Skocz do zawartości

goof.pp

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O goof.pp

Informacje

  • Imię
    Goofy
  • Miasto
    Strzyżów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia goof.pp

0

Reputacja

  1. Koledzy od niedawna mam to samo w czym tkwi problem?????
  2. Wielkie dzięki dla Artura jego wskazówki okazały się trafne ;o co prawda nie była to membrana czy węży tylko ktoś tam grzebał i źle założył gruszkę. Problem rozwiązany. Mam jeszcze jedno pytanie 16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1 zbyt mała oporność czym to może być spowodowane? Jeszcze raz wielkie dzięki dla Artura.
  3. Co do panewek to jeden z mechaników wymienił jako jedna z przyczyn. A może od poczatku: 1. pierwszy mechanik u którego byłem powiedział ze jest to wina klapek w kolektorze dolotowym, wpadaja one w rezonans i dlatego tak to sie dzieje. 2. drugi specjalista wspomniał ze moga to być: - panewk na wałkach rozrzadu, - łańcuszek rozrzadu jest juz wyciągniety, - napinacz łańcuszka rozrządu, - pompa oleju nie podaje odpowiedniego cisnienia w tym przedziale obrotów 3. a trzeci twierdzi ze coś w tumniku tylko problem z lokalizacja bo na postoju wogule tego nie słychać Z moich obserwacji winika że moze być cos w tumniku poniewarz jak jest zimny to dobiega właśnie dziwny stukot z tumników pod wpływem temperatury metale puchną i ten dzwięk milknie ale jak sie przyciśnie w trakcje jazdy to ten dźwięk znowu sie pojawia. Dodatkowo jak kolega popdejrzewam mogło coś oderwac sie od katalizatora i zatrzymać w ktorymnś z tumników poniewarz systematycznie odpala mi sie check który mowi o błędzie katalizatora. A jak wy myslicie????
  4. Witam koledzy mam ten sam problem i nikt z mechaników nie zna odpowiedzi ;(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...