PiotrAU
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O PiotrAU
Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Płock
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CNCD
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia PiotrAU
0
Reputacja
-
Nr. błędu P164B00
-
Tak takie mam .
-
pomiary ciśnienia bieg jałowy - 1,2-2,0 bar przy 2000 obr. - 1,6-2,2 bar przy 3700 obr. - 3,0-4,0 bar czy są dobre ?
-
za każdym razem błąd ten sam , czujnik ciśnienia oleju - nieciągle , po wymianie czujnika i wielu innych rzeczy ( pompy oleju , turbosprężarki , wtryskiwaczy , świec , cewek , pozostałych czujników zaworków , wymianie wszystkich nie oryginalnych drobnych części na oryginalne ) dalej to samo .
-
Witam wszystkich Klubowiczów .
-
Witam. Audi A4 B8 2.0Tfsi Podczas przyspieszania w zakresie obrotów powyżej 3,5 tyś. na wyższych biegach w zakresie prędkości od 130 km do 240 km po dokonaniu przyspieszenia , 1. Włącza się EPC 2. Pojawia się kontrolka żółta wykrzyknik z tarczą i wskazówką , zdjęcie poniżej Auto przechodzi w tryb jazdy do 4000 tyś. Obr. L Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu błąd znika i zabawa zaczyna się od nowa Czy ktoś z Was miał z czymś takim do czynienia ? Pozdrawiam.