Skocz do zawartości

enrike20

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O enrike20

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

347 wyświetleń profilu

Osiągnięcia enrike20

0

Reputacja

  1. Witam , mam problem i nie chciałem zakładać nowego tematu, mianowicie mam elektrycznie zamykaną tylną klape bagażnika ( orginalnią) klapa cały czas chodziła dobrze ale wczoraj kiedy ją zamknołem zauważyłem że dociąg nie dociągnoł klapy chciałem ją otworzyć jeszcze raz ale nie chce się otworzyć słychać jak zamek sie otwiera ale klapa nie idzie do góry sprawdziłem z pilota z przycisku w dzwiach też nic uniosłem lekko klapę do góry i wcisnołem przycisk zamykania i dalej zero reakcji bezpieczniki w bagażniku spr. ( dobre) podpiołem dziś komp i wyskoczyły mi 2 błędy Address 6D: Trunk Elect. (J605) Labels: Redir Fail! Part No SW: 8K9 827 851 HW: 8K9 827 851 Component: J605 Master H24 0220 Revision: -------- Serial number: 8K9827851 VCID: FBF591677A103BC6411-80AE Subsystem 1 - Part No SW: 8K9 827 852 HW: 8K9 827 852 Component: J756 Slave H24 0220 1 Fault Found: 02364 - Closing Assistance 008 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 1 Reset counter: 48 Mileage: 161553 km Time Indication: 0 Date: 2016.11.10 Time: 05:30:06 Address 46: Central Conv. (J393) Labels: 8K0-907-064-46.clb Part No SW: 8K0 907 064 AE HW: 8K0 907 064 AE Component: BCM2 1.1 H71 0134 Revision: 00002001 Serial number: 0110535872 Coding: 0100062020393440012002 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 73E53947D240F386991-8026 1 Fault Found: 03250 - Motor for Trunk Closing Assist (V382) 009 - Open or Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01101001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 48 Mileage: 161553 km Time Indication: 0 Date: 2016.11.10 Time: 05:30:01 ma ktoś pomysł jak do tego się zabrać ? mam cichą nadzieje że to nie moduł konfortu
  2. Podepnę się pod temat mam identycznie dziś też podmieniałem czujnik i dalej to samo ! ja wcześniej miałem jeszcze problem ze sterownikiem ham. ręcznego i od tamtej pory po jego wymianie nie odpuszcza mi ręcznego automatycznie a brak tempomatu zauważyłem niedawno wogle się nawet nie zapala lampka na tablicy, ale niewiem czy to też jest od tej samej pory. wiązkę przy czujniku też sprawdzałem optycznie ,wygląda spoko bezpieczniki całe .
  3. a czy mogę teraz np. założyć stary sterownik i skopiować to kodowanie ? a potem włożyć nowy i wkleić ? a i w którym miejscu jest to kodowanie binary ? to ten długi ciąg cyfr w kodowaniu 07 ? a jeszcze jedno pytanie jak w vcds można spr. czujnik sprzęgła ? bo weszłem w kanał 53 -bloki pomiarowe -grupa 05 i tam były 4 pola w trzech jak nic nie wciskałem to było po kolei 010 potem jak wcisnołem sprzęgło do połowy to było 000 a jak wcisnołem do końca to było 100 czy to dobrze ? Mam jeszcze jedno pytanie bo weszłem sobie kabelkiem w kanał 53 żeby zobaczyć ten kod binary i ze sterownikiem sie łączy ale opcja "coding 07" jest nie aktywna wogle nie mogę tam wejsć, czy powinienem coś zrobić po zmianie tego sterownika żeby to pole było aktywne jak w reszcie sterowników ? i jak nikt nie wie dlaczego nie można wejść w te kodowania ?
  4. Witam ponownie po zmianie sterownika jak już pisałęm wszystko wpożądku oprócz tego że nie mogę skasować błędów które częcto się powtarzają w wielu sterownikach sterownik 01- 4377 / 047 sterownik 03-00473 / 013 -00473 / 008 -00473 / 004 sterownik 07-00658 / 004 sterownik 09-00473 / 004 10-Cannot be reached 17-00473 / 004 19-00473 / 004 3c-00447 / 001 -00532 / 001 46-00473 / 004 -00473 / 013 53-02432 / 011 -03182 / 007 62-cannot be rached co to może być
  5. Witam koledzy, podepne sie pod temat a jaki jest kod żeby włączyć automatyczne zwalnianie ręcznego podczas ruszania ? ponieważ jestem o zmianie sterownika i w nowym ta funkcja nie działa
  6. A jak spr. to kodowanie i w razie czego przekodować ?
