ocb
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Żółta, dziś sprawdzę na zimnym jak poziom, ale przed drogą sprawdzałem i było ok.
-
Czy jakiś mod może przenieść temat w odpowiednie miejsce, oczywiście inne niż kosz Byłbym bardzo wdzięczny, nie chcę zakładać drugiego tematu.
-
Przepraszam nie widziałem że jest takie subforum. Od jakiegoś czasu nasiliło mi się klepanie szklanek. Nieregularne, bardzo głośne, słychać w samochodzie. Oczywiście na rozgrzanym. Nie czyściłem nigdy smoka, na pierwszym przeglądzie powiedzieli że spaliny lecą do kabiny więc odma zapchana. Byłem u jednego mechanika, słuchał, oglądał, powiedział że trzeba pokrywę ściągać. Wczoraj jak wracałem ze świąt na trasie, zapalił mi się niski poziom oleju. Zgasiłem, zapaliłem silniki i już było okej. Profilaktycznie dolałem ~150ml. Ciśnienie na cylindrach mierzyłem 2 razy w przeciągu 2 ostatnich lat i było wszystko ok. Z tego co czytam na forum, to wygląda na przytkanego smoka, nagaru pewnie jest trochę, może i pompę przydało by się wyczyścić. Nie robię w tym, więc to są tylko moje wnioski na podstawie identycznych problemu u innych użytkowników. Szukam kogoś, kto dość trafnie to oceni/zdiagnozuje. Nie chcę ściągać pokrywy za ~200zł, żeby się okazało że trzeba michę, bo u góry jest wszystko ok, albo powie że popychacze do wymiany, a się okaże że pompa nie daje rady bo zasyfiona. Silnik ma prawie 350tyś.
-
Witam, czy ktoś zna jakiegoś mechanika, który ma pojęcie o tych silnikach i może polecić? Zamość i okolice.
-
Płukanki nie robiłem ale od dwóch lat ma lany LM 5w40. Nie cały miesiąc temu wlałem mu preparat do popychaczy też od LM ale nic to nie dało. Dalej jest tak samo.
-
Witam, Panowie, czy możecie powróżyć co to za nieregularny seryjny stukot? Czy jest to normalne?
-
Napisałem post ponieważ nie wiem jak wymienić ślizgi i nie znalazłem informacji na ten temat w necie. Napinacz wiem jak wymienić.
-
Słyszałem że pękają. Trzeba je jakoś rozgrzewać?
-
Podbijam
-
Ślizgów... nie samego napinacza.
-
Witam. Czy ktoś kiedyś tego dokonał i może powiedzieć w jaki sposób? Oczywiście mam na myśli wsadzenie ori ślizgów.
-
Tak mi powiedzieli w jednym z lokalnych serwisów. Czyli na stagu nie muszę się obawiać żadnej turbo dziury?
-
Witam. Chciałem Was prosić o pomoc w doborze instalacji. Byłem w dwóch warsztatach u mnie w mieście. Jeden z nich polecił mi stag, drugi natomiast poinformował mnie że na stagu są problemy z dławieniem w czasie przyśpieszania z racji tego że nie da się go tak wysterować jak lpgtech. Chciałbym mieć solidną instalacje, raczej by na niej nie oszczędzał. Chcę uniknąć problemów że coś nie działa tak jak trzeba, że nie ma mocy, że trzeba wysterować itd.
-
Witam Czy ktoś może podzielić się opinią na temat błotników tzw zamienników z własnego doświadczenia? Czy są z nimi jakieś problemy? Czy lepiej szukać ori na wtórnym ?
-
Rdza na przednich błotnikach w A4 B6. Wybrać zamiennik czy oryginał?
ocb odpowiedział(a) na stomi temat w Audi A4 B6
Witam. Mam problem z korozją na błotnikach przednich. Cały rant wewnętrzny jest zjedzony, purchle na krawędzi zewnętrznej. Myślę nad wymianą ponieważ koszt naprawa(o ile w obecnym stanie można to naprawić) wyniesie mnie tyle co zamiennik pomalowany pod kolor z dostawą. Stąd też chciałem zapytać czy ktoś może korzystał z zamienników, czy są związane z nimi jakieś problemy oraz czy ktoś może dokonywał zakupów w tym sklepie: https://kipard.pl/i jest wstanie podzielić się opinią.