
sułek123
Pasjonat-
Postów
45 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Zmieniłem sprężarkę, klima ruszyła
-
Rozebrałem dzisiaj sprężarkę kolejny raz, tym razem na części pierwsze. Wszystko jest z nią w porządku stan jest idealny, sprawdziłem wszystko zgodnie z poradnikiem w necie. Niestety okazuje się że raczej ten nowy zawór sterujący jest również zepsuty, zmierzyłem na nim oporność i jest 28 ohm a wyczytalem, że powinno być między 10,5 a 13. Mam jeszcze passata b6 z taką samą sprężarka i tam oporność zaworu to 12 ohm.
-
Generalnie mogę go oddać to nie problem. Zamówiłem drugą sprężarkę w piątek ogarnę zobaczymy...
-
Byłem dzisiaj u znajomego który ogarnia klimatyzację odciagnelismy czynnik, wyjęliśmy sprężarkę która potem razem rozebraliśmy, okazało się że koło jest całe frezy na wałku też a sprężarka nie jest zatarta. Wszystko ładnie chodzi olej zielony bez nawet grama opiłków, gładzie tych tłoczków też piękne bez rys jak zakręci się kołem wszystko ładnie chodzi. Pognałem szybko do intercarsu kupić ten zawór regulacyjny bo na niego postawiliśmy. Zawór zmieniony sprężarka zalana nowym olejem, założona, układ napełniony 550 g i dalej nic ciśnienia stoją w miejscu klima nie rusza. Nie mam pojęcia co może być.
-
Opuściłem dziś sprężarkę na dół i wygląda na to że z tym kołem jest wszystko ok, na moje oko nie jest zerwane ... Nawet przy próbie odkręcenia go jedna ręka trzymam koło a druga próbuje odkręcić ta centralna śrubę to nie dałem rady utrzymać w ręku tego. Bez pneumata nie odkrece ale podczas kręcenia tym kołem wszystko się ładnie obraca nie ma żadnych zgrzytów ten centralny wałek do którego jest przykręcone koło też się kręci. Jest możliwość że sprężarka się tak zatarła że nie zerwała koła a teraz bez obciążenia kręci się lekko???
-
Właśnie tylko tego się najbardziej boję ;/ jutro to sprawdzę, ale jak się okaże że zerwane to najpewniej zatarta sprężarka będzie, bo jakąś przyczyna tego zerwania musi być, czy się mylę ??
-
Witam, pacjent to audi A3 8p 1.9 TDI 2006r Mam taki problem, otóż nie działa mi klimatyzacja. Miesiąc temu był robiony serwis klimy tak profilaktycznie wszystko działało, teraz niestety przestało. Podłączyłem vaga i nie mam żadnych błędów. W blokach pomiarowych widać że zawór dostaje napięcie i reaguje, po włączeniu oscyluje w okolicach 70%, ciśnienie pokazuje 7bar i nic nie startuje. Ma ktoś jakiś pomysł od czego zacząć ??? Sprawdziłem bezpieczniki i są ok, jedyne co znalazłem to czujnik g89 pokazuje -50 stopni, ale czy to właśnie ten czujnik odpowiada za niezałączanie się klimy gdy jest zimno???
-
Zaniżone odszkodowanie?
sułek123 odpowiedział(a) na sułek123 temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
Witam, chciałem tylko dać znać, że sprawę zakończyłem. Sprzedałem prawa do szkody firmie która się tym zajmuje, dzięki temu uzyskałem od nich dodatkowe 3200 zł plus kwota bezsporna od ubezpieczyciela czyli 1700. Na przyszłość gdyby ktoś chciał skorzystać z usług takiej firmy to taka mała wskazówka - można się z nimi targować i nawet trzeba bo z propozycji 2000 zł po negocjacjach uzyskałem 3200 także polecam. Dzięki jeszcze raz wszystkim za zainteresowanie i pomoc. Pozdrawiam. -
Zaniżone odszkodowanie?
sułek123 odpowiedział(a) na sułek123 temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
Dzięki za odpowiedź, będę walczył, dam znać jak się skończyło. -
Zaniżone odszkodowanie?
sułek123 odpowiedział(a) na sułek123 temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
-
Zaniżone odszkodowanie?
sułek123 opublikował(a) temat w Ubezpieczenia, odszkodowania, kolizje, wypadki
Witam, drodzy forumowicze parę dni temu miałem kolizję dziś przyjechał rzeczoznawca i trochę zwalił mnie z nóg swoją wyceną. Czy 1700zl za uszkodzony zderzak, błotnik, drzwi kierowcy, drzwi pasażera, lusterko i felgę to nie za mało???Auto to audi A3 8P 2006 r 1.9 tdi -
Sprawdziłem to podciśnienie jeszcze dziś i na biegu jałowym jest -0,5 bara przy gruszce, natomiast nie mogę niestety uruchomić trybu BS w VCDS-ie (nie wiem czemu, ten przycisk jest nieaktywny) Ale udało mi się uruchomić test elementów wykonawczych i wtedy na wakuometrze cyklicznie zaczęło pojawiać się 0 i -0,6 bara. Domyślam się, że to za mało bo chyba powinno być minimum -0,8? Pytanie tylko czy w trybie BS wskazania nie były by lepsze biorąc pod uwagę fakt, że sterownik powinien wtedy podnieść obroty...
-
Ok rozumiem ;] Auto jest fabrycznie bez DPF-u...
-
Ok jutro postaram się sprawdzić, mam wakuometr tylko pytanie jakie powinno być podciśnienie na gruszce w tym silniku ???? -0,9 bara tak jak w AFN-ie??? Myślałem jeszcze o jakiejś nieszczelności w dolocie, ewentualnie o uszkodzonej przepływce. Nie znam się na tych logach na tyle, żeby określić czy coś jest nie tak z przepływką, ale jak porównuję inne logi to w tej kolumnie gdzie są wartości zadane przez ecu też jest coś nie tak bo wolno te wartości wstają ;/
-
Chciałbym prosić was o pomoc w analizie logów dynamicznych. Niestety auto o które chodzi to nie Audi lecz Passat b6 2.0 TDI BKP. Od dwóch tygodni oczekuję na odpowiedz w tej sprawie na forum passata, lecz tam się nic nie dzieję ;/ Jako, że jestem też posiadaczem A4 B5 i często korzystałem z waszej pomocy na forum bez zastrzeżeń, postanowiłem zwrócić się do was również w tej sprawie. Tak jak wspominałem auto to passat b6 2.0 TDI BKP Problem jaki w nim występuje to przede wszystkim bardzo późno wstająca turbina ;/ Jeśli ktoś jest chętny rzucić okiem na te logi, będę wdzięczny: http://vaglogi.pl/log-001_AxWWWs.html http://vaglogi.pl/log-003_i6TZr6P.html http://vaglogi.pl/log-004_kwJ8g5w.html http://vaglogi.pl/log-008_wXH8v.html http://vaglogi.pl/log-010_l6flk8.html http://vaglogi.pl/log-011_bqx25.html