PiotrAU 0 Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 Witam. Audi A4 B8 2.0Tfsi Podczas przyspieszania w zakresie obrotów powyżej 3,5 tyś. na wyższych biegach w zakresie prędkości od 130 km do 240 km po dokonaniu przyspieszenia , 1. Włącza się EPC 2. Pojawia się kontrolka żółta wykrzyknik z tarczą i wskazówką , zdjęcie poniżej Auto przechodzi w tryb jazdy do 4000 tyś. Obr. L Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu błąd znika i zabawa zaczyna się od nowa Czy ktoś z Was miał z czymś takim do czynienia ? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kixi4 18 Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 Bez podlaczenia komputera i zczytania bledow sie nie obejdzie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrAU 0 Opublikowano 16 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 za każdym razem błąd ten sam , czujnik ciśnienia oleju - nieciągle , po wymianie czujnika i wielu innych rzeczy ( pompy oleju , turbosprężarki , wtryskiwaczy , świec , cewek , pozostałych czujników zaworków , wymianie wszystkich nie oryginalnych drobnych części na oryginalne ) dalej to samo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper.80 0 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 miałem podobnie u mnie okazał się czujnik położenia wałka rozrządu tylko orginał z aso bo zamienniki przynajmniej u mnie nie zagrały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kixi4 18 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Zmierz cisnienie oleju manometrem na rozgrzanym sikniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrAU 0 Opublikowano 18 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 pomiary ciśnienia bieg jałowy - 1,2-2,0 bar przy 2000 obr. - 1,6-2,2 bar przy 3700 obr. - 3,0-4,0 bar czy są dobre ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kixi4 18 Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 Takie powinny byc i takie masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrAU 0 Opublikowano 18 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 Tak takie mam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kixi4 18 Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 A masz dokladny numer bledu moze? Bo w tfsi jest rowniez przelacznik cisnienia i nie wiem blad ktorego ci wyrzuca.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrAU 0 Opublikowano 21 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 Nr. błędu P164B00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krych83 0 Opublikowano 21 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 (edytowane) Miałem takie coś u siebie i wyczyściłem wymyłem sitko -zawór (przełącznik ) ciśnienia i do dziś mam spokój , (do tego sprawdź poziom oleju bagnetem).Jest on z prawej strony na dole przy wale korbowym na jedną śrubkę. Nie wymieniałem i jest ok. pozdrawiam. Edytowane 24 Października 2019 przez krych83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d_matys 0 Opublikowano 21 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2021 PiotrAU udało ci się wtedy rozwiązać ten problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się