Skocz do zawartości

JanuszTurysta

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O JanuszTurysta

Informacje

  • Imię
    Janusz
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia JanuszTurysta

0

Reputacja

  1. W takim razie tak zrobię po wyjściu ze szpitala. Jak już będę wiedział co było przyczyną takiego zjawiska na pewno się pochwalę może komuś pomoże w przyszłości. Pozdrawiam Witam po długiej przerwie. Dłuższy czas minął zanim się za to zabrałem ale tak. W pierwszej kolejności wymieniłem jeszcze przód klocki razem z tarczami i o dziwo znikł problem. Nie zapala się ani żółta kontrolka informująca o zużyciu klocków to wiadomo. Ale i ta czerwona BREMSE już na zakrętach również się nie zapaliła jeszcze ani razu także już i VAGA nie podlaczalem. Jak by ktoś kiedyś miał podobny problem to może się przydac Witam po długiej przerwie. Dłuższy czas minął zanim się za to zabrałem ale tak. W pierwszej kolejności wymieniłem jeszcze przód klocki razem z tarczami i o dziwo znikł problem. Nie zapala się ani żółta kontrolka informująca o zużyciu klocków to wiadomo. Ale i ta czerwona BREMSE już na zakrętach również się nie zapaliła jeszcze ani razu także już i VAGA nie podlaczalem. Jak by ktoś kiedyś miał podobny problem to może się przydac Witam po długiej przerwie. Dłuższy czas minął zanim się za to zabrałem ale tak. W pierwszej kolejności wymieniłem jeszcze przód klocki razem z tarczami i o dziwo znikł problem. Nie zapala się ani żółta kontrolka informująca o zużyciu klocków to wiadomo. Ale i ta czerwona BREMSE już na zakrętach również się nie zapaliła jeszcze ani razu także już i VAGA nie podlaczalem. Jak by ktoś kiedyś miał podobny problem to może się przydac Witam po długiej przerwie. Dłuższy czas minął zanim się za to zabrałem ale tak. W pierwszej kolejności wymieniłem jeszcze przód klocki razem z tarczami i o dziwo znikł problem. Nie zapala się ani żółta kontrolka informująca o zużyciu klocków to wiadomo. Ale i ta czerwona BREMSE już na zakrętach również się nie zapaliła jeszcze ani razu także już i VAGA nie podlaczalem. Jak by ktoś kiedyś miał podobny problem to może się przydac
  2. Tak jak napisałem płynu mam wiecej niż przed wymiana klocków z tyłu. Plyn jest na poziomie tego sitka takze to raczej nie jest to.
  3. Tak i jest jak w czasie jazdy zaciagne ręczny chociaż na jeden ząbek to wyskakuje ale to inny napis handbremse ....... także to chyba inna bajka Więc co można z tym zrobić ?
  4. No dokładnie z tyłu nie ma czujnikow stąd moje zdziwienie a przód w ogole nie był ruszany także wątpię żeby to był taki zbieg okoliczności ze akurat po wymianie klocków tyl odpielo się nagle coś z przodu
  5. Witam. Otwieram nowy temat bo w inne ucichly. Od jakiegoś czasu święci mi się żółta kontrolka (o) więc zdecydowałem wymienić klocki z tyłu faktycznie były już końcówki więc do wymieniłem z przodu okazało się ze na jakiś czas jeszcze wystarczą więc nie ruszalem. I teraz w trakcie docierania tych z tyłu wyskakuje czasem na zakrętach czasem na prostej przy dynamicznym przyspieszeniu czerwona bremse i wykrzyknik ręcznego jednocześnie 3x i znika i tak co jakiś czas. Żółta ikonka nadal swieci ale bo w przednich czujniki a te nie ruszane. Raczej to nie wina płynu bo po wkreceniu tylnych cylinderkow jest go więcej niż było. Ma ktoś jakiś pomysł ? Dodam jeszcze ze na postoju na odpalonym właśnie z tylnych kół dochodzi taki dziwny dźwięk jakby piszczenie/bzeczenie którego wcześniej nie bylo
