Skocz do zawartości

Pepoelo

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pepoelo

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Sanok

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

669 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Pepoelo

0

Reputacja

  1. Ok sprawdzone, taśma do zmiany ponieważ miała tylko wyjście na air bag bez multi. Wymiana na stara taśmę i wszystko hula. dziękuję temat do zamknięcia
  2. Witajcie Panowie. Potrzebuje pomocy. Pacjent A4 B7 chciałem zainstalować tempomat bo nie było No i mieć pełny fis. Kiera multifunkcja już była No ale brakowało dwóch wyżej wspomnianych rzeczy. Kupiłem manetki 8E0 953 549 Q zalozone zakodowane masa podciągniętą pod 1pin zegarów tempomat dziala pelny fis również natomiast nie działają przyciski multifunkcji oraz brak podswietlenia bledy jakie wyświetla kiera to te w załączeniu. wszystkie wtyki wpięte. Może mijanka kabli we wtyczkach? Proszę o pomoc
  3. Witajcie Panowie. potrzebuje pomocy. pacjent A4 B7 chciałem zainstalować tempomat bo nie było No i mieć pełny fis. Kiera multifunkcja już była No ale brakowało dwóch wyżej wspomnianych rzeczy. Kupiłem manetki 8E0 953 549 Q zalozone zakodowane masa podciągniętą pod 1pin zegarów tempomat dziala pelny fis również natomiast nie działają przyciski multifunkcji oraz brak podswietlenia bledy jakie wyświetla kiera to te w załączeniu. wszystkie wtyki wpięte. Może mija ka kabli we wtyczkach. Proszę o pomoc
  4. Cześć kolego udało się zrobić lampy? Napisz jeszcze jak rozklejałeś lampy. Dzięki
  5. Pepoelo

    a4 b6 130hp brak mocy

    Jest ktoś w stanie sprawdzić logi z poprzedniego postu. Z góry dzieki
  6. Pepoelo

    a4 b6 130hp brak mocy

    https://drive.google.com/file/d/1X8Xn1r-GyhYn5bwJ8I7jojVqsRWVwfGe/view?usp=sharing DRIVE.GOOGLE.COM
  7. Pepoelo

    a4 b6 130hp brak mocy

    Racja dałem d*py, zrobię log jeszcze raz jak będę miał chwile i wrzuce . Dzieki
  8. Pepoelo

    a4 b6 130hp brak mocy

    wrzucam nowe logi faktycznie wężyki nieprawidłowo, zobaczcie czy faktycznie jest ok teraz. Ale zbiera się ladnie https://drive.google.com/file/d/1LxgYloPzU0gjo2aupXS7Xs38ItfrA858/view?usp=sharing DRIVE.GOOGLE.COM https://drive.google.com/file/d/1r7FtDICbbRQVZB1C6FSqfrZ5nHEsJftX/view?usp=sharing DRIVE.GOOGLE.COM
  9. Pepoelo

    a4 b6 130hp brak mocy

    A wiec sprawdzone podciśnienia, wszystko ok, wymienione turbo, nadal to samo. co jeszcze się ujawniło… jak pomału dodaje się gazu do 2k obrotów to auto auto/ turbo działa jak skurczybyk tzn działa wszystko jak należy przynajmniej z odczucia. Ale jak się dzwonię odrazu do podłogi to wtedy muli/ nie idzie jak trzeba moze to coś pomoże prosze o radę
  10. Pepoelo

    a4 b6 130hp brak mocy

    Ok. Przynajmniej wiem gdzie szukać. Dziękuje i dam znać niebawem co i jak
  11. Pepoelo

    a4 b6 130hp brak mocy

    https://drive.google.com/file/d/1fxJlxHOTl_pp_uZTh-RjUt6hKSWXXPsX/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1WcVx0mxFGVpQ_TIxp2sKBgLJss7sRQho/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1tQQqrXX7wax5MB9CIYIFxkYvSj_D1i4v/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1ZNeIc6kYeRpHlCbP-ahXyK0mldZCkj-_/view?usp=sharing Jedynie tak udało mi się je wrzucić. Panowie liczę na Was,
  12. Pepoelo

    a4 b6 130hp brak mocy

    co jeszcze to podczas gdy nie ma mocy to widać bo wzrasta zużycie paliwa do 40l na chwilówce
  13. Pepoelo

