Skocz do zawartości

PiotrAU

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PiotrAU

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Płock

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CNCD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia PiotrAU

0

Reputacja

  1. pomiary ciśnienia bieg jałowy - 1,2-2,0 bar przy 2000 obr. - 1,6-2,2 bar przy 3700 obr. - 3,0-4,0 bar czy są dobre ?
  2. za każdym razem błąd ten sam , czujnik ciśnienia oleju - nieciągle , po wymianie czujnika i wielu innych rzeczy ( pompy oleju , turbosprężarki , wtryskiwaczy , świec , cewek , pozostałych czujników zaworków , wymianie wszystkich nie oryginalnych drobnych części na oryginalne ) dalej to samo .
  3. Witam. Audi A4 B8 2.0Tfsi Podczas przyspieszania w zakresie obrotów powyżej 3,5 tyś. na wyższych biegach w zakresie prędkości od 130 km do 240 km po dokonaniu przyspieszenia , 1. Włącza się EPC 2. Pojawia się kontrolka żółta wykrzyknik z tarczą i wskazówką , zdjęcie poniżej Auto przechodzi w tryb jazdy do 4000 tyś. Obr. L Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu błąd znika i zabawa zaczyna się od nowa Czy ktoś z Was miał z czymś takim do czynienia ? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...