Skocz do zawartości

nygaxo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nygaxo

Informacje

  • Imię
    kacper
  • Miasto
    śląsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia nygaxo

0

Reputacja

  1. 345000 podają oficjalne źródła, ale prawdę zna tylko Niemiec który to przygnał do granicy
  2. Dokładnie tak, czujnik doładowania w ecu. Dokladna nazwa to chyba " czujnik ciśnienia atmosferycznego." Ale nie chcial bym nikogo wprowadzić w błąd. https://lh3.googleusercontent.com/-MdzH5agv8wU/UMSIXV218rI/AAAAAAAAADU/IlUoYSt75Pw/s903/2012-12-08+11.31.53.jpg to ta mała czarna kosteczka
  3. alleluja! po wielu dniach walki nerwów znalazł się winowajca. Czujnik ciśnienia w sterowniku był zalany olejem. Jakim cudem? nie wiem. Mechanik twierdzi, że było to spowodowane "za ciężką nogą". W niektórych przypadkach wystarczy go wyczyścić, ale raczej lepiej zainwestować pare złotych w orginał który nie kosztuje majątku lub używke, która jeśli jest czysta tzn "nie była zalana" spełni swoją role. Mam nadzieje, że to pomoże nie tylko mi ale komuś kto ma podobny problem. Warto sprawdzić, tym bardziej że można to zrobić samemu przy domu bez żadnej wiedzy. Pozdrawiam
  4. Witam. Od jakiegoś czasu turbo w moim samochodzie zaczęło wariować. Posiadam audi a4 b5 1.9 tdi 110 afn. Z początku usterka polegała na tym, że po przekroczeniu magicznej granicy 120 km/h auto wpadało w tryb awaryjny co skutkowało brakiem doładowania. Mechanik wykluczył nieszczelności w układzie, wszelkiego rodzaju nieszczelności i tego typu rzeczy odpadają. Turbo jest w 100% sprawne mechanicznie. Samochód nie kopci, pobiera znikome porcje oleju( jak każdy diesel). Po czyszczeniu zmiennej geometri, sztangi turbiny i innych rzeczy które uległy eksploatacji, nie można nic zarzucić pracy turba. Po tym jak zostało to zrobione pojawił się kolejny problem, samochód na 3,4 biegu powyżej 3300 obrotów zaczyna nierówno ciągnąć tz "ciągnie, odpuszcza, ciągnie odpuszcza" i w dalszym ciągu wpada w tryb awaryjny, tyle że nie przy 120km/h jak wcześniej, teraz są to różne prędkości z zakresu od 120 do 200km/h. Proszę doradźcie mi cos, może ktoś miał podobny problem i się z nim uporał? przeglądałem wiele tematów na forum i nie znalazłem jakiegoś zblirzonego. Pozdrawiam błąd nowicjusza, poprawiłem się pozdrawiam i prosze o pomoc.
  5. Witam wszystkich nowych i starych urzytkowników.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...