Skocz do zawartości

Sylwek185

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sylwek185

Informacje

  • Imię
    Sylwek
  • Miasto
    Kraśnik

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

504 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Sylwek185

0

Reputacja

  1. Myślę że analogicznie do sposobu opisanego powyżej. Tak samo idzie wiązka do tablicy, wystarczy zdjąć tapicerkę i bez problemu odnajdzie się potrzebne nam przewody.
  2. Witam. Jako że borykałem się z komunikatem o błędzie przepalonej żarówki podświetlenia tablicy rejestracyjnej, postanowiłem opisać jak krok po kroku poradzić sobie z tym tematem. Procedure stosowałem w Audi A4 B7 2005. Żarówki których używam to C5W LED Będziemy potrzebować śrubokręt, http://sklep.motohid.pl/pl/p/Filtr-CAN-Kasownik-bledu-do-lampek-rejestracji/450, taśma izolacyjna, opaski zaciskowe (trytytki). - otwieramy klapę bagażnika - wyjmujemy trójkąt ostrzegawczy, pod którym znajdują się dwa wkręty które odkręcamy - po skrajnych stronach klapy, od wewnętrznej strony znajdują się kolejne dwa wkręty trzymające tapicerkę, je również odkręcamy - teraz musimy zdjąć tapicerkę osłaniającą wnętrze bagażnika, tak aby dostać się do kostki podświetlenia tablicy, aby ją zdjąć najpierw musimy odłączyć dwie kostki, jedna od wycieraczki a druga od lampki w klapie bagażnika - kiedy mamy już wszystko odłączone, musimy zdecydowanym ruchem ręki, szarpnąć za osłonę klapy, tak aby wypieła się ona z zatrzasków, oczywiście wszystko z wyczuciem - mamy teraz dostęp do wewnętrznej strony klapy, widzimy mechanizm wycieraczki a także kilka kabli - szukamy kostki z czterema kablami, u mnie były to od lewej patrząc brązowy, szaro-żółty, brązowy i czarny, kostka ta znajduje się od wewnątrz bagażnika i leży na przeciw tablicy rejestracyjnej ale od środka klapy, wypinamy ją - teraz przystępujemy do podpięcia naszego filterka, filtr jest unipolarny więc nie ma znaczenia ja go podepniemy, jedyne o czym musimy pamiętać to to aby był od podłączony do dwóch kabli po lewej stronie kości, kable brązowy oraz szaro-żółty - aby zacisnąć filtr na przewodach, musiałem lekko ściąć izolację aby żyła dotykała dobrze styku w zacisku - tak zamontowany filtr mocujemy trytytkami do przewodów, a miejsca połączenia zacisków na kablach, owijamy taśmą izolacyjną - składamy wszystko w odwrotnej kolejności - cieszymy się brakiem błędu w komputerze
  3. Sylwek185

    B7 Crew

    Nie wiem nie sprawdzałem komputerem
  4. Sylwek185

    B7 Crew

    Witam. U mnie w A4 B7, ostatnio zauważyłem że kiedy silnik nagrzeje się do optymalnej temperatury, np. jadąc w trasie to przy włączonym trybie AUTO przy temp. 21 stopni , ze środkowych kratek nie leci powietrze. Tylko po bokach oraz szyba przednia i chyba nogi. Ale gdy przełącze na sterowanie ręczne kratki szyba i nogi to wieje normalnie przez wszystkie kratki. Kiedy zmniejsze temperature na 18 stopni to zaczyna dmuchać również przez środek. Czy to normalne?
  5. Witam. U mnie w A4 B7, ostatnio zauważyłem że kiedy silnik nagrzeje się do optymalnej temperatury, np. jadąc w trasie to przy włączonym trybie AUTO przy temp. 21 stopni , ze środkowych kratek nie leci powietrze. Tylko po bokach oraz szyba przednia i chyba nogi. Ale gdy przełącze na sterowanie ręczne kratki szyba i nogi to wieje normalnie przez wszystkie kratki. Kiedy zmniejsze temperature na 18 stopni to zaczyna dmuchać również przez środek. Czy to normalne?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...