Skocz do zawartości

michalchelm

Pasjonat
  • Postów

    69
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michalchelm

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    PL

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    DDWA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia michalchelm

3

Reputacja

  1. Cześć, mogę prosić o pomoc w podaniu kompletu części wraz z ilością oleju do mojego auta? VIN WAUZZZF53JA063025
  2. Witam, chciałbym opisać swój przypadek i prosić o poradę w co celować A4 B6 1.8T AVJ użytkowane przeze mnie od 6 lat, w pierwszym okresie nawiew przy ustawieniu HI potrafił poparzyć palce wszystko grzało i chłodziło jak należy, ok 2-3 zimy wyczułem spore problemy z grzaniem, auto dawało gorące powietrze przy wysokich obrotach silnika i w momentach zmiany nastawionej temperatury, po kilku minutach jazdy w w okolicach 2000rpm wyczuwałem spadek ustawionej temperatury, każdej kolejnej zimy problem stawał się coraz bardziej odczuwalny. Podłączenie pod komputer nie pokazywało żadnych błędów, nastawy podstawowe również nic nie zmieniły, w między czasie została wymieniona nagrzewnica oraz wpadł nowy klimatronik przy okazji montażu rnse, nie wniosło to nic do sprawy. Przed kolejną zimą chciałbym to opanować bo sytuacja może być już zbyt uciążliwa Na obecnym klimatroniku mam następujące błędy, które były od samego jego montażu: - czujnik jakości powietrza, znany temat przy zakupie używki, ja akurat dostałego go gratis do klimatronika - błąd nr 65535, to akurat trochę mnie martwi z info którego poszukałem na szybko przed 5min, Zaznaczam, że zarówno na starym jak i nowym panelu wszystko działało tak samo, nie szukałem wcześniej info odnośnie kodu 65535 bo osoba z którą go montowałem powiedziała, że to pewnie coś związanego z czujnikiem jakości powietrza i nie ma co się przejmować bo wszystko działa , nowy klimatronik został wpisany w sterownik (nie pamiętam czy to się tak nazywa) zgodnie z instrukcją z forum. Ja obecnie do diagnozy posiadam tester Vag 5053 ITS (wcześniejsze adaptacje itd były wykonywane VCDS) i podejmując próbę adaptacji zgodnie z instrukcją z pierwszego posta słyszę jak silniczki się ruszają, jednak nie mam info o zakończeniu testu, nie wiem czy to wina mojego testera. Obecnie zacząłem trochę obserwować co się dzieje gdy moje ciepłe powietrze słabnie (można już to wyczuć w okresie letnim ) zauważyłem, że w okolicach prawej nogi kierowcy robi się dość ciepło po włożeniu ręki w okolice nawiewu jeden z elementów jest tak nagrzany, że dosłownie parzy i czuć również powiew gorącego powietrza.
  3. michalchelm

    Moje prace

    Witam Jako uczestnik w/w relacji chciałbym zachęcić wszystkie osoby, które zastanawiają się nad odbyciem takiego szkolenia do podjęcia pozytywnej decyzji. Ilość czasu poświęcona na studiowaniu teorii ma się nijak do zdobytej wiedzy praktycznej podczas 30h kursu w Hokus Pokus. Marcin i Paweł dysponują doskonałym zapleczem technicznym o wiedzy już nie wspominając, ponad 40 stron relacji mówi samo za siebie. P.S. Hokus Pokus ma coś wspólnego z Zakonem Jedi ?
  4. Na 99,5% to i ja jestem pewny zamówiony także będę miał okazję sprawdzić, dam znać za ok 2 tyg
  5. Witam Chciałbym potwierdzić czy na 100% mechanizm wycieraczek przednich z seata exeo podejdzie do A4 B7 ?
  6. Witam, w A4 B6 1.8T oryginalnie mam alternator 120A który muszę wymienić na nowy, prawdopodobnie (99%) alternatory z nowszych modeli Audi mają identyczne mocowanie ale różnią się mocą (140A) chciałbym zapytać czy zamontowanie większego alternatora o 20A może mieć negatywne skutki? aku jaki mam w aucie to 74AH 680A
  7. Kolego możesz podać oznaczenie tego Boscha ? była różnica w sprzęgle alternatora (grubość paska) ?
  8. Klej z ciężarków po wcześniejszym zmoczeniu środkiem do usuwania kleju zdrapuje plastikową skrobaczką do szyb (popularny kartonik np. http://www.jula.pl/catalog/motoryzacja/akcesoria-samochodowe/akcesoria-zimowe/ice-scrapers-and-brushes/skrobak-do-szyb-619394/),testowałem na 2 kompletach felg i nie powstały żadne uszkodzenia, wcześniej próbowałem robić to nożykiem monterskim i niestety nie udało się uniknąć zadrapań.
  9. Jakich informacji potrzebujesz odnośnie B7?
  10. Potwierdzam, jakieś 6 lat temu wziąłem go za punkty w BP, piach na dywaniku i lekkie odświeżenie ogarnia.
  11. Ktoś obcinał uchwyt (nie mocowanie śruby) soczewka-projektor? jak wiadomo dwa dolne profile trzymające "szkło" mają wybrzuszenia, co bym nie dociął to i tak mi haczy, starając się przyłożyć soczewkę do ringu bez blaszek tak aby do niego doszła jest to samo (nie dochodzi równo do końca) haczy mi lewy dół o plastik wystający w ringu, soczewki mam 07.2013, możliwe że w młodszych są jakieś minimalne różnice w wymiarach? jedyne rozwiązanie widzę w wycięciu mocowania... Fotka uchwytu z widocznymi śladami haczenia, podniesienie soczewki wyżej nie pomoże (brak miejsca)
  12. Jak wygląda sytuacja ze zmianą soczewki w lampach bi-xenon z B6 na B8 ? P&P czy rezanko?
  13. Witam miałem taką sytuację z zewnętrznym lusterkiem w B7 i Golfie 5, w obu przypadkach pomogło przelutowanie styków z tyłu wkładu lusterka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...