Skocz do zawartości

Marecki1

Pasjonat
  • Postów

    157
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Marecki1

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Podlaskie [BKL]

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1189 wyświetleń profilu
  1. Wiem bo mam białe....? Myślałem, że może idzie kupić gotowce bo nie chce mi sie zdejmować felgi i malować?
  2. Sam robiłeś tjuning tych kapselkow czy można takie kupic? Swoje malowalem tez na biało... to jest rozbieralne tylko jestem leniwy?
  3. Lukasz od nas z forum mi to robił... ufam mu bo juz sam czytam logi i wiem, że jest wszystko ok
  4. Nie, nie? Źle mnie zrozumieliscie... mam zrobiony program po logach na 250KM A hamowania po to żeby zobaczyć co kreski pokażą i czy faktycznie jest te 250 Edit: Wydech bedzie 2.25 cala od downpipe do y-pipe.... po nim bedzie 2 cale dwa tłumiki przelotowe (jakas niemiecka firma) i dwa koncowe tez przelotowe z wejsciem na 2cale....
  5. To ja wiem, że można tylko wytłumacz to gosciowi od hamowni.... upiera sie ze nie bedzie na zimowych oponach hamował auta... chyba ze przyjade na letnich ? Powiem ci tak... moja turbina ma mniejszy inducer o 0.4mm od hybrydy ktorą geremi robi jako maks z k03 (wlot strony zimnej 45mm) która rzekomo wydajność ma 260-270KM Ale wiecej niz te 260-270KM nie ma sensu robic na seryjnym kolektorze wydechowym bo tylko bedą konkretne cofki zapłonu i nie wystroisz dobrze.... Aktualnie robie wydech przelot na 4 tłumikach.... jak zrobie to umówie sie na hamownie (najwyzej załoze te letnie opony) Powiem Ci ze ten setup sprawdza sie znakomicie jako daily, do tego jeszcze mam hard rev limiter i pop&bangs.... to auto zwraca uwage na miescie
  6. Dzwoniłem zeby przed swietami to ogarnac... ale ze mam juz zimówki to gosc mowił ze hamuja na letnich oponach (nie wiem o co im chodzi) Po kilku telefonach w dalsze strony mowia ze nie robi to problemu ze opony zimowe.... ale nie chce jechac 100km w jedna strone, jak tutaj mam 20km.... A poza tym u ciebie widze 2.0t , a u mnie 1.8t to sa inne turbiny (chyba o innych mozliwosciach? chodzi mi o 2.0tfsi)
  7. Koledze zapewne chodziło o pierwszy post na pierwszej stronie topicu o wykazie usterek webasto.... Ale znajac zycie i to ze mam ori webasto u siebie które służyło jeszcze poprzedniej zimy (aktualnie nie działa) to bedziesz musiał oddac auto do ogarnietego człowieka ktory zajmuje sie webasto.... lub sam dochodzic po kodach błedów... U mnie był bład pompki v55, wymieniłem i mam bład -no flame- VCDS pokazuje ze paliwo podaje ale znowu nie słysze cykania pompki pod autem od strony pasazera.... wiec albo swieca albo pomka w moim przypadku... narazie chyba wymienie pompke i przedmucham przewody paliwowe.... a dalej to juz swieca, a jak nie pomoże to rozebranie pieca i sprawdzenie wszystkiego.... Powodzenia
  8. To to ja wiem że przepływ to nie wszystko? Dlatego wybiore sie na kreski i zobaczymy co narysuja?
  9. Witam Mozna zrobic taniej niz te 7tys. Moj setup to Hybryda k03 od Gerwazy Geremi, wtryski saab 373cc, sztywny TIP z kwasu, dp 2.75, wydech srodek i dwa koncowe od 2.4 (srednica rur 50mm), drugi IC z bexa.... Sprzegło seria (zmieniane jakies dwa lata temu), pompa paliwa seria.... Koszt przewodu pod program mpps 70zł i sam mozesz ogranac wgrywanie mapy, soft w moim przypadku robił Lukasz13 od nas z forum..... Nie mam wykresu z hamowni.... ale wszystkie znaki wskazuja ze jest 250KM (przepływ 200 g/s przy temp zew 20*) Oczywiscie wczesniej była wymieniana przepływka na Ori, filtr paliwa, swiece, jedna cewka na BERU, nowe zaworki od podcisnien.... zrobione logi, wszystko było ok i moglismy sie zabierac za mape.... Pzdr
  10. Jakies 2.3L jak dobrzepamietam....
  11. Jezeli ktos ma 6 biegowy manual fwd to polecam ravenol MTF-2 75W80.... zadne biegi nie haczą.... natomiast na castrolu syntrans (czy jakos tak) ciezko wchodza biegi dopoki olej w skrzyni nie rozgrzeje sie.... Na ravenolu czy zimny czy cieply jest perfekt....
  12. Marecki1

    B6 DIVISION

    Wirnik kompresji wyglada na k03s czyli wersja od bexa 190KM.... mozna na tym zrobic 230KM przy sprawnym osprzecie i motorze.... Przydałyby sie wtryski wieksze najlepiej od saaba 373cc, dp, drugi ic od bexa i mozna probowac....
  13. Nie wiem co tam mogło nie pasowac... ja pakowałem do BFB i uchwyt z bexa pasował, mało tego.... icka zamontowałem bez demontazu zderzaka, wystarczy wykrecic lampe i slizg.... Trzeba było wypłukac go w srodku benzyna i umyc z zewnatrz dla lepszego przepływu.... ?
  14. Jak rozpoznac 300, a 324mm?? I co potrzeba?? tarcza od czego i blachy?? Co z linkami od recznego hamulca??
  15. Panowie jak to jest z tymi zaciskami tył od vw t5 pod tarcze 288mm.... Cos trzeba zmieniac (jarzmo.... itp) ??? Jak to wyglada... ktos mnie naprowadzi??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...