
newman1
Pasjonat-
Postów
30 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O newman1

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Końskie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
626 wyświetleń profilu
-
Klimatyzacja w A4 B6 nie działa - czy to czujnik ciśnienia klimatyzacji?
newman1 odpowiedział(a) na Szymanek31 temat w Audi A4 B6/B7
Ściągałem pasek, sprzęgiełko kręci się razem z kompresorem. W wyższych temperaturach na zewnątrz pow 20 C, słychać dodatkowo świst w aucie, gdzieś z prawej strony. Może być po prostu mało czynnika albo zanieczyszczona dysza rozprężna? -
Klimatyzacja w A4 B6 nie działa - czy to czujnik ciśnienia klimatyzacji?
newman1 odpowiedział(a) na Szymanek31 temat w Audi A4 B6/B7
Sprawne, sprawdziłem. -
Klimatyzacja w A4 B6 nie działa - czy to czujnik ciśnienia klimatyzacji?
newman1 odpowiedział(a) na Szymanek31 temat w Audi A4 B6/B7
Witam, może ktoś pomoże. Klima niby działa, nie ma błędów ale nie chłodzi. Ciśnienie nie rośnie. Temp g263 wysoka. Od czego zacząć sprawdzanie zanim pojadę sprawdzić lub nabić czynnik? -
Witam, może ktoś pomoże. Chciałem wyciągnąć pin z zegarów, po opcji set to newmode wyskakuje błąd "this not audi rb4 encrypted", jak z tym walczyć? Porty com przypisane właściwie. Vcds lite widzi kabel.
-
Witam, nie chłodzi mi klimatyzacja w ogóle, przyciskiem na klimatroniku mogę normalnie włączyć/wyłączyć econ, sprawdziłem test wentylatora w vcds i działa, czynnik był uzupełniany dwa lata temu, przewody są takiej samej temperatury. Po sprawdzeniu tych rzeczy zostało winne sprzęgiełko i jak ono powinno działać? Mogę nim kręćić w obie strony bez oporu, jak założę na klucz na śrubę centralną kręci się wszystko razem, czy to oznacza, ze ono jest winne? jak odkręcić tą śrube? to jest gwint prawo czy lewo stronny, bo nie mogę tego ruszyć i one jest jakieś nietypowe chyba, bo nie ma żadnych otworów wokół śruby i ciężko zblokować samo koło pasowe, na zewnątrz widać tylko nity. czy mogło ewentualnie się sprzęgiełko zerwać jeżeli napniemy pasek zbyt mocno?
-
Pomoże ktoś z oznaczeniem walka? Moge wziąć taki który ma 58P wybite na ostatniej krzywce, jak rozpoznać z jakiego jest silnika?
-
To jak to jest z popychaczmi, skoro z fabryki wychodzi silnik na srebrnych i działa 300tys? Dlaczego nie wkladali od razu czarnych, i czy one są wzmacniane, I jaki wpływ mają na zużycie walka? W moim poprzednie szklanki nie miały dziur, były delikatnie wklesle a skoro są wersje wzmacniane to działa na żywotność samej szklanki czy walka też?
-
Czyli zniszczenie walka jest spowodowane kiepskim wykonaniem i materiałem. Szukam używanego walka i wymieniam. Mam nadzieję, że uznają gwarancję na stary wałek i więcej nie kupuje zamienników, wlasnie się nauczyłem, że nie warto. Dzięki wielkie za objaśnienie.
-
Źle napisałem. Hydropopychacze nie mają luzu, dzwigienki maja. Myslalem o czymś innym widocznie i się nie wyraziłem jasno, sorry. Czy dzwigienki zaworów miałyby wpływ na wytarcie? Czy bardziej luz na nich będzie miał wpływ na wyrabianie pompowtrysku? Stare szklanki nie były w tragicznym stanie, bez dziur ale mialy przerysowania i dużo wyklepane też nie byly.
-
Wałek ma numer 50006304 i z tego co znalazłem to jest stalowy, łamany przez /1 na końcu jest żeliwny. W kazdym razie nie wydaje mi się, żeby tak szybko się zuzyl. Jest na niego jeszcze gwarancja i pytanie czy jak sam go wymieniłem to moga odrzucić reklamację właśnie z tego powodu, że nie robił warsztat? I teraz szukać używki czy bawić się w regenerację starego ori?
-
Przejechane na nim jakieś nie więcej niż 8 tys. Olej 5w-40 motul. Popychacze bez zmian, bez zarysowan, tak jak przed wymianą jedynie mają luz poprzeczny. Szklanki czarne są wzmacniane, nie wiem w jakich silnikach występowały w standardzie ale w moim napewno są zwykle, dlatego też takie założyłem. Zamiennik to jedno ale żeby był aż tak zajechany to jest jakieś nie porozumienie. Jest w gorszym stanie niż ori który wymieniłem.
-
Są broki dzwigienek na miejscach, oryginał nie spawane, sprawdzone również od tych kostek na pompowtrysk ach. Wszystkie broki na miejscu. Pompa oleju może być zatarta i nie daje ciśnienia? Hydropopychacze twardo siedzą, nie da się wcisnąć w dół, jak próbowałem śrubokrętem.
-
Witam, klubowicze. Proszę o poradę. Otóż wymieniłem wałek na Kolbenschmidt, zakupiony w aparts, za 700zl, jakieś 8-mcy temu, dzisiaj zerklem jak wygląda i jestem w szoku jak jest wytarty I ma rozklepane krzyki, na wszystkich ośmiu oraz od prowadnic dzwigienek. Sruby nie były wymieniane ale hydropopychacze tak, na ina, zwykle nie wzmacniane. Co może być powodem takiego stanu? Sam w sobie wałek kiepskiej jakości, popychacze czy coś jeszcze? Czy warto to reklamować? Wymieniłem sam więc nie wiem czy będzie to miało decydujący wpływ na decyzję. Na zdjęciach słabo widać rozklepanie, ale tak jak światło się zalamuje na krzywe tak jest wytarte. W razie czego doślę wyrazniejsze zdjęcia. Dzwigienki zaworowe maja luz na boki ok 1 mm, czy one mogły też mieć wpływ na takie zniszczenia?
-
Poszukałem ale nie udało nic mi się znaleść. Jak mogłbyś podesłać jak to zrobić, będe wdzięczny za linki do forum. Czy musze blokować pompę wody? Po rozpięciu rozrządu jak kręcić wałem, żeby nie uszkodzić zaworów?
-
WItam, potrzebny mi instruktaż gdzie w silniku AWX szukać znaków i jak ustawić rozrząd. Jestem po wymianie wałka oraz paska z rolkami i po przekręceniu wałem o 1 i 3/4 się blokuje.