
Tomek Kosakiewicz
Pasjonat-
Postów
47 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Tomek Kosakiewicz

Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Polska
Auto
-
Model
A6 C6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.7 TDI V6
-
Kod silnika
INNY
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
462 wyświetleń profilu
-
Wyślij tabliczkę z bagażnika co jest prawdopodnie w kole zapasowym to zobaczymy jaki u Ciebie powienien być aku
-
Oki dziękuję za odpowiedź
-
Ooo to dobrze wiedzieć jak to rozróżniać , a numer 000915105ak albo dl w czym był dotowany ? To już taka ciekawość moja
-
No dobrze mówisz o pierwszym numerze , to dlaczego nie ma w takim razie jednego do danej pojemności akumulatora ? Że np ten co podałeś jest wlansie do 110 ah tylko jest parę do jednego akumulatora tj mnie zawsze zastanawiało
-
Czyli tak naprawdę nr seryjny to jest ciąg przypadkowych cyfr . A w pierwszej wartości jest różnica czy wpiszemy numer co Ty podałeś a np ten co jest tutaj podany pod 110 ah
-
To nie jest akumulator agm przecież
-
Wrzucałem wyżej kodowanie , bo maiłem się okazało za małe aku , czyli kodowanie całkiem od nowa , muszę bo mam 85 a muszę mieć 110 kodowanie znam tą pierwszą wartość ale drugą która najlepiej chodzi o nr , bo tutaj nie ma żadnych numerów jak w starych vartach
-
-
Jakim prądem powinno się ładować aku wsensie jaka wartość najwyższa w voltach powinna być ?
-
Czas na wymianę , co się okazuje w moim przypadku powienien być 110 ah a nie 85 ah jak jest teraz , więc trzeba zamówić varte 110ah 920a i będzie śmigał
-
Amperomierz ustawiony , i nagrywałem przez godzinę czy jakiś pobór jest prądu po przejściu w stan spoczynku spadł do 0.03 jak się nie mylę
-
To sprawdzałem i z tym jest oki bo godzinne sprawdzenie nic nie odnotowało , po przejściu w stan spoczynku praktyczny brak poboru
-
-
Z4 lata może miec
-
Odłączony od prostownika 12.80