    a4 b6 130hp brak mocy

    Witajcie Panowie, pacjent to "MAŁYSZ" kolegi, jak w temacie 1,9 tdi 130hp po dodaniu gazu brak mocy, zbiera się jakby miał 60 kucy. Co zostało w aucie zrobione: EGR wymieniony, wężyki podciśnienia, zawór N75, kolejny zawór jak N75 nie pamiętam nazwy, 3-ci zawór klapy gaszenia, przepławka, co zostało wyczyszczone: map sensor, kolektor ssący, intercooler Sprawdzone strzykawką geometria otwiera się sprawdzony dolot na ciśnienie i trzyma Próbowałem zrobic logi dynamiczne i statyczne na niedawno kupionym interfejsie 20.12 a wiec: 003, 008 i 011 Monday,08,November,2021,15:44:08:00009 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86 VCDS Version: 20.12.0.0 Data version: 20201124 DS322.0 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine (038 906 019 JL) 15:43:52 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling) 1260 /min Engine speed 790-870 255.0 mg/str MAF (specified) 230-310 279.3 mg/str MAF (actual) 210-350 84.5 % EGR duty cycle 40-75% 15:43:52 Group 008: Injected Quantity(IQ) limitation (3rd gear - 3000rpm - full load) 1260 /min Engine speed 2850-3150 7.7 mg/str IQ driver's req 65-70 39.8 mg/str IQ via rpm(Torq) 47-51 20.0 mg/str IQ via MAF 47-60 15:43:52 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load) 1260 /min Engine speed 2850-3150 1081.2 mbar Spec. intake press. 2200-2400 971.1 Actual intake press. 2100-2600 92.4 % D.cycle MAP 35-80% 011 i 010 Monday,08,November,2021,15:42:58:00009 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86 VCDS Version: 20.12.0.0 Data version: 20201124 DS322.0 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine (038 906 019 JL) 15:41:54 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load) 1365 /min Engine speed 2850-3150 1550.4 mbar Spec. intake press. 2200-2400 994.5 Actual intake press. 2100-2600 92.4 % D.cycle MAP 35-80% 15:41:54 Group 010: Air system (3rd gear - 3000rpm - full load) 445.9 mg/str MAF 900-1250 969.0 mbar Atmos. pressure sensor -f96- 971.1 Intake air press. 2100-2600 46.3 % Throttle 100% 006 i 004 Monday,08,November,2021,15:39:20:00009 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86 VCDS Version: 20.12.0.0 Data version: 20201124 DS322.0 www.Ross-Tech.com -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (038 906 019 JL) 15:38:00 Group 001: Injected quantity 861 /min Engine speed 790-870 7.7 mg/str Injected quantity 3.0-9.0 7.1°KW Spec. Inj. duration 3-8 °Ck. 74.7°C Coolant temp 80-110°C 15:38:00 Group 004: Unit Injectors valves command 1176 /min Engine speed 790-870 0.3 °BTDC Spec start of inj. 4BTDC-2ATDC 3.6°KW Spec inj. duration 3-8 °Ck. 0.0°KW Synchro. angle -3..+3°Ck. statyczne 001 Monday,25,October,2021,19:13:04:00009 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86 VCDS Version: 20.12.0.0 Data version: 20201124 DS322.0 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine (038 906 019 JL) 19:12:22 Group 001: Injected quantity 882 /min Engine speed 790-870 7.1 mg/str Injected quantity 3.0-9.0 6.6°KW Spec. Inj. duration 3-8 °Ck. 45.0°C Coolant temp 80-110°C 004 Monday,25,October,2021,19:15:03:00009 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86 VCDS Version: 20.12.0.0 Data version: 20201124 DS322.0 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine (038 906 019 JL) 19:14:47 Group 004: Unit Injectors valves command 882 /min Engine speed 790-870 3.1 °BTDC Spec start of inj. 4BTDC-2ATDC 6.6°KW Spec inj. duration 3-8 °Ck. 0.0°KW Synchro. angle -3..+3°Ck. 013 Monday,25,October,2021,19:16:48:00009 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86 VCDS Version: 20.12.0.0 Data version: 20201124 DS322.0 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine (038 906 019 JL) 19:16:26 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control 0.24 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H -0.07 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H 0.09 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H -0.28 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H 018 Monday,25,October,2021,19:18:55:00009 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86 VCDS Version: 20.12.0.0 Data version: 20201124 DS322.0 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine (038 906 019 JL) 19:18:17 Group 018: PD valve status(after 1 min idling- coolant>80°C) 0.0 Cyl 1 0 0.0 Cyl 2 0 0.0 Cyl 3 0 0.0 Cyl 4 0 023 Monday,25,October,2021,19:20:36:00009 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86 VCDS Version: 20.12.0.0 Data version: 20201124 DS322.0 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine (038 906 019 JL) 19:20:14 Group 023 -10.0 (no units) -20.0 (no units) -2.0 (no units) -16.0 (no units) Nie wiem dlaczego nie zapisuje w formie csv aby moc wrzucic na vaglogi i miec tabele z wynikami, moze cos z vcds?
  14. panowie temat rozwiązany. Ściągnąłem kompresor klimy, wyciągnąłem przewód plus od rozrusznika który biegnie do alternatora był przetarty i dotykał obudowy. Założyłem dwie koszulki termo złapałem opaska do obudowy dziś rano sprawdzony pobór. „0.05”A ?
  15. Sprawdzone przed chwila na odpiętym alternatorów wynik taki sam. podczas podpinania rano aku ( wieczorem odpinalem) mocno iskrzyło przy zakładaniu klemy oraz pojawił się dymek z okolic spodu kolektora. sprubowalem ściągnąć i założyć klemę raz jeszcze. Widać było pod katem jak spawa przewód plusowy z alternatora który idzie do rozrusznika. Jest przetarty tuż przed zapracowana końcówka i zwiera do obudowy rozrusznika pozniej podjade na podnośnik aby zdjąć przewód zaizolowac o założyć na niego peszel i może złapać opaska do czegoś aby nie drżał następnie zrobię pomiar. ale podczas pomiaru i ruszaniu tym przewodem wartość poboru zmienia się podczas zwarcia od 0-4A
×
×
  • Dodaj nową pozycję...