majk.cbr
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O majk.cbr
Informacje
-
Imię
Majk
-
Miasto
PL
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
350 wyświetleń profilu
Osiągnięcia majk.cbr
0
Reputacja
-
Witajcie, Poszukuję dobrego, sprawdzonego (i oczywiście niedrogiego) serwisu, który zajmuje się naprawami skrzyń s-tronic. Najlepiej w Krakowie, ew. w jego najbliższej okolicy. Chodziłoby najprawdopodobniej o naprawę mechatroniki (możliwe, że tylko kwestia zamontowania "dużego" zestawu naprawczego). Z góry dzięki za pomoc! Pozdrawiam
-
Cześć, Dzięki za odpowiedzi Ale dlaczego? Szybko padają, czy mają mniejszy potencjał od ori? Z góry dzięki Chodzi o Bartpol z Ostrowca Św.? Mi szczerze hybryda nie jest potrzebna, aż takich mocy nie planuję (tak, wiem apety będzie rósł w miarę jedzenia ) Bardziej by mi chodziło o turbiną seryjną / odpowiadającą seryjnej, ale żeby wytrzymała chociaż te kilka lat. Głównie chodzi o to, żeby nie pękała muszla z kolektorem, bo jest potem dość duży problem aby to wymienić :/ Pozdrawiam!
-
Cześć, Pozwoliłem sobie jeszcze raz utworzyć temat już we właściwym dziale. W moim Audi niestety trzeba będzie wymienić turbosprężarkę (2.0 TFSI, CDNC) - przyczyną jest popękany dość mocno kolektor i muszla (nie da się tego zregenerować). Pewnie decyzja padnie na zakup nowej (trochę obawiam się używanej - problem może wrócić, a używka + regeneracja pewnie niewiele taniej od nowej wyjdzie). W związku z tym mam pytanie - jaki model najlepiej kupić do mojego silnika? Oraz gdzie najlepiej kupić? Znacie jakieś ogarnięte sklepy z dobrymi cenami i renomą? ASO odpada, ze względu na wysoki koszt turbo. Mam jeszcze pytanie - macie jakieś doświadczenia z BorgWarnerem KKK? W jednym ze sklepów internetowych widzę, że takowa nowa jest dostępna pod mój silnik. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam!
-
Przepraszam najmocniej - pomyliłem działy nie wiem jakim cudem. Można temat jakoś przenieść? edit: Utworzyłem nowy temat w odpowiednim dziale. Czy można ten usunąć / zamknąć? Pozdrawiam.
-
Cześć, W moim Audi niestety trzeba będzie wymienić turbosprężarkę (2.0 TFSI, CDNC) - przyczyną jest popękany dość mocno kolektor i muszla (nie da się tego zregenerować). Pewnie decyzja padnie na zakup nowej (trochę obawiam się używanej - problem może wrócić, a używka + regeneracja pewnie niewiele taniej od nowej wyjdzie). W związku z tym mam pytanie - jaki model najlepiej kupić do mojego silnika? Oraz gdzie najlepiej kupić? Znacie jakieś ogarnięte sklepy z dobrymi cenami i renomą? ASO odpada, ze względu na wysoki koszt turbo. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam!
-
Dzięki za odpowiedź Już widziałem ten poradnik wcześniej. Miałem nadzieję, że może jest jakiś prostszy sposób na odkręcenie tej śruby niż pokazany pod tym linkiem
-
Cześć, Mam pytanie odnośnie demontażu rury z katalizatorem z Audi A4 B8 2.0 TFSI. (Chcę w jej miejsce zamontować downpipe'a) Czy jest jakiś w miarę szybki sposób na wyjęcie tej rury? Głównie chodziłoby o odkręcenie jej od strony turbo. Z tego co widzę jedna ze śrub jest mocno schowana i bardzo ciężko jest do niej się dostać. Macie może jakieś porady / instrukcje? Z góry wielkie dzięki! Pozdrawiam.
-
Witajcie, Przymierzam się do zakupu A4-ki w wersji B8 i w związku z tym mam pytanie. Spotkałem się z sytuacją, gdzie auto, którego powłoka lakiernicza mieści się w normach (max 140-150 um), wszystkie szyby są z tego samego okresu, posiadają logo audi, natomiast różnią się producenci szyb. Producenci i oznaczenia zgadzają się symetrycznie, różnica jest taka ze przednie szyby mają innego producenta niż tylne, czołowa ma innego producenta, niż tylna od bagażnika itp. Czy jest to normalna sytuacja? Z góry dziękuję za odpowiedź! Pozdrawiam
-
Cześć, Jestem nowy na forum, mam na imię Michał. Obecnie przymierzam się do kupna auta, dokładnie A4-ki w wersji B8 Pozdrawiam!