  6. Witam. Odswieze temat. Od jakiegoś czasu święci mi się żółta kontrolka (o) więc zdecydowałem wymienić klocki z tyłu faktycznie były już końcówki więc do wymieniłem z przodu okazało się ze na jakiś czas jeszcze wystarczą więc nie ruszalem. I teraz w trakcie docierania tych z tyłu wyskakuje czasem na zakrętach czasem na prostej przy dynamicznym przyspieszeniu czerwona bremse i wykrzyknik ręcznego jednocześnie 3x i znika i tak co jakiś czas. Żółta ikonka nadal swieci ale bo w przednich czujniki a te nie ruszane. Raczej to nie wina płynu bo po wkreceniu tylnych cylinderkow jest go więcej niż było. Ma ktoś jakiś pomysł ? Dodam jeszcze ze na postoju na odpalonym właśnie z tylnych kół dochodzi taki dziwny dźwięk jakby piszczenie/bzeczenie którego wcześniej nie bylo
  7. Witam kończ mi się właśnie klocki w nowo k upionym audi i chciałbym odrazu zmienić tarczę na porządny zestaw widzę że króluje Ferodo. Dev co mógłbyś polecić na stalowe felgi 15 latem są 17
  8. Mój chodzi o to zassany nie był wręcz lekko podskakiwal a po wymianie kolanka nr2 i wyczyszczeniu całej reszty poprostu podskakuje jeszcze bardziej wręcz prawie wypada
  9. No jak to zwykle przy takiej robocie wszystko może się zdarzyć porobimy zobaczymy ☺ Więc jestem już po wymianie. Tak jak mówiłeś trójnik również miał takie mikropekniecie a kosztował 25zł zamiennik także warto było wymienić bo gimnastyki na prawdę jest przy tych rurkach mnóstwo. Zapchane miałem strasznie same czyszczenie mi zajęło "pol" dnia. Natomiast te zaworki oba sprawne☺po testach auta nie ma falowania obrotów. Zauważyłem że korek oleju po odkreceniu podskakuje znacznie bardziej niż przed wymianą ale nie wyrzuca go więc to chyba dobrze i znak ze poprostu jest szczelniejszy układ dochodzi więcej powietrza czy to trafna teza ?
  10. Zakupione juz mam oring i to co popekalo. No właśnie mnie też na pewno czeka zrzucenie miski i czyszczenie smoka ale to mam zamiar robić przy wymianie oleju za 8tyś także zobaczymy no jak dużo tam wpadnie☺także póki co dziękuję panowie za wyczerpujące odpowiedzi. W sobotę zabieram się do roboty jak już będę po dam znać co i jak wyszlo
  11. Faktycznie jest zawleczka i to nawet juz troche wyskoczyla chwila i by znikla a te kolanko jak juz patrze to jest rozsypane ale i troche wyzej tez pisali ze powpadaly kawaleczki do silnika ale to chyba tylko do miski zleci i nie ma takeigo wielkiego problemu. a apropo oringa to tez jest prawda? i do wymiany odrazu nie zawracac sobie glowy starym
  12. Witam. Podpinam sie do tematu. Zauwazylem ze kolanko nr 2 mam uszkodzone i zabieram sie za wymiane i przyokazji wyczyszczenie tych wszystkich rurek. Mam pytanie odnosnie tych uszczelek oringu nr 3 i 4. Juz wiem ze oring kupuje sie osobno 34,2x3 ale co z ta druga uszczelka?
  13. Witam wszystkich forumowiczow. Mieszkam w Białymstoku i od kilku dni stalem sie posiadaczem auta marki Audi A4 B6 1.8T 150KM AVJ . Mam nadzieje ze dowiem sie tutaj wielu ciekawych rzeczy na temat tej marki jak i rowniez mam nadzieje nie raz komus posluzyc pomoca i swoja wiedza . Pozdrawiam i do uslyszenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...