  7. niestety nie mam kabla i jest to teraz nie możliwe porobiłem jedynie zdjęcia błędów mogę je jedynie przepisać 02432-Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282) 006 - Short To Plus - MIL ON zamrożone ramki: Fault status: 11100110 Fault priority:1 Fault fraquency:1 Reset counter: 175 Mileage: 148365 Time indication: 0 03200-Switch for Electric Parking Brake (E538) 011 - Open circuit - Intermittent zamrożone ramki: Fault status: 00101011 Fault priority:2 Fault fraquency:49 Reset counter: 215 Mileage: 145922 Time indication: 0 02434-Supply Voltage for Control Module for Left Channel 009 - Open or Short to Ground - intermittent zamrożone ramki: Fault status: 00101001 Fault priority:1 Fault fraquency:2 Reset counter: 215 Mileage: 148365 Time indication: 0 02442-Function Lamp in Control Head 009 - Open or Short to Ground zamrożone ramki: Fault status: 01101001 Fault priority:6 Fault fraquency:1 Reset counter: 175 Mileage: 148365 Time indication: 0 02433-Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283) 011 - Open circuit- MIL ON zamrożone ramki: Fault status: 11101011 Fault priority:1 Fault fraquency:14 Reset counter: 175 Mileage: 148365 Time indication: 0 02435-Supply Voltage for Control Module for Right Channel 009 -Open or Short to Ground- MIL ON zamrożone ramki: Fault status: 11101001 Fault priority:1 Fault fraquency:14 Reset counter: 175 Mileage: 148365 Time indication: 0 To są wszystkie błedy jakie miałem w sterowniku 53 powiedz jeszcze odkąd dokąd to okablowanie pomierzyć od zacisku do sterownika ? tylko które piny we wtyczce do sterownika są do jakiego zacisku ? Temat ogarniety okazało sie że to jednak wina sterownika po wymianie reczny działa elegancko tylko brak mu jednej funkcji : automatycznego wyłączania podczas puszczania sprzęgła jak to uruchomić ? ponieważ wykonuje te same czynnosci co wcześniej a reczny nie odpuszcza automatycznie
  8. sprawdziłem wszystkie bezpieczniki w tylnej części samochodu żaden nie był spalony, okablowanie przycisku sprawdziłem optycznie przy kostce pod włącznikiem i wydaje sie być ok . a czy można spr. jakoś miernikiem przycisk ? ponieważ dziś zauważyłem taką przypadłość że lampka przycisku zawsze gasła po jakimś czasie gdy samochód był zamknięty a dziś świeciła się całą noc czerwone P zgasło po kilku minutach po zamknięciu samochodu a przycisk świecił sie do rana
  9. bezpieczniki sprawdzałem- wszystkie całe , wczoraj również spr. przewody przy silniczkach po ściągnięciu gumki jak nówki żadnego pęknięcia (czyściutko i suchutko) wcześniej żadnego problemu z ręcznym nie miałem zaciągam go za każdym razem . przed skasowaniem błędów oprocz tych co zostały były jeszcze ; 02442 który niewiem co oznacza i 02434 i 03200 dziwi mnie właśnie to że po odłączeniu sterownika hamulca na 3 sekunde i powrotnym podłączeniu zaczeła się prawidłowo świecić ta lampka na przycisku ręcznego czy jeżeli podam prąd na krótko na silniczki tak żeby je odciągnąć i żeby ręczny już nie trzymał i zostawie nie podłączone przewody to oprócz piszczenia z tablicy zegarów samochód będzie jeszcze jakoś to sygnalizował i np. obcinał moc silnika ? bo samochód jest mi dziś potrzebny do pracy , zamówiłem już sterownik ale ma przyjść na jutro najszybciej ?
  10. Jutro postaram sie kogos z komp. załatwic , a czy sterownik hamulca ma ochrone komponentu czy jakoś tak ? po sksowaniu błędów pozostały błędy 02432 , 02433 ,02435 Dziś odłączyłem sterownk od ręcznego i po ponownym podłączeniu zapaliła się w końcu czerwona lampka na przycisku hamulca lecz błędy na fisie dalej piszczą i hamulec nie odpuszcza myślę że może to być sterownik i tu pytanko na które numery zwracać uwagę przy zakupie sterownika , mój to - 8K0 907 801 D i czy można go zastąpić sterownikiem o innym numerze ? Nikt nie miał takiego przypadku, albo nie wie co to może być ??
  11. Witam mam problem jak w temacie a mianowicie nie odpuszcza mi hamulec ręczny w obu kołach na fisie po odpaleniu samochodu wyświetlają sie dwa błędy : czerwone P i żółte P z piorunkami na tablicy mruga jeszcze dodatkowo czerwone i a przycisk od hamulca wogle się nie świeci co to może być i czy da radę jakoś odpuścić ten ręczny bo samochód jest mi niestety potrzebny
  12. U siebie mam identyczne błędy. Prawdopodobnie do wymiany sterownik master po prawej stronie w zderzaku. dzięki
  13. enrike20

    przetwornica 230v

    Dzięki a czy możliwe jest żeby przetwornica się spaliła nie paląc przy tym bezpiecznika ?
  14. enrike20

    przetwornica 230v

    Witam interesuje mnie lokalizacja orginalnej przetwornicy 230v i jak się do niej dostać ? pytam ponieważ w gniazdku niema napięcia ( bezpiecznik cały )
  15. a po błędach nie można ocenić który to sterownik iest do wymiany ? bo tak to będe musiał znowu jechać na komp. i płacić ? WRCLAGUNA ty robiłeś już takiego moda i byłeś z tym na płycie w ASO żeby to ustawić czy działa ci bez tego ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...