
JanuszTurysta
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O JanuszTurysta

Informacje
-
Imię
Janusz
-
Miasto
Białystok
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
-
Czerwone BREMSE po zmianie klocków!
JanuszTurysta odpowiedział(a) na JanuszTurysta temat w Audi A4 B6/B7
W takim razie tak zrobię po wyjściu ze szpitala. Jak już będę wiedział co było przyczyną takiego zjawiska na pewno się pochwalę może komuś pomoże w przyszłości. Pozdrawiam Witam po długiej przerwie. Dłuższy czas minął zanim się za to zabrałem ale tak. W pierwszej kolejności wymieniłem jeszcze przód klocki razem z tarczami i o dziwo znikł problem. Nie zapala się ani żółta kontrolka informująca o zużyciu klocków to wiadomo. Ale i ta czerwona BREMSE już na zakrętach również się nie zapaliła jeszcze ani razu także już i VAGA nie podlaczalem. Jak by ktoś kiedyś miał podobny problem to może się przydac Witam po długiej przerwie. Dłuższy czas minął zanim się za to zabrałem ale tak. W pierwszej kolejności wymieniłem jeszcze przód klocki razem z tarczami i o dziwo znikł problem. Nie zapala się ani żółta kontrolka informująca o zużyciu klocków to wiadomo. Ale i ta czerwona BREMSE już na zakrętach również się nie zapaliła jeszcze ani razu także już i VAGA nie podlaczalem. Jak by ktoś kiedyś miał podobny problem to może się przydac Witam po długiej przerwie. Dłuższy czas minął zanim się za to zabrałem ale tak. W pierwszej kolejności wymieniłem jeszcze przód klocki razem z tarczami i o dziwo znikł problem. Nie zapala się ani żółta kontrolka informująca o zużyciu klocków to wiadomo. Ale i ta czerwona BREMSE już na zakrętach również się nie zapaliła jeszcze ani razu także już i VAGA nie podlaczalem. Jak by ktoś kiedyś miał podobny problem to może się przydac Witam po długiej przerwie. Dłuższy czas minął zanim się za to zabrałem ale tak. W pierwszej kolejności wymieniłem jeszcze przód klocki razem z tarczami i o dziwo znikł problem. Nie zapala się ani żółta kontrolka informująca o zużyciu klocków to wiadomo. Ale i ta czerwona BREMSE już na zakrętach również się nie zapaliła jeszcze ani razu także już i VAGA nie podlaczalem. Jak by ktoś kiedyś miał podobny problem to może się przydac -
Wielki problem! 3 sygnały i wykrzyknik na fisie do tego napis bremse,
JanuszTurysta odpowiedział(a) na Matisline11 temat w Audi A4 B6/B7
Tak jak napisałem płynu mam wiecej niż przed wymiana klocków z tyłu. Plyn jest na poziomie tego sitka takze to raczej nie jest to. -
Czerwone BREMSE po zmianie klocków!
JanuszTurysta odpowiedział(a) na JanuszTurysta temat w Audi A4 B6/B7
Tak i jest jak w czasie jazdy zaciagne ręczny chociaż na jeden ząbek to wyskakuje ale to inny napis handbremse ....... także to chyba inna bajka Więc co można z tym zrobić ? -
Czerwone BREMSE po zmianie klocków!
