Skocz do zawartości

Tomek111

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomek111

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Ożarów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

328 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Tomek111

1

Reputacja

  1. teraz to juz na pewno przepływa sam zepsułem czyszcząc zamówiłem juz nową zobaczymy czy cos lepiej będzie a komputer to duzo błędów jest o wypadaniu cylindrów i z mieszanką za uboga/uboga ale to jest wszystko od gazu
  2. Hej mam automat bezstopniowy ben+lpg ostatnio nie śmiga za dobrze jak stoi to trzęsie sie i czasami jak ruszam to tak jakby nie miał mocy ale po chwili lapie i chodzi ale nadal czuc ze trzęsie wymienione świece cewki i mam przepływke i pokazuje mi przy 5,6 tys obrotów 73 g/s tylko nie mam jak zrobic to na biegu tylko gaz wciskam i do oporu i nwm czy to dobrze robie w automacie? a i jeszcze jak jest na gazie i jak stoi w miejscu to miga chcek jak sie jedzie to przestaje migać
  3. ale czy to bedzie miało cos wspólnego z tym ze na gazie jest mocniej czuć to tarpanie a na bp mniej? bo te mapy tylko od gazu są no nic podskoczę do gazownika na tyg i sprawdzi gazownik nic nie dał a mam pytanie czy przeplywka moze powodować takie objawy bo jak ja odłączę to silnik pracuje lepiej a jak podłącze to wraca Hejka audiczka nadal sie telepie świece wymienione cewki przekładane i nic:( przepływomierz kupiony używany ale i tak nic nie dał a nawet gorzej chodził :/ filtr powietrza wymieniony i nadal to samo na ben. to samo co na gazie tylko na gazie troche bardziej czuć niby jeździ zbiera sie tylko jak stanie to czuć ze tak jakby cos nie śmigał na czymś na gazie jeszcze jak stoi to nagle zapala sie chcek i miga sb przez chwile na ben tego nie ma. Nie wiem co jeszcze można zrobić macie jakiś pomysł?
  4. Cewki jednak dobre sa i nwm co dalej robić nadal telepie silnikiem jakieś propozycje?
  5. zamówiłem jedna do sprawdzenia cewke wtryski czy ja wiem niby tak to jeździ tylko jak stoi to check miga ale w czasie jazdy tylko świeci ale w czasie jazdy nic nie przerywa tylko tak jakby nie mial sily czasami a czasami ma ale to moze i cewka bo jest to samo na benzynie tylko nic nie miga wtryski to jakieś Valtek wcześniej tez miałem takie cos ze jak obroty byly powyzej 4000 to zaczynał migać check ale z samochodem nic sie nie działo
  6. na Bp jest lepiej niz na gazie na gazie 150 i więcej wyciągnąć to ciężko jest teraz na bp sie zbiera
  7. Świece wymieniłem wczoraj na NGK V-Line 29 ale to nic nie pomogło No nic zamówię cewke dzisiaj i będę sprawdzał na której jest lepiej Byłem teraz jeszcze i jest takie cos na benzynie jest w miarę dobrze żaden błąd sie nie pojawia ale od razu po przełączeniu na gaz miga check i od razu bledy -Losowe wypadanie zapłonu -Brak zapłonu cylinder 3 -Brak zapłonu cylinder 4
  8. Hej mam problem obroty mam na 900 i drga mi wskazówka delikatnie i miga check jak rusze to check znika i auto pracuje raz dobrze a raz gorzej czy to wina cewek? zauważyłem też ze z wydechu pufa sobie świece wymieniłem ale nic nie pomogło zauważyłem tez ze dwie od szyby świece sa dobrze wypalone a od rozrządu tak jak by prawie dobrze. Sprawdziłem vagiem i bylo ze wypadanie zapłonu cylinder 1,2,3,4 a raz nawet o zwarciu na cylindrze 3. Skasowałem wszystkie bledy i zaraz znowu zaczęło telepać i bląd 16687 brak zaplonu cylinder 3 i to samo 4 oraz 16684-losowe wypadanie zapłonu Co może byc tego przyczyną? z góry dzięki za pomoc Mam gaz silnik to 2.0 alt automat
  9. Hej u mnie myślałem ze sa przewody jednak okazał sie silniczek od szyb na płytce bylo tak jakby sfajczone ale szyba chodziła i zakupiłem ten silniczek i od razu ustąpił problem z tym trójkątem nwm co do drzwi ale moze podobnie jest najlepiej posprawdzaj wszystkie drzwi ja u siebie tak zrobiłem i okazały sie drzwi pasażera pomiędzy drzwiami sa w tej gumie kostki i je wszystkie wyjmowałem i tak znalazłem co to drzwi to moze kostka w drzwiach mikrostyk mialem u siebie tak z tylu tylko ze mi nie czytał drzwi tak jakby cały czas zamknięte byly akumulator juz 4 dzień i śmiga jak na razie
  10. Dzieki wszystkim za odpowiedzi raczej juz znalazłem problem miedzy drzwiami pasażera ktos kiedys izolował kabelki a od kierowcy juz było widać druciki ale dzisiaj wszystko zrobię jak trzeba pobór prądu po uśpieniu to około 20mA a nawet mniej tak wiec teraz jest git
  11. Kabli w drzwiach jeszcze nie sprawdziłem przycisk wyciągnąłem ale jeszcze go nie rozbierałem zaraz sie za to zabiorę Mam pytanko jak zdjąć ta kostkę pomiędzy drzwiami? Bo nie mogę odpiąć tej wtyczki a widzę ze na kabelkach cos jest od strony kierowcy
  12. To tak wymieniłem akumulator bo był juz przy końcu ale nic to nie dalo dorwałem sie do modulu komfortu ale nic tam nie widzę żeby było źle odłączyłem wszystkie kable ale trójkąt nadal świeci a jak sprawdzić czy dobry jest ten moduł komfortu? pobór prądu przy uśpieniu to 0.99mA dzisiaj spróbuje z tym radiem ale ja nic nie ruszałem ale może ktos wcześniej grzebał Mam jeszcze pytanko bo mam jedna lampę nie ori i kable są normalnie luzem bo ktoś przejściówki nie kupił i tak zostawił i czy może to byc tez przyczyną? Dzięki za odpowiedzi
  13. Siemka Moje pierwsze autko to audi a4 b6 2.0 Pozdrawiam wszystkich
  14. Witam mam problem zakupiłem około miesiąca temu audi a4 b6 2.0. Przez okolo dwa tygodnie wszystko śmigało az tu nagle zauważyłem ze przycisk od trójkąta cały czas świeci i kiedy zostawiłem samochód na noc to akumulator padł i muszę go lądować prawie codziennie! Sprawdziłem vagiem i wyskoczył błąd "1562 Prawe tylne drzwi nie otwarte/zamknięte nie autoryzowane" próbowałem skasować błąd ale sie nie dało. W końcu blad skasowałem oczyściłem mikrostyk w drzwiach i pomogło ale nadal caly czas mam problem z tym przyciskiem od awaryjnych i nadal akumulator siada Co może być tego przyczyną?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...