Skocz do zawartości

Bredzio

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bredzio

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Bredzio

0

Reputacja

  1. Bredzio

    wymiana ARG na AEB

    Witam, jakiś czas temu kupiłem A4 B5 1.8 i padł mi silnik ARG 1.8 z 2000 roku. Po rozebraniu i diagnozie mam brak ciśnienia oleju, uszkodzone wszystkie szklanki, chiński napinacz, przetarte panweki i wał do tego zalany był moto doktorem, który zawalił kanały. Jestem w trakcie szukania nowego silnika. Mam możliwość zakupienia AEB 1.8 T. Po sprawdzeniu ETKI bloki silnika powielają się w ARG i AEB czy jeśli wezmę blok od AEB a głowicę od ARG wszystko będzie pasować? Bo sama głowica jak i o dziwo wałki są w dobrym stanie o ile można powiedzieć na silnik co wg wskazań ma 250 tys. Prosiłbym o pomoc.
  2. Witam, ostatnio nie miałem dostępu do komputera, jak już podpiąłem kopmuter VAGa wyskoczyły mi dwa błędy: 16500.P0116 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - usterka zakresu działania - G62 17746.P1338 Czujnik położenia wałka rozrządu, rząd cylindrów 1 - przerwany obwód prądowy / zwarcie z potencjałem plus akumulatora - G40 Dodatkowo z faktur wynika ze dwa miesiące temu był wymieniany napinacz łańcucha a sam łancuch nowy został oddany do sklepu, wiec siedzi nadal stary. Pozdrawiam Przemek
  3. Witam, w tym miesiącu stałem się posiadaczem Audi A4 B5 rocznik 2000, silnik ARG 5v. Jest to moje pierwsze auto i jestem zielony w tych sprawach. Przy wizycie u mechanika, sprawdziliśmy błędy w komputerze. Występuje ich kilka. 17746 Odwód czujnika położenia wałka rozrządu, Bank 1 ( rozwarcie/zwarcia do plusa) Problem z czujnikiem położenia, czy raczej przesunięty rozrząd bo był wymieniany jakiś czas temu, do tego dochodzi głośna praca silnika, góra stuka jak w dieslu. 17978 Moduł sterujący silnika (zablokowany) Wyczytałem, że może być coś z immo. Generalnie raz dziennie potrafi mi nie odpalić za pierwszym razem. 16500 Czujnik temp. czynnika chłodzącego silnik - sygnał poza zakresem Wyczytałem, że problem może być z samym czujnikiem i najlepiej sprawdzić w vagu grupy 3 i 7. Czy to coś da czy sprawdzić od razu napięcie? 18010 Zasilanie - złącze nr 30 (napięcie niskie ) Nie wiem czy dobrze myślę, ale alternator daje mi napięcie ok. 13,5V czy to nie trochę za mało? Prosiłbym o pomoc bo jestem zmuszony do jazdy nim w trasy i boje się, że coś się po drodze rozpadnie. Pozdrawiam Przemek.
  4. Siemka, dobrze się znaleźć w Waszym gronie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...