Jaceqpro

Pasjonat
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Jaceqpro

    Informacje

    • Imię
      Jacek
    • Lokalizacja
      Chełm

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      1.6
    • Kod silnika
      ALZ
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB
    1. Jaceqpro

      Panowie winna okazała się cewka na razie jest ok. Czujnika położenia wału nie zdążyłem zmienić. Dzieki wszystkim za pomoc. A czy ktoś coś może powiedzieć w związku z tym przewodem podciśnienia scisnietym trytką, od czego on jest ?
    2. Jaceqpro

      Tak widzi obroty w VCDSie jak kręci silnikiem i nie odpala to wskazówka obrotomierza sie lekko podnosi
    3. Jaceqpro

      Koledzy po przerwie piszę co już zrobiłem, wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu okazało się że to nie on, ponieważ po odpaleniu i rozgrzaniu silnika poczekałem ok 10 min i już nie odpalił. Ostatnio miałem taką sytuację że jadąc samochodem przy wysokich obrotach nagle silnik zgasł i nie chciał zapalić dopóki nie ostygł. Podejrzenia moje wtedy padły na cewkę więc ją dzisiaj wymieniłem ale testy były zbyt krótkie żeby potwierdzić że pomogło Komputer oczywiscie nic nie pokazuje. Został mi jeszcze do wymiany czujnik położenia wału. Napiszcie proszę czy taki z oznaczeniem 050906433 bedzie odpowiedni do silnika ALZ ? widze ze pasuje on również do Audi 80 B4 1,8 i A4 B5 1,8... Ponadto mam do was pytanie ponieważ podczas wymiany cewki zauważyłem, że jeden z przewodów podciśnienia jest scisniety trytką a w miejscu gdzie zasysa powietrze aż się spłaszczył od zasysania. Wrzucam fotkę może ktoś napisać w jakim celu ktoś mógł coś takiego zrobić ? i co to jest za przewód ? w króćcu od strony przepustnicy było w nim sporo czarnego syfu który przeczyściłem. A prosze jeszcze o informacje gdzie jest umiejscowiony czujnik położenia wału w silniku ALZ. Pozdrawiam i dzieki za informacje.
    4. Jaceqpro

      Nie szarpie, jedzie całkiem dobrze ma moc i przyspiesza w miare ok, silnik chodzi równo chociaz niektorzy twierdza ze na wolnych obrotach troche za mocno nim trzesie
    5. Jaceqpro

      Dzisiaj kolega podpiał mi komputer i pokazało kąt wyprzedzenia zapłonu na biegu jałowym w wartościach od - 8 do -12 powiedział że te wartości powinny oscylować w granicach 0, co odpowiada za kąt wyprzedzenia zapłonu w tym silniku czujnik stukowy czy czujnik położenia wału korbowego ? a może być przyczyną źle ustawiony rozrząd ?
    6. Jaceqpro

      Jeszcze zapytam czy pompka paliwa przy kazdoraowym prezekręceniu zapłonu powinna buczeć i nabijać ciśnienie ? U mnie przy pierwszym przekreceniu zabuczy chwile pozniej jak cofne kluczyk i znowu przekrece na zapłon to juz sie pompka nie odzywa. Tak samo jak zapalę i zgasze i znowu dam kluczyk na zapłon to jest cisza. Pompka załacza się dopiero w momencie gdy rozrusznik kręci silnikiem. Czy to tak powinno wyglądać ?
    7. Jaceqpro

      Sprawdziłem napięcie przy rozruchu spadło do 10,4V ale to przy włączonym trybie skandynawskim czyli rozruch na światłach. Wojtek_lbn - Nastepnym krokiem bedzie sprawdzenie cisnienia paliwa Sitar - jak usterka wystapi ponownie podepne VCDSa i napiszę czy pokazuje obroty silnika, opalarka nie za bardzo mam podejscie zeby podgrzac w tej chwili k232 - Auto kupiłem 2 tygodnie temu wiec jeszcze nie zdazylem wymienic filtrów cały czas walczę z tą usterką bo strach gdziekolwiek pojechac Nie dodałem że nie jest to regułą czasami po postoju zapala normalnie i jedzie czasami nie, a jak wspomniałem wczesniej wczoraj zgasł mi na wolnych obrotach i nie chciał zapalić ale załapywał tak jakby miał za mało paliwa. Dzieki wszystkim za rady
    8. Jaceqpro

      Nie świeci i nie mruga gaśnie po przekręceniu kluczyka
    9. Jaceqpro

      vertus69- Próbowałem odpinania kostki przy czujniku temp ale również nie odpala. Akumulator nawet jak kreci i się prawie konczy i go zostawie i przyjde za kilka godzin to odpali to nie wiem czy moze byc winny ale jutro sprawdze napiecie podczas odpalania. k232 - To że może być winna uszczelka przeczytałem tu gdzieś na forum... przy temacie z ciężkim odpalaniem Dzisiaj miałem tak że przyjechałem ze sklepu po ok 15 min jazdy i pod domem sam zgasł na parkingu na wolnych obrotach potem krecił i tak jakby łapał i gasł jakby za mało paliwa miał... może to pompka albo zapchany filtr ? po 1 godz odpalił normalnie sitar - Wymieniłem czujnik temperatury cieczy chłodzącej z tyłu silnika przy grodzi kabiny taki zielony 4 piny wtyczka jajko (już w sumie kupiłem 2 jeden Vernet drugi Febi)
    10. Jaceqpro

      Witam serdecznie nie dawno zakupiłem ponownie Audi A4 B6 1,6 (ALZ) u sprzedającego auto pięknie pracowało a mi już po dwóch dniach odmówiło jazdy. Mianowicie Auto po dłuższym postoju ok 2-4 godz nie odpala kręci rozrusznikiem lecz brak jest jakiejkolwiek reakcji. Gdy zostawie go na noc rano zapali bez problemu. Kupiłem go 2 tygodnie temu wiec niewiele moge powiedziec o stanie technicznym. VCDS nie pokazuje żadnych błędów, zmieniłem czujnik temperatury lecz niewiele to zmieniło. Akumulator i rozrusznik odpada skoro zapala po staniu przez całą noc na mrozie. Myślałem jeszcze o czujniku położenia wału korbowego albo cewce zapłonowej albo uszczelka pod głowicą ? Może miał ktoś podobny przypadek ?
    11. Jaceqpro

      Witam Wprawdzie na forum jestem od roku 2015 jednak poprzednie Audi sprzedałem przez chwilę była inna marka ale postanowiłem powrócić do korzeni i znowu zakupiłem Audi Więc Witam ponownie wszystkich Szanownych forumowiczów. Pozdrowienie