Skocz do zawartości

halny02

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O halny02

Osiągnięcia halny02

0

Reputacja

  1. Panowie podpinałem vag'a wyszło zero błędów. Sprawdziłem i podpiołem na któtko napięcie z akumulatora na kompresor i wtedy sprzęgło elektromagnetyczne działa bez zarzutu i zasprzęgla nawet na wolnych obrotach i wszystko działa. Myślę że to może jakiś czujnik ale nie mam pojęcia który, w tym modelu są chyba dwa ale nie jestem pewien, albo co gorsze sterownik z klimatronika. Muszę jeszcze tylko sprawdzić napięcie jakie jest po włączeniu klimy na sprzęgle elektromagnetycznym. Tylko nie wiem jaka wartość napięcia powinna być, 12 wolt czy może powinno być więcej ? Sprawdzę napięcie jakie jest i dam znać. :hi:[br]Dopisany: 02 Maj 2010, 11:19_________________________________________________Po odstawieniu samochodu do specjalistów okazało się że bezpośrednim powodem moich problemów z klimą jest uszkodzony czujnik położenia przepustnicy. Po wymianie przepustnicy klima chłodzi już na wolnych obrotach czyli tak jak powinno być i wszystko wróciło do normy. good good
  2. Przyłączę się do tematu. W mojej a4 ADP jest to samo. Po włączeniu klimy w pozycji LO sprzęgło elektromagnetyczne włącza kompresor dopiero kiedy obroty silnika są wyższe niż 1500 obr/min, a kiedy spadną poniżej tej wartości sprzęgło rozłącza kompresor. Jeżeli kompresor jest załączony to klima chłodzi, temperatura na wylocie kratki jest około 6 – 7 stopni. Byłem w jednym warsztacie gdzie podobno robią klimy ale „fachowiec” stwierdził że nie ma pojęcia co to może by i musi zrobić przegląd całej klimy. A koszt tego w zależności od uszkodzenia może być od 50 do 1000 zł. Podłączenie pod vag’a nic nie wykazało tz. zero błędów. Po podłączeniu na sprzęgło kompresora klimy napięcia 12 volt bezpośrednio z akumulatora sprzęgło dział bezbłędnie i niezależnie od obrotów silnika załącza kompresor i wtedy wszystko działa. Więc podejrzewam że problem będzie po stronie elektrycznej tz. albo cewka elektromagnesu będzie uszkodzona, albo napięcie które jest podawane przez ori instalację jest za niskie i przy niskich obrotach kiedy ładowanie z alternatora jest małe cewka elektromagnesu ma za małe napięcie żeby powodować załączenie sprzęgła. Ewentualnie uszkodzony jest sterownik od klimatronika. Ale to są tylko moje przypuszczenia a ja nie jestem fachowcem od klimy więc jak dojdziesz co jest nie tak to PISZ może wspólnie coś uda się wymyślić. Jak będę miał dzisiaj chwilę to sprawdzę jakie napięcie jest w mojej a4 na ori instalacji na sprzęgle elektromagnetycznym i dam znać. [br]Dopisany: 05 Maj 2010, 08:15_________________________________________________Po odstawieniu samochodu do specjalistów okazało się że bezpośrednim powodem moich problemów z klimą jest uszkodzony czujnik położenia przepustnicy. Po wymianie przepustnicy klima chłodzi już na wolnych obrotach czyli tak jak powinno być i wszystko wróciło do normy. :good:
  3. na początek sprawdził bym napięcie paska od napędu kopresora klimy. :gwizdanie:
  4. Witam serdecznie wszystkich !!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...