Skocz do zawartości

Seleniks

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Seleniks

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Zm-sc

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

378 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Seleniks

0

Reputacja

  1. Miałem to samo u siebie w 1.9 ale AFN ze zwykla pompa i wtryskami. Przelecialem wszystko co mozliwe a auto przy delikatnie wiekszym wcisnieciu pedalu telepalo silnikiem i jakby zdusilo jeden cylinder. Od czasu do czasu przycinaly mi sie kierownice w turbo az kompletnie zapiekly sie kierowniczki i bym nie pomyslal ze to z tego powodu a jednak tak turbina ladowala mocno takze na przyszlosc dać turbinke do dobrego zakladu na wyczyszczenie w myjce i bedzie chulac
  2. Witam. Pacjent a4 b6 2001r. 1.9 tdi 130KM. Mechanik stwierdził pocenie się turbiny w dolocie i zlecił regeneracje turbo. Regeneracja zrobiona była u Turbo Bogdana w Mielcu, wymienione koło kompresji plus uszczelnienia turbiny i bez wiekszych luzow. Po założeniu turbiny do samochodu objawą była choroba wsieklego diesla, auto samo wkrecalo sie na obroty plus z wydechu wylatywal olej. Turbina zostala odeslana do sprawdzenia ponownego, zaklad nie stwierdzil zadnych uszkodzen badz zaniedban przy regeneracji i w tym czasie przyslali druga inna po regeneracji. Po zalozeniu nie i jezdzie probnej wszystko wskazywalo na to ze jest tak jak byc powinno. Samochód przejechał ok 100km i zaswiecila sie kontrolka od oleju. Po chwilowym postoju i sprawdzeniu poziomu bagnet byl suchy. Weszło 1.5 L oleju i z okolic wydechu zaczal leciec znowu olej. Co moze byc tego przyczyna? Dwie sprezarki wadliwie naprawione czy zwrocic uwage na cos innego?
  3. Seleniks

    1.9 TDI AFN

    Te dwie części się obkręcją względem siebie? Czy są stałe, nieruchome? Pytam ponieważ jedne zaworku mają króćce do góry a inne do dołu
  4. Seleniks

    1.9 TDI AFN

    Zacząłem dzisiaj grzebać przy audi i mam dylemat. Bowiem moj N75 składa sie z dwóch częsci które były połączone drutem. https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xal1/v/t34.0-12/12571294_838402589616530_431382991_n.jpg?oh=b36da4ce18408c2ca1b9b2e62d5f7b4a&oe=56F8463E https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t34.0-12/12910872_838402552949867_1319583957_n.jpg?oh=2350186d1904ce3df8606e0af1e5e832&oe=56F725DC https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlt1/v/t34.0-12/12899886_838402972949825_1158881995_n.jpg?oh=9a4c7d53439962988f0ed14fed52369d&oe=56F76700 Większość zaworów N75 ma króćce zwrócone w dół, u mnie były ku górze jak na zdjęciu i związane drutem. Teraz niewiem jaki zawór mam kupić. Co byście polecili?
  5. Seleniks

    1.9 TDI AFN

    Robilem wczoraj logi u kolegi ale mial problemy z zapisem logow. Sam nie moge dostac u mnie w miescie kabla KKL a jest tylko ELM327 i mi vcds nie podchodzi. https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlf1/v/t34.0-12/12746536_816903771766412_1515595175_n.jpg?oh=92c2d5b0095cf0bc544871d720ad4501&oe=56C722F7 https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t34.0-12/12713928_816903765099746_1650565335_n.jpg?oh=e0be2bb64efe29d77760d7c4e94129c5&oe=56C718A6 Jedynie zrobilem screeny jak widac roznica jest lekko ponad 30mbar. Mierzylismy podcisnienie dochodzace do gruszki i na jalowym bylo ok 0.4 bara a na lekkim gazie spadalo do 0.2 dodatkowo (podcisnienie) roslo i malalo bardzo powoli, jeszcze podejrzewam ze mam wytarte krzywki na walku ale to inna kwestia. Wiec co radzicie sprawdzic jeszcze N75 i wezyki do niego-od niego?
  6. Seleniks

    1.9 TDI AFN

    Witam. Moj problem z silnikiem 1.9 TDI AFN 110km jest taki ze lapie mi notlaufa, kiedy? Roznie czasami pow 2.5 tys czasami pow 3tys. czasami przy mocniejszej gorce z obciazeniem gdy chce utrzymac dana predkosc. Najczesciej jest to pow 100km/h spokojnej jazdy badz pow 2.5tys obrotow przy ostrzejszej jezdzie. 2 dni temu wyciagnelismy turbine bo sztanga stala i faktycznie ciezko bylo ruszyc. Popsykalismy do srodka penetratora poczekalismy i pare razy poruszalismy sztanga i ladnie zaczelo lekko chodzic. Po wlozeniu sztanga ruszala sie ale ok 2-4mm gora dol (podcisnienie?) Dzisiaj bylem u elektromechanika i poczatkowo wykryl u mnie bledy : Sterownik-usterka pamieci, Cisnienie w kolektorze dolotowym, czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym-G71 Wzial sie za wymiane tego czujnika G71 ktory jest wlutowany w ECU, po rozebraniu sterownika okazalo sie ze byl caly w oleju (pamiatka po starej turbinie) i pekniety byl wezyk do tego czujnika gumowy. Po wymianie czujnika wyskakuje blad czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym-G71-zwarcie do B+ Wiecej bledow nie pokazuje, auto dalej lapie notlaufa, podcisnienie na pompie vaacum -1bar, filtry wymienione 2 miechy temu w tym paliwowy z miesiac temu,wezyki podcisieniowe (mowil ze sprawdzal w porzadku) Ktos cos ? Z gory dziekuje, bo juz nie mam sily
×
×
  • Dodaj nową pozycję...