Skocz do zawartości

majk.cbr

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O majk.cbr

Informacje

  • Imię
    Majk
  • Miasto
    PL

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

350 wyświetleń profilu

Osiągnięcia majk.cbr

0

Reputacja

  1. Witajcie, Poszukuję dobrego, sprawdzonego (i oczywiście niedrogiego) serwisu, który zajmuje się naprawami skrzyń s-tronic. Najlepiej w Krakowie, ew. w jego najbliższej okolicy. Chodziłoby najprawdopodobniej o naprawę mechatroniki (możliwe, że tylko kwestia zamontowania "dużego" zestawu naprawczego). Z góry dzięki za pomoc! Pozdrawiam
  2. Cześć, Dzięki za odpowiedzi Ale dlaczego? Szybko padają, czy mają mniejszy potencjał od ori? Z góry dzięki Chodzi o Bartpol z Ostrowca Św.? Mi szczerze hybryda nie jest potrzebna, aż takich mocy nie planuję (tak, wiem apety będzie rósł w miarę jedzenia ) Bardziej by mi chodziło o turbiną seryjną / odpowiadającą seryjnej, ale żeby wytrzymała chociaż te kilka lat. Głównie chodzi o to, żeby nie pękała muszla z kolektorem, bo jest potem dość duży problem aby to wymienić :/ Pozdrawiam!
  3. Cześć, Pozwoliłem sobie jeszcze raz utworzyć temat już we właściwym dziale. W moim Audi niestety trzeba będzie wymienić turbosprężarkę (2.0 TFSI, CDNC) - przyczyną jest popękany dość mocno kolektor i muszla (nie da się tego zregenerować). Pewnie decyzja padnie na zakup nowej (trochę obawiam się używanej - problem może wrócić, a używka + regeneracja pewnie niewiele taniej od nowej wyjdzie). W związku z tym mam pytanie - jaki model najlepiej kupić do mojego silnika? Oraz gdzie najlepiej kupić? Znacie jakieś ogarnięte sklepy z dobrymi cenami i renomą? ASO odpada, ze względu na wysoki koszt turbo. Mam jeszcze pytanie - macie jakieś doświadczenia z BorgWarnerem KKK? W jednym ze sklepów internetowych widzę, że takowa nowa jest dostępna pod mój silnik. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam!
  4. Przepraszam najmocniej - pomyliłem działy nie wiem jakim cudem. Można temat jakoś przenieść? edit: Utworzyłem nowy temat w odpowiednim dziale. Czy można ten usunąć / zamknąć? Pozdrawiam.
  5. Cześć, W moim Audi niestety trzeba będzie wymienić turbosprężarkę (2.0 TFSI, CDNC) - przyczyną jest popękany dość mocno kolektor i muszla (nie da się tego zregenerować). Pewnie decyzja padnie na zakup nowej (trochę obawiam się używanej - problem może wrócić, a używka + regeneracja pewnie niewiele taniej od nowej wyjdzie). W związku z tym mam pytanie - jaki model najlepiej kupić do mojego silnika? Oraz gdzie najlepiej kupić? Znacie jakieś ogarnięte sklepy z dobrymi cenami i renomą? ASO odpada, ze względu na wysoki koszt turbo. Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam!
  6. Dzięki za odpowiedź Już widziałem ten poradnik wcześniej. Miałem nadzieję, że może jest jakiś prostszy sposób na odkręcenie tej śruby niż pokazany pod tym linkiem
  7. Cześć, Mam pytanie odnośnie demontażu rury z katalizatorem z Audi A4 B8 2.0 TFSI. (Chcę w jej miejsce zamontować downpipe'a) Czy jest jakiś w miarę szybki sposób na wyjęcie tej rury? Głównie chodziłoby o odkręcenie jej od strony turbo. Z tego co widzę jedna ze śrub jest mocno schowana i bardzo ciężko jest do niej się dostać. Macie może jakieś porady / instrukcje? Z góry wielkie dzięki! Pozdrawiam.
  8. Witajcie, Przymierzam się do zakupu A4-ki w wersji B8 i w związku z tym mam pytanie. Spotkałem się z sytuacją, gdzie auto, którego powłoka lakiernicza mieści się w normach (max 140-150 um), wszystkie szyby są z tego samego okresu, posiadają logo audi, natomiast różnią się producenci szyb. Producenci i oznaczenia zgadzają się symetrycznie, różnica jest taka ze przednie szyby mają innego producenta niż tylne, czołowa ma innego producenta, niż tylna od bagażnika itp. Czy jest to normalna sytuacja? Z góry dziękuję za odpowiedź! Pozdrawiam
  9. Cześć, Jestem nowy na forum, mam na imię Michał. Obecnie przymierzam się do kupna auta, dokładnie A4-ki w wersji B8 Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...