Skocz do zawartości
IGNOROWANY

audi side assist nie działa


Kamil Dawidczyk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, jestem nowy na forum jeśli coś będzie nie tak prosze mnie upominać :)

Przejdzmy do tematu : Jestem świeżym posiadaczem auta audi a4 b8 avant auto ma orginalnie zamontowany ASS problem polega na tym że nie mogę go włączyć czytałem już na ten temat że samochód musi osiągnąć 60 km aby można go było włączyć przyciskam przycisk ale lampka sie nie zapala w MMI jest opcja ASS ale nie jest ona podświetlona to znaczy nie mogę w nią wejść błagam pomocy bo już nie wiem co mam robić (bezpieczniki ok)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj jakis scan z auta :wink:

Scan ? nie wiem o co chodzi jestem troche zielony :) jeśli chodzi o zczytanie błędów to powiem tak sprawdzałem go jakimś tam testerem ale pokazywało brak błędów

:(

daj jakis scan z auta :wink:

Scan ? nie wiem o co chodzi jestem troche zielony :) jeśli chodzi o zczytanie błędów to powiem tak sprawdzałem go jakimś tam testerem ale pokazywało brak błędów

:(

zaznaczę odrazu że nie był to VCDS czy jakoś tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli brak błedów to OK

A masz wogole ten system ? czy tylko przycisk bo rozne cuda widziałem :decayed:

daj fotki jakieś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak samochód sprowadzony miesiąc temu z austri od pierwszego właściciela kobiety bogato wyposażony podejrzewam że nikt tam takich rzeczy nie dokładał samemu druga sprawa jak spr. po kodach na tabliczce to był . Przycisk jest w MMi też jest ta opcja tylko nie świeci sie w kolorze tylko na szaro lampki w lusterkach są bo to widać a jak wcisnę przycisk na postoju to pokazuje komunikat "Audi side assist currently not available" , mam jeszcze coś spr. czy zrobić zdjęcia tylko czego ?