi się , że u mnie funkcja auto nie działa bo po jej ustawieniu nic się nie zmienia. Na kanałach 53-60 mam 0 albo liczby które nie mają nic wspólnego z temp w aucie np 8 czy 11 kiedy w środku jest piekarnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...