Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Climatronic sam przyśpiesza prędkość nadmuchu.


trepek

Rekomendowane odpowiedzi

audi a4b5 96 jak wyżej u kolegów odpalam auto ustawiam na 2 kreski temp na HI i jadę , po chwili samo podnosi się na połowę lub więcej nadmuch zmniejsze na 2 kreski za chwilę znowu się podniesie i tak w kółko szału można dostać , nie zawsze od razu reaguje na dotknięcie guzika + - , do tego brzęczy ta pompka z lewej strony panelu klimatroniku jak oprę kolano to tak wyje że nie da się jechać a przecież nie będę non toper słuchał radia na max czasem potrzeba spokoju :D , może odłączyć tą pompkę i nie będzie szalała dmuchawa bo nie będzie wiedziała jaka jest temp. ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem ze zwiększaniem obrotów wentatora u mnie pozostał, kolega ma tak samo.

Ja u siebie poprawiłem luty w gnieździe i kostce panelu oraz każdy lut przy kostkach które się podpina z tyłu klimatronika.

Jak odbiore auto z naprawy (mały gong) to pobawie się z przywróceniem ustawień fabrycznych a jak nie pomoże to problem może też leżeć w opornicy wentylatora.

@UP jeśli Ci brzęczy ta pompka to pewnie przez kabel który trze o łopatki wirnika, albo moze to byc coś innego.

Budowa tego jest banalna, więc nawet lalik sobie poradzi że zrobieniem tego.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwiekszanie i zmniejszanie obrotów wentylatora to nie problem tylko tak ma być. i w kazdej audi jaka miałem tak bylo i nie szukajcie na siłę problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak myślałem, ale naczytalem się i w głowie utkwiło że nie jest to normalne działanie klimatronika i raczej dlatego szukam dziury w całym.

Z drugiej strony, dużo ludzi tak ma i wychodzi na to że jest to normalne.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie wymieniłem wentylator wraz z opornica, bo mi się całkowicie zawieszał stary i miał zużyty komutator.

Jeżeli chodzi o te samoistne zmiany prędkości obrotów to czytając i obserwując swoje auto, to rzeczywiście powinno tak być gdy auto złapie już trochę ciepłej temperatury.

Znalazłem jednakże opinie, że powinno się to tak zmieniać tylko wtedy gdy jest włączony tryb auto, a u mnie i bez auto tak to działa.

Osobiście nie drążę dalej sprawy - jest jak jest i można się przyzwyczaić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W trybie AUTO klimatronik steruje sobie sam klapami aby rozprowadzić ciepło po całym samochodzie. Przy wyłączonym AUTO nie steruje klapami i możemy sobie skierować nawiew gdzie chcemy a klimatronik będzie sterował siłą nawiewu (prędkością dmuchawy)w celu osiągnięcia i utrzymania zadanej temperatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wygląda na to że wszystko jest w porządku :)

A jak już luty poprawione to, przynajmniej mam już pewność że panel nie powinien mnie zaskoczyć niczym niepokojącym.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc tak wywaliłem tą pompkę od zasysanego powietrza bo mi pierdziała odłączyłem kabelek czujnika temperatury od tej pompki dalej bez rezultatu zero różnicy chmmmm

to już nie jest normalne że jak odłączymy czujnik temp zasysanego powietrza i nic się nie dzieje , więc wymontowałem cały panel klimy

rozebrałem polutowałem wszystkie nóżki scalaków do których udało mi się dojść , zmontowałem wszystko do kupy uruchamiam i szok

działa :D . Po każdym uruchomieniu obroty wstawały same do góry ale gdy przestawiłem na 1 kreskę to już nic samo się nie zmieniało no ale było tylko

tak 3 dni , teraz znowu to samo w wolnej chwili rozbiorę panel do ostatniej śrubki i polutuje znowu mam nadzieje że będzie git

I NIE MA TAKIEJ OPCJI ŻE TAK MA BYĆ DLA MNIE TO WADA FABRYCZNA :D

podłączyłem waga i pokazało że jest coś nie tak z czujnikiem temp. zewnętrznej -40 i na desce pojawiło się -40 jak skończyłem z wagiem pokazało mi normalną temperaturę

taka jak powinna być i zawsze pokazuje + - 1 stopień różnicy niż w domu , gdzie znajdę czujnik temp. zew. klimatronika ??

Edytowane przez bugalus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...