Skocz do zawartości

Mateusz Caputa

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Mateusz Caputa

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Bielsko-Biała

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CFGC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

723 wyświetleń profilu
  1. Rozmiar plecionki 355-100mm numery uszczelek: 3A0253115 i 1H0253115
  2. Chłopaki ogarnia ktoś taką przeróbkę ze śląska? Kompletuje właśnie wszystko i potrzebuje jakąś ogarniętą osobę która już to robiła i pomoże żebym nic nie spaprał
  3. Dzięki za zainteresowanie, a więc tak : okazało się że w kacie się coś poluzowało, więc go wybebeszyłem całego plus od razu wymiana uszczelek ORI oraz przy okazji okazało się że plecionka dodatkowo jest nie szczelna i również została wymieniona. 3 tygodnie po wymianie różnice jakie się pojawiły to większy moment na 3 biegu, spalanie na porównywalnym poziomie (nie jestem w stanie zmierzyć dokładnie bo do 4.6l / 100km udało się zejść) oraz bardziej słyszalny jest "świst" turbiny, co jest akurat miłe dla ucha Koszty jakie mnie wyniosły to: 35zł plecionka (uniwersalna z poleconego sklepu VW) 61zł uszczelki w ASO 150zł robocizna - 3h pracy (w tym jeszcze wymiana klocków i tarcz na przód)
  4. Witam, wiem że tematów na forum odnośnie detailing'u jest mnóstwo, lecz ja potrzebuje tylko porady czy dobry krok obieram. A więc na początek zdjęcie auta Tak wygląda po dokładnym umyciu i zastosowaniu Quick detailera TK. Po takim zabiegu zamierzam przy pomocy glinki BILT-HAMBER oczyścić lakier, a następnie nałożyć wosk w płynie Poorboy's World Quick Wax Plus QW+ Pytanie czy to będzie strzał w kolano czy powinienem uzyskać fajny efekt? Wysłane z mojego SM-N900 przy użyciu Tapatalka
  5. No właśnie gadałem z mechanikiem znajomym i podjąłem decyzję że go wypatrosze plus wymienię uszczelki przy okazji. Ktoś wie jakie są skutki takiego zabiegu? I czy jak na początku roku będę robił Chip'a to będzie jakiś negatywny skutek? Wysłane z mojego SM-N900 przy użyciu Tapatalka Katalizator wybebeszony, nawet okazało się że nie kopci, lepszy dźwięk turbiny lecz jeszcze siatka będzie do wymiany Temat można zamknąć
  6. Witam, pojawił mi się pewien rezonans w układzie wydechowym. Wydobywa się odgłos jakby od katalizatora, przy 1000-1200 obr./min metaliczny dźwięk, sprawdzałem na kanale bo myślałem że coś urwałem, jednak wszystko w porządku, a mechanik wspomniał że to prawdopodobnie katalizator. Czytałem tutaj na forum że ORI katalizatory wytrzymają przebieg ok. 130 tyś km. Pytanie co zrobić : 1) wymienić katalizator (jeśli tak to czy ktoś coś poleci?) 2) wyciąć katalizator i wspawać rurkę 3) wybebeszyć katalizator Prosiłbym o radę, bo w sobotę planuję trasę około 1500km i nie wiem co robić. Oraz czy jest ktoś w mojej okolicy 50km +/- od Bielska-Białej co zajmuje się wybebeszeniem katalizatora? PS. Audi A4 B6 1.9 TDI 101KM AVB
  7. TOM77 prosiłbym o wycenę do A4 B6 1.9TDI AVB komplet olej + filtry (olej castrol lub motul (plus ewentualny koszt płukanki), filtry byle nie z filtrona ) oraz komplet klocki + tarcze przód i tył VIN jeśli potrzebujesz priv. Dzięki wielkie
  8. Tylko ten zestaw nie zapobiega drganiom lewarka tylko eliminuje problem przymarzania przegubu kulowego zimą. Mam ten zestaw u siebie zamontowany od 2 lat. Tylko w momencie gdy wybierak będzie uszkodzony to się dowiem Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
  9. Ja się zastanawiam cały czas nad tym zestawem naprawczy, pytanie tylko czy ktoś coś z tym robił? I jak efekty, oraz jak trwały jest ten zestaw?
  10. Tak u mnie ciekło i rozwaliło poduchę, a gorsza sprawa bo drgania na lewarku dalej zostały i nie wiem co to za przyczyna
  11. To jest drobna rzecz, tania, a akurat ona przyczyniła mi się do uszkodzenia poduszki pod skrzynią
  12. http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1713131315141-HP108_572-uszczelniacz-wybieraka-skrzyni-biegow.html To masz taki mały simering
  13. Ja dałem poduszkę Meyle, tylko przy okazji wymiany zakup sobie uszczelniacz, bo wymiana poduszki bez tego jest bez sensu :/
  14. Panowie podłącze się pod temat, troszkę go odkopie Pojawiły się u mnie także drgania lewarka, wjechałem na kanał, padło na poduszkę pod skrzynią (rozwalony uszczelniacz uszkodził poduszkę). Wymieniliśmy poduszkę pod skrzynią wraz z uszczelniaczem, drgania troszkę ustały, ale nadal są oraz jest mały luz na lewarku. Rozebraliśmy od środka plastiki koło lewarka (ponieważ dźwięk wydaję się taki jakby przyczyną był któryś z plastików) wszystko dokręciliśmy, ale niestety jest luz i drgania (pojawiają się podczas gwałtownego dodania gazu, głównie przy biegach nie parzystych 1,3,5 oraz przy jeździe pod górkę) Wraz z mechanikiem zastanawiamy się nad rozebraniem skrzyni i lewarka, dwumas odpada bo nic na budzie nie czuć, sprzęgło w porządku, biegi wchodzą bez zarzutu. Pytanie co może być przyczyną? I co wymienić? Dźwięk przy lewarku ustaje gdy przytrzymam lewarek ręką. Pomóżcie
  15. Tak dokładnie czarny avant To żebym wiedział to bym go po prosił żeby nie wysyłał ramek, a sam bym odebrał od niego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...