Skocz do zawartości

smokehead

Pasjonat
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O smokehead

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    71

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

603 wyświetleń profilu

Osiągnięcia smokehead

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich, Chcialbym poprosic o wytyczne do wymiany oleju w S-Tronic, chcialem sie przy okazji podpytac Ciebie Dev czy olej Ravenol rowniez sie do tego nada, z tego co samodzielnie wyszukałem do czesci sprzeglowej powinien wchodzic RAVENOL DCT/DSG Getriebe Fluid 7 litrow, a do czesci napedowej RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80 lub RAVENOL MTF-3 SAE 75W w ilosci 4.5 litra. Zgadza sie to? Czy moze bedize lepiej uzyc oleju innej firmy? Nie wiem jeszcze jak sprawa z filtrami. Napisales wczesniej ze wymiana tylko statyczna czy to oznacza ze dynamicznie nie da sie tego zrobic? VIN: WAUZZZ8K9FA144587 Pozdrawiam
  2. Byłbym bardzo wdzięczny za rozkodowanie vinu dev: WAUZZZ8K9FA144587 Pozdrawiam
  3. Witam, to na jaki olej w koncu polecacie przejsc w cnha 190Km? 8tys temu byl zalany ineo 5w30 total long. edit: Czy Motul Specific 5W30 504.00/507.00 będzie spoko dla tego silnika?
  4. Właśnie zmierzyłem odległość od ziemi do nadkola i wyszło równo...Więc nie wiem o co chodzi. Teraz jakby sie wyrównała prawa strona.
  5. Hej, Zawieszenie 1BV. Pytanko mam, lewy tył siedzi niżej o jakies 2cm niż prawy tył, sprawdziłem dziś dla pewności spręzyny te same itd, raczej nie pamietam zeby wczesniej siedział nie rowno, prawy amortyzator jest mokry czyli tam gdzie wyżej siedzi. Czytałem w innym wątku że jak wylany to może być wyżej lub niżej, sam juz nie wiem. W każdym razie chciałem zapytać czy to na 100% amortyzatory. Dodatkowo na lewej sprężynie jest przetarcie w jednym miejscu, czy powinienem się tym martwić? Lewa sprężyna. Pozdrawiam.
  6. smokehead