JanuszTurysta odpowiedział(a) na JanuszTurysta temat w Audi A4 B6/B7
No dokładnie z tyłu nie ma czujnikow stąd moje zdziwienie a przód w ogole nie był ruszany także wątpię żeby to był taki zbieg okoliczności ze akurat po wymianie klocków tyl odpielo się nagle coś z przodu -
Witam. Otwieram nowy temat bo w inne ucichly. Od jakiegoś czasu święci mi się żółta kontrolka (o) więc zdecydowałem wymienić klocki z tyłu faktycznie były już końcówki więc do wymieniłem z przodu okazało się ze na jakiś czas jeszcze wystarczą więc nie ruszalem. I teraz w trakcie docierania tych z tyłu wyskakuje czasem na zakrętach czasem na prostej przy dynamicznym przyspieszeniu czerwona bremse i wykrzyknik ręcznego jednocześnie 3x i znika i tak co jakiś czas. Żółta ikonka nadal swieci ale bo w przednich czujniki a te nie ruszane. Raczej to nie wina płynu bo po wkreceniu tylnych cylinderkow jest go więcej niż było. Ma ktoś jakiś pomysł ? Dodam jeszcze ze na postoju na odpalonym właśnie z tylnych kół dochodzi taki dziwny dźwięk jakby piszczenie/bzeczenie którego wcześniej nie bylo
-
Wielki problem! 3 sygnały i wykrzyknik na fisie do tego napis bremse,
JanuszTurysta odpowiedział(a) na Matisline11 temat w Audi A4 B6/B7
Witam. Odswieze temat. Od jakiegoś czasu święci mi się żółta kontrolka (o) więc zdecydowałem wymienić klocki z tyłu faktycznie były już końcówki więc do wymieniłem z przodu okazało się ze na jakiś czas jeszcze wystarczą więc nie ruszalem. I teraz w trakcie docierania tych z tyłu wyskakuje czasem na zakrętach czasem na prostej przy dynamicznym przyspieszeniu czerwona bremse i wykrzyknik ręcznego jednocześnie 3x i znika i tak co jakiś czas. Żółta ikonka nadal swieci ale bo w przednich czujniki a te nie ruszane. Raczej to nie wina płynu bo po wkreceniu tylnych cylinderkow jest go więcej niż było. Ma ktoś jakiś pomysł ? Dodam jeszcze ze na postoju na odpalonym właśnie z tylnych kół dochodzi taki dziwny dźwięk jakby piszczenie/bzeczenie którego wcześniej nie bylo -
Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?
JanuszTurysta odpowiedział(a) na wiktor1979 temat w Audi A4 B6/B7
Witam kończ mi się właśnie klocki w nowo k upionym audi i chciałbym odrazu zmienić tarczę na porządny zestaw widzę że króluje Ferodo. Dev co mógłbyś polecić na stalowe felgi 15 latem są 17 -
siemasz
-
Mój chodzi o to zassany nie był wręcz lekko podskakiwal a po wymianie kolanka nr2 i wyczyszczeniu całej reszty poprostu podskakuje jeszcze bardziej wręcz prawie wypada
-
No jak to zwykle przy takiej robocie wszystko może się zdarzyć porobimy zobaczymy ☺ Więc jestem już po wymianie. Tak jak mówiłeś trójnik również miał takie mikropekniecie a kosztował 25zł zamiennik także warto było wymienić bo gimnastyki na prawdę jest przy tych rurkach mnóstwo. Zapchane miałem strasznie same czyszczenie mi zajęło "pol" dnia. Natomiast te zaworki oba sprawne☺po testach auta nie ma falowania obrotów. Zauważyłem że korek oleju po odkreceniu podskakuje znacznie bardziej niż przed wymianą ale nie wyrzuca go więc to chyba dobrze i znak ze poprostu jest szczelniejszy układ dochodzi więcej powietrza czy to trafna teza ?
-
Zakupione juz mam oring i to co popekalo. No właśnie mnie też na pewno czeka zrzucenie miski i czyszczenie smoka ale to mam zamiar robić przy wymianie oleju za 8tyś także zobaczymy no jak dużo tam wpadnie☺także póki co dziękuję panowie za wyczerpujące odpowiedzi. W sobotę zabieram się do roboty jak już będę po dam znać co i jak wyszlo
-
Faktycznie jest zawleczka i to nawet juz troche wyskoczyla chwila i by znikla a te kolanko jak juz patrze to jest rozsypane ale i troche wyzej tez pisali ze powpadaly kawaleczki do silnika ale to chyba tylko do miski zleci i nie ma takeigo wielkiego problemu. a apropo oringa to tez jest prawda? i do wymiany odrazu nie zawracac sobie glowy starym
-
Witam. Podpinam sie do tematu. Zauwazylem ze kolanko nr 2 mam uszkodzone i zabieram sie za wymiane i przyokazji wyczyszczenie tych wszystkich rurek. Mam pytanie odnosnie tych uszczelek oringu nr 3 i 4. Juz wiem ze oring kupuje sie osobno 34,2x3 ale co z ta druga uszczelka?
-
Witam wszystkich forumowiczow. Mieszkam w Białymstoku i od kilku dni stalem sie posiadaczem auta marki Audi A4 B6 1.8T 150KM AVJ . Mam nadzieje ze dowiem sie tutaj wielu ciekawych rzeczy na temat tej marki jak i rowniez mam nadzieje nie raz komus posluzyc pomoca i swoja wiedza . Pozdrawiam i do uslyszenia.