-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Witam! Jestem już na forum jakiś czas, ale nigdy nie miałem czasu się więcej rozpisać ;P za dużo obowiązków xD Moje B7 zakupiłem w listopadzie 2015 w DE. silnik 2.0 tdi BPW rocznik 2006 pakiet wewnętrzny s-line Bixy DRL szyby przód el. tył korbotronik radio concert 2 grzany tyłek ESP zawiecha 1bv no full wypas to nie jest ;P ori 17" po drobnych modyfikacjach: regeneracja pompy oleju przy 220 000 km ostatni gwizdek xD zmiana grilla na plastry miodu nowe kółka ATS Racelight 18" et 30 8,5 J Oponki Dunlop Sportmaxxx 235/40 sprężyny eibach sportline listwy neonowe przód + drzwi farba na zaciski toksyczna zieleń zmiana oświetlenia na led na chwile obecną tyle modyfikacji ;P po zakupie: po wprowadzonych zmianach:
-
-
auto było w serwisie "LUBOŃ" Wrocław
-
Witam! Ostatnio przy wymianie oleju, skontrolowany został imbusik, okazało się, że był to ostatni gwizdek ;P jeszcze chwila i spotkałaby mnie przykra sytuacja.... cała napęd pompy został zregenerowany więc nic nie powinno się dziać ;) wszystko sprawdzone przy 222 000 km, trochę za długo zwlekałem ale na szczęście wyszło dobrze xD pozdrawiam!
-
Witam! orientuje się ktoś ile mniej więcej wynosi koszt wymiany oleju i filtrów w Niemczech?
-
[BPW B7] System kontroli spalin, układ rozgrzewania świec żarowych, DPF
achmed_26 opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam! Taka sytuacja: wracając z pracy do domu, wyświetliło mi się na FIS'ie, że muszę przeczyścić filtr cząsteczek stałych O.o . Nie zdziwiło by mnie to, gdybym nie dojeżdżał codziennie do pracy 25 km autostradą z prędkością 120/140 km/h następnie po odpaleniu kolejny raz samochodu zapala się kontrolka "system kontroli spalin" w tym momencie lekki niepokój, coś się psuje, znów wyświetla się, że DPF zapchany, więc jadę przepalić Filtr ;P po 15 minutach zaczyna migać kontrolka od świec żarowych -.- auto nagle traci moc.... 100 km/h ledwo da się jechać. VAG'a nie posiadam, więc pozostaje udać się do serwisu. Wcześniej jednak szukałem informacji o podobnych zdarzeniach tutaj na forum, znalazłem kilka odpowiadające mojej historii, zaniepokojony tym co czytam, myślę sobie: no to popłynę z kasą za tą naprawę ;( (obstawiałem, że nawalił Filtr cząstek stałych), lecz się pomyliłem ;P Panowie z serwisu szybciutko zdiagnozowali usterkę, okazało się, że nawalił czujnik ciśnienia spalin lub czujnik różnicy ciśnień dpf nie wiem jak to poprawnie nazwać xD rożne nazwy krążą w internetach;P a po niemiecku to : Drucksensor całkowity koszt naprawy w Bosch service wyniósł 127 euro jeśli by ktoś potrzebował to kody błędu też posiadam Pozdro! -
Dzięki za odpowiedź! Pozdro!
-
A korzystał ktoś z części firmy METZGER albo FEBI? :> cenowo trochę droższe od Bosch'a ale czy lepsze???
-
danielstol - dzięki za odpowiedź! widzę, że wszyscy kupują od tego użytkownika skoro nikt się nie wypowiada
-
Witam! rozrząd komplet firmy bosch + pompa wody będzie ok? czy może jakaś inną firmę polecicie? Pozdrawiam!
-
Widzę, że czeka mnie wycieczka ;D wole pojechać niż wysyłać części kurierem ;P
-
gdzie regenerowałeś wałek? :>
-
O tym właśnie piszemy, tylko źle to ubraliśmy w słowa, dzięki za sprostowanie ;D a jeśli ktoś wspomina o pompie oleju to chyba wiadomo co ma na myśli xD co jest główną bolączką ;P
-
Dopiero w okolicach świąt wielkanocnych będę wymieniał rozrząd, przy okazji sprawdzę stan pompy. na razie jestem na etapie szukania serwisu który ogarnie mi to wszystko razem:P będę musiał jechać chyba do Wrocławia, bo w okolicy ciężko coś znaleźć, a nie uśmiecha mi się drałować do Rumi na drugi koniec Polski xD chociaż ciągle się zastanawiam czy nie zregenerować pompy i mieć święty spokój na jakieś 3 lata Po całym zabiegu zdam relacje ale to dopiero po świętach.
-
U mnie pierwszy rozrząd był wymieniany przy 120 000, i teraz będę wymieniał przy 200 000, mechanik powiedział że oni dają gwarancje na 60 000 tys, i po tylu trzeba wymieniać ;P 80 000 to granica do której należało by wymienić rozrząd i przy okazji sprawdzić stan gniazd i zabierak