    Wahacze SKV

    Witam, Wczoraj zalożyłem komplet na przod, przebieg 348tys, wcześniej delphi 40tys - już od maja zeszłego roku miałem pękniętą gumę na gornym prawym - ale jakoś dojeździły do wczoraj, aczkolwiek ostro tam już pukało na odpowiednich dziurach, raczej prawa strona dużo bardziej wybita, bo końcówka drążka z lewej była jak nowa. ZObaczymy jak SKV pojeździ. Dziś zrobiona zbieżność - jak narazie bez niespodzianek. Zawias skręcany pod obciążeniem auta.
  7. Panowie, mam problem z zamkiem w drzwiach u mnie swieci sie lampka pod fotelem kable wygladaja okej, i jak centralny zamyka otwiera to bzyczy mi w tym zamku, czyli wydaje mi sie ze elektronika okej tylko sam zamek sie zrypal, rozebralem to bez wyciagania szyby ale za cholere nie moge odczepic ciegna od zewnetrznej klamki ani na gorze ani na dole, na dole udalo mi sie sciagnac ta oslonke plastikowa w dol pod ktora widzimy ciegno zakonczone gwintem, ale nie wiem jak je z tego wyjac, mozecie cos doradzic? Pozdro Update: Odpiąłem cięgno na górze, ale Panowie to był jakiś cyrk, już lepiej od razu wyciągać szybę, bo to co zrobilem by to wypiąć to koń by się uśmiał... A co najlepsze zamen nadal nie wychodzi bo jest przyczepiony do plastikowej obudowy ktora zachodzi pod metalowy stelaz szyby i nie da rady w jakikolwiek sposob tego wyciagnac dołem, więc nie wiem jak to poniektórzy wyciągali...
  8. N75 sprawdzony, wężyki wymienione, turbina był a 3 razy na maszynie i wszystko pracowało tak jak powinno.
  9. Panowie, Powodem oddania turbo do regeneracji była zapieczona zmienna geometria, tryb awaryjny, po regeneracji turbo wstaje w okolicach 2,5tys obrotów, trafiało do serwisu regeneracyjnego 3 razy, za każdym razem na maszynie wszystko było ok. Po regeneracji jest wyczuwalny lepszy kop no ale czemu tak późno wstaje. Podciśnienie wymienione, sprawdzony MAP i MAF, w zasadzie wszystko jest tak jak być powinno a problem nadal występuje. Jakieś sugestie?
  10. A jak nie włoże zaslepki, tylko normalnie wszystko zmontuje, to mogą być jakieś problemy? EGR swoją droga nie był chyba w bardzo zzłym stanie, ale mogę się mylić... No właśnie bo z turbiną też mam problem + dudnienie z silnika od zeszłego piątku, myślałem że może EGR wini w jakiś sposób.
  11. Panowie, Wybrałem EGR, ale przy okzji napsułem, bo urwałem śrubę na kolektorze wydechowym? Coś polecacie? Wymiana kolektora, wspawanie? Pojedzie to jakoś na jednej srubie?
  12. Witam, Już wcześniej wiedziałem ze są problemy z turbo, tzn po dłuższej jeździe w mieście i przy przyspieszaniu na 4 odcinał mi turbinę zapalał sie check engine(po kilku dniach gasł) - ale to wiedziałem o co chodzi poprostu zamulony cały układ, po ostrym przepaleniu i trasie było oczywiście lepiej, ale dziś rano nie dość że zacząłem słyszeć równomierne dudnienie, to podczas przyspieszania ewidentnie od momentu załączania turbiny słychać to dudnienie jak się przeobraż w taki bardziej turkot, auto oczywiście gorzej przyspiesza niż te kilka dni temu no i terkocze przy przyspieszaniu. Więc zastanawiam się co robić czy odrazu zająć się turbiną czy to zmienna geometria padła? Dajcie znac jak ktoś wie coś w temacie, auto ma 330kkm. Nagrałem jeszcze filmik, gdzie dobrze slychać dudnienie, ale przy domykaniu(?) EGR ustaje, EGR to mam ogólnie cały zalany olejem od dawna wiec może tu jest jakaś przyczyna. Po przygazowaniu na wolnych z dudnienia robi się hmmm jakby stukot lekki tak myślę. https://drive.google.com/open?id=1G9ZvzxIeVXjrEVPxWFRSeoT6Qd9jKl1V Opisałem równiez przypadek z turbo bo wszystko jakby się zbiegło w czasie wiec może jedno jest powodem drugiego lub jeszcze ten EGR. Wcześniej dudnienie też było lekko słyszalne, ale od kilku dni jest dość głośne. Latający korek oleju to raczej norma, to dla kolegi gonzalez09 Pozdrawiam
  13. Witam, Już wcześniej wiedziałem ze są problemy z turbo, tzn po dłuższej jeździe w mieście i przy przyspieszaniu na 4 odcinał mi turbinę zapalał sie check engine(po kilku dniach gasł) - ale to wiedziałem o co chodzi poprostu zamulony cały układ, po ostrym przepaleniu i trasie było oczywiście lepiej, ale dziś rano nie dość że zacząłem słyszeć równomierne dudnienie, to podczas przyspieszania ewidentnie od momentu załączania turbiny słychać to dudnienie jak się przeobraż w taki bardziej turkot, auto oczywiście gorzej przyspiesza niż te kilka dni temu no i terkocze przy przyspieszaniu. Więc zastanawiam się co robić czy odrazu zająć się turbiną czy to te łopatki się w niej zapiekły? Dajcie znac jak ktoś wie coś w temacie, auto ma 330kkm. Pozdrawiam
  14. Wczoraj podnioslem cale auto chcialem namierzyc skad dokladnie dobiega dzwiek, niestety z powodu ze kola nie mialy oporu turbina nie wchodzila na takie obroty jak normalnie na asfalcie i nie moglem zlokalizowac problemu. Ten 1wszy duzy waz co jest za filtrem powietrza i idzie do turbiny wygladal wizualnie i namacalnie ok, ale swiecil sie w srodku troche od oleju, ten pod turbina rowniez nie wyskoczyl, chyba ze to dziura gdzies na wezu, w kazdym razie ja jej nie znalazlem:/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...