goof.pp
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O goof.pp
Informacje
-
Imię
Goofy
-
Miasto
Strzyżów
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia goof.pp
0
Reputacja
-
Koledzy od niedawna mam to samo w czym tkwi problem?????
-
Wielkie dzięki dla Artura jego wskazówki okazały się trafne ;o co prawda nie była to membrana czy węży tylko ktoś tam grzebał i źle założył gruszkę. Problem rozwiązany. Mam jeszcze jedno pytanie 16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1 zbyt mała oporność czym to może być spowodowane? Jeszcze raz wielkie dzięki dla Artura.
-
Co do panewek to jeden z mechaników wymienił jako jedna z przyczyn. A może od poczatku: 1. pierwszy mechanik u którego byłem powiedział ze jest to wina klapek w kolektorze dolotowym, wpadaja one w rezonans i dlatego tak to sie dzieje. 2. drugi specjalista wspomniał ze moga to być: - panewk na wałkach rozrzadu, - łańcuszek rozrzadu jest juz wyciągniety, - napinacz łańcuszka rozrządu, - pompa oleju nie podaje odpowiedniego cisnienia w tym przedziale obrotów 3. a trzeci twierdzi ze coś w tumniku tylko problem z lokalizacja bo na postoju wogule tego nie słychać Z moich obserwacji winika że moze być cos w tumniku poniewarz jak jest zimny to dobiega właśnie dziwny stukot z tumników pod wpływem temperatury metale puchną i ten dzwięk milknie ale jak sie przyciśnie w trakcje jazdy to ten dźwięk znowu sie pojawia. Dodatkowo jak kolega popdejrzewam mogło coś oderwac sie od katalizatora i zatrzymać w ktorymnś z tumników poniewarz systematycznie odpala mi sie check który mowi o błędzie katalizatora. A jak wy myslicie????
-
Witam koledzy mam ten sam problem i nikt z mechaników nie zna odpowiedzi ;(