Jump to content

kacper.80

Pasjonat
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About kacper.80

Informacje

  • First name
    Rafał
  • Location
    Działki

Car

  • Car model
    A5
  • Car body
    Sportback
  • Year of production
    2009
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    CDNB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam od dłuższego czasu borykam się z problemem pocenia się przewodu pompy wody ,pompa wymieniona i bez zmian może ktoś miał podobny problem z góry dzięki za pomoc
  2. kacper.80

    APR rekomendacje

    Interesuje mnie czy ktoś zakładał to PCV 403 — Доступ запрещён WWW.DRIVE2.RU Автомобильная социальная сеть
  3. dzięki za info ciut więcej info dlaczego taki wybór a nie np NGK albo Denso jestem ciekaw opinii świece to zawsze ciekawy temat i jest mało informacji o rzeczywistych opiniach użytkowników pozdrawiam
  4. Witam jak w temacie szukałem ale jasnych informacji nie znalazłem co polecacie
  5. kacper.80

    DV +

    Witam wszystkich ostatnio zakupiłem dokładkę DV + i zdziwienie efekt zrebaka co może być przyczyną
  6. miałem podobnie u mnie okazał się czujnik położenia wałka rozrządu tylko orginał z aso bo zamienniki przynajmniej u mnie nie zagrały
  7. kacper.80

    Pompa paliwa

    w sumie czasami z pierwszego strzała a czasami musi trochę zakręcić
  8. kacper.80

    Pompa paliwa

    Brak błędów równo pracuje
  9. kacper.80

    Pompa paliwa

    Witam jak sprawdzić pompę paliwa w baku Brakuje mi pomysłów ale po rozgrzaniu silnik zamula Z góry dziękuję za sugestje
  10. Audi A4 B8 2.0 TFSi 2wd Manual Scorpion De-cat Section WWW.SCORPION-EXHAUSTS.PL Ktoś coś na temat tego zestawu
  11. Zakupiłem większą chłodnicę ale efektu brak . Ale pozytywnie wyszło dołożenie dodatkowej chłodnicy wody wcześniej do 110 teraz do94 Dziękuję za zainteresowanie tematem pozdrawiam
  12. Witam ostatnio założyłem tłumiki końcowe przelotowe od RIEGER dziwna sprawa auto straciło na dynamice i drze ryja . Jedyna różnica jaką zauważyłem to średnice rur za Y pipe jest 55 a od Riegera 65 zrobiłem przejściówkę Będę wdzięczny za wszelką pomoc
  13. Dzięki za zainteresowanie
  14. Zdarza się katung ,z drugiej strony zdrowiej dla silnika. Olej uzupełniony niestety ciśnienia nie sprawdzałem ale żadna kontrola po przejechaniu około 20 km się nie zapaliła. Z informacji jakie uzyskałem moja chłodnica okazuje się być za mała i w rezultacie blokuje przepływ. Ale ??????
×
×
  • Create New...