Skocz do zawartości

Patrycja Miętkiewicz

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Patrycja Miętkiewicz

Informacje

  • Imię
    Patrycja
  • Miasto
    Lubuskie Krosno Odrz.

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

731 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Patrycja Miętkiewicz

0

Reputacja

  1. Uwaga uwaga auto śmiga aż miło okazało się że przy wymontowywaniu wiązki elektrycznej kabel od ECU który idzie do n75 ma ukryty Bezpiecznik. Auto dostało mocy bezpiecznik schowany jest za przekaznikami obok ECU teraz audi na 3 biegu na suchym asfalcie mieli aż miło Nie miałam miernika dlatego sprawdzałam żarówka auto wyrywa z butów ciekawe ile ma teraz koni na tym zestawie.ECU pewnie też zawirusowane dawka ustawiona na 2.4-2.2 auto ma tyle mocy że jakbym dospawala skrzydła to chyba by latało no to jutro biorę się za lakierowanie maski i zderzaka bo mają odpryski dzięki za pomoc panowie)
  2. A sterowanie nie jest jakoś z komputera? Ogółem w tym aucie się dzieją cuda nie ma egr.. Zaspawane jest całe wejście w kolektorze.. Turbo jest od 2.5 garett 45 Między komputerem a zaworkiem n75 jest coś jeszcze? Bezpiecznik czy coś? Które piny z ECU idą do n75 może ktoś podpowiedzieć? Na 90% mam uwalone kable do zaworka lub sam komputer uszkodzony i nie daje sterowania na zawór.. Pomoże ktoś? Bo jestem już załamana.. Całe to auto no jakiś gamoń modlił bo niektóre patenty powalają
  3. Witame nowe auto nowe problemy Turbo nie działa n75 podmieniany z golfa 4 Napewno sprawny i działa. Brak prądu na wtyczce do n75 gdy Podłączam żarówkę na krótko nie ma napięcia Błędy 1262 553 Czy mogę na krótko z aku podać napięcie na kostkę? Będzie wtedy działać?
  4. Siemanko Jak w temacie.. Abs zapala soe przy zapłonie i gaśnie po rozruchu a przy wyciskaniu hamulca auto zachowuje się jak bez abs-u Drugi problem w drugiej mojej audi to gdy podłączamy kabel Diagnostyczny to nie pali się na nim dioda tak jakby brak prądu w złączu diagnostycznym w aucie. Są tam 3 kabelki jak je sprawdzićew jak pociągnąć nowe?
  5. Hej dzięki że odpisałaś Pompa wymieniona bo stara padła.. Wymieniłam nastawnik sam na początek bo nie chciałam rozbierać do czyszczenia tego co był. I obroty równe trzyma dawkę walnelam sobie na 3.4 a co mi tam Autko lepiej sie zbiera ale nie ma szału.. Sztanga pracuje turbo wyraźnie słychać przy gazowaniu i podczas jazdy. Podciśnieniowe węże nowe n75 wygląda na dobry.. Pali na strzała wrażenie takie jakby cały czas rowno ciągnęła od początku praktycznie do końca. Brakuje jej tego kopniecia.. Nawet ja teraz na sliskim ją zrywać to niea tego takiego gwałtownego skoku tylko rowno ciągnie od dołu do góry samej.. Może być ze przy zmianie pompy rozrząd źle ustawiony?
  6. HELO na wstępie proszę o dokładną analize logów; http://vaglog.pl/log_246560.html http://vaglog.pl/log_246556.html http://vaglog.pl/log_246557.html http://vaglog.pl/log_246558.html http://vaglog.pl/log_246559.html Mowa tu o afn-ie ale pompa jest z 1z auto na wolnych obr faluje.. zadko kiedy chodzi równo.. odpala dobrze., brakuje mu mocy.. ( wyzej logi turbo) zauważyłam że strasznie skacze dawka paliwa.. na zapłonie napięcie nastawnika skacze między 0.720v a 0.740v może przełożyłabym nastawnik ze starej pompy od afn? HELP
  7. co prawda nie żary ale krosno odrz. mam znajomego mogę polecić cuda robi. solidny!
  8. Hej jakbyś chciał to mam głośniki bose w drzwi i wzmacniacz na sprzedaż
  9. Auto ogólnie na 4 biegu lepiej ciągnie niż na biegach 1.2.3 zauważyłam że jak delikatnie dodaje gazu to tak jakby ciut lepiej się wkrecala i rozpędza widać po logach nawet ze lepszy wynik turbo jest przy rozpędzaniu na 4-rce niż podczas jazdy że zmianami biegów. Powiedzcie mi mam okazję kupić turbo z rozbitka kolegi ale.. Turbo jest z 2.5l tzn wyspawane przerobione pod kolektor od afn jak to władze będzie dmuchać jak trzeba? Powiedzcie jeszcze Czy ori wtryski od afn jest strojone 220-300 bar? Bo takie mam u siebie
  10. We wtyku? Masz na myśli ta kostkę od pompy na 7 pin? Do pompy idzie jeszcze wtyczka na 3 pin. O tych mówisz?
  11. No masz rację pytanie głupie Błędy usunięte pojawiają się na nowo lecz dziś raz usunęłam i nie wskoczył spowrotem.. Dopiero po przejażdżce ponownie wywalilo je.
  12. Czyli jutro turbo na stół.. A co do błędów to od czego zacząć? I jak sie z nimi uporać? Wracając do turba. Nie ma szans dobrze poganiac audi żeby się przeczyscily? Dziwne jest to że sztanga chodzi naprawdę lekko w obie strony.
  13. tu zarzucam 3 logi do twojej analizy http://vaglog.pl/log_244856.html http://vaglog.pl/log_244857.html http://vaglog.pl/log_244858.html cały czas mam błędy 00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-00 - Open or Short to Plus 01268 - Quantity Adjuster (N146) 35-10 - - - Intermittent 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-00 - Open or Short to Ground ------------------------------------------ Ten środkowy log zrobiony jest na czwartym biegu od 1500rpm do póki 4km prostej się nie skończyły
  14. Ok ale gr 11 logowanie i jazda ze zmianą biegów? Czy tak jak dynamicznie na 3 biegu gaz do oporu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...