Seleniks
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Seleniks
0
Reputacja
-
Miałem to samo u siebie w 1.9 ale AFN ze zwykla pompa i wtryskami. Przelecialem wszystko co mozliwe a auto przy delikatnie wiekszym wcisnieciu pedalu telepalo silnikiem i jakby zdusilo jeden cylinder. Od czasu do czasu przycinaly mi sie kierownice w turbo az kompletnie zapiekly sie kierowniczki i bym nie pomyslal ze to z tego powodu a jednak tak turbina ladowala mocno takze na przyszlosc dać turbinke do dobrego zakladu na wyczyszczenie w myjce i bedzie chulac
-
Witam. Pacjent a4 b6 2001r. 1.9 tdi 130KM. Mechanik stwierdził pocenie się turbiny w dolocie i zlecił regeneracje turbo. Regeneracja zrobiona była u Turbo Bogdana w Mielcu, wymienione koło kompresji plus uszczelnienia turbiny i bez wiekszych luzow. Po założeniu turbiny do samochodu objawą była choroba wsieklego diesla, auto samo wkrecalo sie na obroty plus z wydechu wylatywal olej. Turbina zostala odeslana do sprawdzenia ponownego, zaklad nie stwierdzil zadnych uszkodzen badz zaniedban przy regeneracji i w tym czasie przyslali druga inna po regeneracji. Po zalozeniu nie i jezdzie probnej wszystko wskazywalo na to ze jest tak jak byc powinno. Samochód przejechał ok 100km i zaswiecila sie kontrolka od oleju. Po chwilowym postoju i sprawdzeniu poziomu bagnet byl suchy. Weszło 1.5 L oleju i z okolic wydechu zaczal leciec znowu olej. Co moze byc tego przyczyna? Dwie sprezarki wadliwie naprawione czy zwrocic uwage na cos innego?
-
Te dwie części się obkręcją względem siebie? Czy są stałe, nieruchome? Pytam ponieważ jedne zaworku mają króćce do góry a inne do dołu
-
Zacząłem dzisiaj grzebać przy audi i mam dylemat. Bowiem moj N75 składa sie z dwóch częsci które były połączone drutem. https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xal1/v/t34.0-12/12571294_838402589616530_431382991_n.jpg?oh=b36da4ce18408c2ca1b9b2e62d5f7b4a&oe=56F8463E https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t34.0-12/12910872_838402552949867_1319583957_n.jpg?oh=2350186d1904ce3df8606e0af1e5e832&oe=56F725DC https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlt1/v/t34.0-12/12899886_838402972949825_1158881995_n.jpg?oh=9a4c7d53439962988f0ed14fed52369d&oe=56F76700 Większość zaworów N75 ma króćce zwrócone w dół, u mnie były ku górze jak na zdjęciu i związane drutem. Teraz niewiem jaki zawór mam kupić. Co byście polecili?
-
Robilem wczoraj logi u kolegi ale mial problemy z zapisem logow. Sam nie moge dostac u mnie w miescie kabla KKL a jest tylko ELM327 i mi vcds nie podchodzi. https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlf1/v/t34.0-12/12746536_816903771766412_1515595175_n.jpg?oh=92c2d5b0095cf0bc544871d720ad4501&oe=56C722F7 https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t34.0-12/12713928_816903765099746_1650565335_n.jpg?oh=e0be2bb64efe29d77760d7c4e94129c5&oe=56C718A6 Jedynie zrobilem screeny jak widac roznica jest lekko ponad 30mbar. Mierzylismy podcisnienie dochodzace do gruszki i na jalowym bylo ok 0.4 bara a na lekkim gazie spadalo do 0.2 dodatkowo (podcisnienie) roslo i malalo bardzo powoli, jeszcze podejrzewam ze mam wytarte krzywki na walku ale to inna kwestia. Wiec co radzicie sprawdzic jeszcze N75 i wezyki do niego-od niego?
-
Witam. Moj problem z silnikiem 1.9 TDI AFN 110km jest taki ze lapie mi notlaufa, kiedy? Roznie czasami pow 2.5 tys czasami pow 3tys. czasami przy mocniejszej gorce z obciazeniem gdy chce utrzymac dana predkosc. Najczesciej jest to pow 100km/h spokojnej jazdy badz pow 2.5tys obrotow przy ostrzejszej jezdzie. 2 dni temu wyciagnelismy turbine bo sztanga stala i faktycznie ciezko bylo ruszyc. Popsykalismy do srodka penetratora poczekalismy i pare razy poruszalismy sztanga i ladnie zaczelo lekko chodzic. Po wlozeniu sztanga ruszala sie ale ok 2-4mm gora dol (podcisnienie?) Dzisiaj bylem u elektromechanika i poczatkowo wykryl u mnie bledy : Sterownik-usterka pamieci, Cisnienie w kolektorze dolotowym, czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym-G71 Wzial sie za wymiane tego czujnika G71 ktory jest wlutowany w ECU, po rozebraniu sterownika okazalo sie ze byl caly w oleju (pamiatka po starej turbinie) i pekniety byl wezyk do tego czujnika gumowy. Po wymianie czujnika wyskakuje blad czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym-G71-zwarcie do B+ Wiecej bledow nie pokazuje, auto dalej lapie notlaufa, podcisnienie na pompie vaacum -1bar, filtry wymienione 2 miechy temu w tym paliwowy z miesiac temu,wezyki podcisieniowe (mowil ze sprawdzal w porzadku) Ktos cos ? Z gory dziekuje, bo juz nie mam sily