-
Postów
27 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Pro100

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Pruszcz Gdański
Auto
-
Model
Volkswagen
-
Nadwozie
Hatchback
-
Rok produkcji
1993
-
Silnik
3.2 VR6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
420 wyświetleń profilu
-
Panowie. Winowajcą jednak okazał się alternator ? dlatego wyjmowanie bezpieczników nic nie wykazywało. Pozostaje mi szukać alternatora Dzięki!
-
Już to robiłem - bez efektu jak wyżej w temacie opisane.
-
Panowie, pomocy gdzie jeszcze mogę szukać przyczyny?
-
Przekaźniki sprawdzone - bez reakcji. Bezpiecznik nr 15 wyciągałem też wcześniej, ale powtórzyłem również bez reakcji ? macie jeszcze jakieś pomysły?
-
Rozumiem że procedura identyczna jak przy bezpiecznikach auto zamknięte zaryglowane itp?
-
Cześć. Panowie wiem, że wiele tematów dotyczących rozładowujących się Aku już było, jednak sprawdziłem wszystko zgodnie z odpowiedziami z innych wątków i nie znalazłem rozwiązania problemu. A4 B5 2000r 1.9 AJM avant Dodam że rozładowane Aku pojawiło się z dnia na dzień 5letni Bosch S4 po ładowaniu go 4h rozrusznik nawet nie zrobił pół obrotu... Zdecydowałem więc, że czas na nowe Aku i tak się stało - jak pokazał czas po kilku dniach okazało się że wywaliłem kilkaset złotówek w błoto bo Aku dalej rozładowane Wziąłem miernik w dłoń i do roboty. Mianowicie sprawdziłem czy po zamknięciu drzwi z pilota gasną wszystkie światła - tak gasną. Następnie zamknąłem wszystkie drzwi z kluczyka podłączyłem miernik szeregowo pomiędzy Aku i kleme wynik 2.45A zatem zdecydowanie coś na żywca kradnie prąd. "Oszukałem" zamek maski oraz drzwi i je zaryglowałem, następnie sprawdzałem bezpiecznik po bezpieczniku i spadek nie spadł poniżej 2.05A tak więc bezpieczniki mi prawdy nie powiedziały. Odłączyłem przewód alternatora - jednak to też nie to ? Panowie czy macie pomysł gdzie dalej szukać "złodzieja"? Pozdrawiam Michał
-
AJM 390 tyś
-
Cześć. Wczoraj zostały wymienione u mnie komplet wahaczy (skv germany) + drążki kierownicze (jakaś firma na s...) po wyjeździe od mechanika zauważalna cięższa praca kierownicy dojechałem tak może 2km na skp w celu ustawienia zbieżności, ale problem wcale nie ustąpił. Kierownica po skręcie nie wraca do pozycji jazdy na wprost :/ dodam że przed wymiana zawieszenia problemu nie było co dziwne zważywszy na fakt że jeden z drążków był w słabym stanie. Czy macie jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny?
-
Dokładnie taki efekt uzyskałem po Poorboys-ie natomiast nie wykluczam testów produktu który polecasz Po 9 miesiącach na liczniku przybyło prawie 30 tyś km średnia spora, ale po zmianie pracy audi robi dużo mniej km Przyszedł czas na wymianę wahaczy (3 uszkodzone), nie chciałem bawić się w półśrodki a za jednym razem zlecić wymianę kompletu na przód. Długo zastanawiałem się nad firmą głównie pod uwagę brałem 3 firmy: - kraft - ze względu na bezproblemową gwarancję - MasterSport - ludzie je po prostu polecają - SKV Germany - Ci którzy porównywali MS z SKV twierdzą, że SKV jest lepiej wykonany. Głowiłem się i głowiłem, ale koniec końców wybór padł na SKV Germany zamówione od DystrybutorSKV (swoją drogą błyskawiczna realizacja i dobry kontakt!). W dniu wczorajszym paczka dotarła cała i zdrowa wahacze wyglądają naprawdę schludnie a gumy sprawiają wrażenie solidnych. Niestety nic więcej na chwilę obecną nie mogę powiedzieć gdyż auto dziś zostało odprowadzone do mechanika na wymianę wahaczy przy okazji poduszkę silnika oraz skrzyni.
-
Dziękuję za odpowiedź czas zamówić wahacze
-
Cześć, Na allegro jest tego sporo, ale zapewne będziecie mogli powiedzieć coś więcej na temat tych dywaników np od którego dostawcy są dobrze spasowane. Dywanik jest mi niezbędny przy budowie domu nie chcę niszczyć weluru. A może ktoś już chce się pozbyć bo nie potrzebuje ? Chodzi o taki dywanik / matę: http://allegro.pl/mata-wklad-wykladzina-bagaznika-audi-a4-b5-94-01-i6400992675.html Pozdrawiam.
-
Oczywiście chodziło mi o zwrotnice nie o wahacz proszę również o doprecyzowanie odpowiedzi.
-
Auto jest na pewno poliftowe czyli będzie na 100% cienki stożek i aluminiowy wahacz?
-
Cześć, Panowie chciałem kupić kpl wahaczy na przód do mojego avanta, natomiast sprzedawca zapytał mnie jaki mam sworzeń gruby czy chudy? Jak mam się dowiedzieć czy gruby czy chudy? Czy po vinie idzie to jakoś rozszyfrować? W dodatku bastraszył mnie że rok 2000 to taki przejściowy rok i być może będę musiał 2 wahacze dokupić poza kompletem :/ Z góry dzięki za każdą odpowiedź. Pozdrawiam.
-
Sprawdź czy dzieje się tak przy przekroczeniu pewnej wartości obrotów, bo możesz tak jeździć i rok bez trybu awaryjnego jeśli nie przekroczysz wspomnianej wartości.