Skocz do zawartości

siekier6

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O siekier6

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia siekier6

0

Reputacja

  1. Witam, czy macie kogo polecić w warszawie do wymiany 8e0920930k na 8e0920930kx bądź 8e0920930k czy może uda się to zrobić samemu? Problem w zanikających wyświetlaczach(wszystkie trzy na raz gasną, obrotomierz, prędkościomierz i reszta działa ok) i czasami zacinającej się wskazówce prędkościomierza. Pozdrawiam.
  2. witam, odkopię trochę temat Mam identyczny problem jak kolega wyżej: Czasami autko przy przyśpieszaniu przerywa(szarpie - mruga kontrolka CHECK w zegarach) ,a czasami jest dobrze. Moje kody błedów: 6 Faults Found: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 008 - Implausible Signal 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16685 - Cylinder 1: Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16686 - Cylinder 2: Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16687 - Cylinder 3: Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17930 - Camshaft Adjustment; Bank 2: Malfunction P1522 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Wykasowałem błędy i przepiłowałem auto, w okolicach 6000rpm czuć szarpniecie auto lekko zwalnia i mruga CHECK Wywaliło następujące kody błędów: 3 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16685 - Cylinder 1: Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded 16686 - Cylinder 2: Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded Od czego zacząć?
  3. Witam wszystkich, od 4 miesięcy jestem posiadaczem A4 B6 Avant 3.0 ASN Tiptronic Quattro 220HP z 2002r. Pozdrawiam.
  4. Witajcie, jestem świeżo po przesiadce rns-d na rns-e, oryginalnie była zamontowana zmieniarka z końcówką A, na początku rnse nie odpalała płyt ze zmieniarki, wystarczyło sprawdzić połączenia pin we wtyczkach, po zmianie hula aż miło. P.S. Do poprawnego działania trzeba wyjąć dvd z navi i wszystkie cd ze zmieniarki, potem wsadzić 1cd żeby załapało, jak odczyta to już później bez problemów korzystamy z navi i zmieniarki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...