Marecki1
Pasjonat-
Postów
157 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Marecki1
Informacje
-
Imię
Marek
-
Miasto
Podlaskie [BKL]
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
1189 wyświetleń profilu
-
Wiem bo mam białe....? Myślałem, że może idzie kupić gotowce bo nie chce mi sie zdejmować felgi i malować?
-
Sam robiłeś tjuning tych kapselkow czy można takie kupic? Swoje malowalem tez na biało... to jest rozbieralne tylko jestem leniwy?
-
Lukasz od nas z forum mi to robił... ufam mu bo juz sam czytam logi i wiem, że jest wszystko ok
-
Nie, nie? Źle mnie zrozumieliscie... mam zrobiony program po logach na 250KM A hamowania po to żeby zobaczyć co kreski pokażą i czy faktycznie jest te 250 Edit: Wydech bedzie 2.25 cala od downpipe do y-pipe.... po nim bedzie 2 cale dwa tłumiki przelotowe (jakas niemiecka firma) i dwa koncowe tez przelotowe z wejsciem na 2cale....
-
To ja wiem, że można tylko wytłumacz to gosciowi od hamowni.... upiera sie ze nie bedzie na zimowych oponach hamował auta... chyba ze przyjade na letnich ? Powiem ci tak... moja turbina ma mniejszy inducer o 0.4mm od hybrydy ktorą geremi robi jako maks z k03 (wlot strony zimnej 45mm) która rzekomo wydajność ma 260-270KM Ale wiecej niz te 260-270KM nie ma sensu robic na seryjnym kolektorze wydechowym bo tylko bedą konkretne cofki zapłonu i nie wystroisz dobrze.... Aktualnie robie wydech przelot na 4 tłumikach.... jak zrobie to umówie sie na hamownie (najwyzej załoze te letnie opony) Powiem Ci ze ten setup sprawdza sie znakomicie jako daily, do tego jeszcze mam hard rev limiter i pop&bangs.... to auto zwraca uwage na miescie
-
Dzwoniłem zeby przed swietami to ogarnac... ale ze mam juz zimówki to gosc mowił ze hamuja na letnich oponach (nie wiem o co im chodzi) Po kilku telefonach w dalsze strony mowia ze nie robi to problemu ze opony zimowe.... ale nie chce jechac 100km w jedna strone, jak tutaj mam 20km.... A poza tym u ciebie widze 2.0t , a u mnie 1.8t to sa inne turbiny (chyba o innych mozliwosciach? chodzi mi o 2.0tfsi)
-
Wykaz usterek ogrzewania postojowego - Fabrycznego Webasto
Marecki1 odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B6/B7
Koledze zapewne chodziło o pierwszy post na pierwszej stronie topicu o wykazie usterek webasto.... Ale znajac zycie i to ze mam ori webasto u siebie które służyło jeszcze poprzedniej zimy (aktualnie nie działa) to bedziesz musiał oddac auto do ogarnietego człowieka ktory zajmuje sie webasto.... lub sam dochodzic po kodach błedów... U mnie był bład pompki v55, wymieniłem i mam bład -no flame- VCDS pokazuje ze paliwo podaje ale znowu nie słysze cykania pompki pod autem od strony pasazera.... wiec albo swieca albo pomka w moim przypadku... narazie chyba wymienie pompke i przedmucham przewody paliwowe.... a dalej to juz swieca, a jak nie pomoże to rozebranie pieca i sprawdzenie wszystkiego.... Powodzenia -
To to ja wiem że przepływ to nie wszystko? Dlatego wybiore sie na kreski i zobaczymy co narysuja?
-
Witam Mozna zrobic taniej niz te 7tys. Moj setup to Hybryda k03 od Gerwazy Geremi, wtryski saab 373cc, sztywny TIP z kwasu, dp 2.75, wydech srodek i dwa koncowe od 2.4 (srednica rur 50mm), drugi IC z bexa.... Sprzegło seria (zmieniane jakies dwa lata temu), pompa paliwa seria.... Koszt przewodu pod program mpps 70zł i sam mozesz ogranac wgrywanie mapy, soft w moim przypadku robił Lukasz13 od nas z forum..... Nie mam wykresu z hamowni.... ale wszystkie znaki wskazuja ze jest 250KM (przepływ 200 g/s przy temp zew 20*) Oczywiscie wczesniej była wymieniana przepływka na Ori, filtr paliwa, swiece, jedna cewka na BERU, nowe zaworki od podcisnien.... zrobione logi, wszystko było ok i moglismy sie zabierac za mape.... Pzdr
-
Jakies 2.3L jak dobrzepamietam....
-
Jezeli ktos ma 6 biegowy manual fwd to polecam ravenol MTF-2 75W80.... zadne biegi nie haczą.... natomiast na castrolu syntrans (czy jakos tak) ciezko wchodza biegi dopoki olej w skrzyni nie rozgrzeje sie.... Na ravenolu czy zimny czy cieply jest perfekt....
-
Wirnik kompresji wyglada na k03s czyli wersja od bexa 190KM.... mozna na tym zrobic 230KM przy sprawnym osprzecie i motorze.... Przydałyby sie wtryski wieksze najlepiej od saaba 373cc, dp, drugi ic od bexa i mozna probowac....
-
Nie wiem co tam mogło nie pasowac... ja pakowałem do BFB i uchwyt z bexa pasował, mało tego.... icka zamontowałem bez demontazu zderzaka, wystarczy wykrecic lampe i slizg.... Trzeba było wypłukac go w srodku benzyna i umyc z zewnatrz dla lepszego przepływu.... ?
-
Jak rozpoznac 300, a 324mm?? I co potrzeba?? tarcza od czego i blachy?? Co z linkami od recznego hamulca??
-
Panowie jak to jest z tymi zaciskami tył od vw t5 pod tarcze 288mm.... Cos trzeba zmieniac (jarzmo.... itp) ??? Jak to wyglada... ktos mnie naprowadzi??