Skocz do zawartości

dejmunazimnym

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dejmunazimnym

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    SQ5
  • Nadwozie
    SUV
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    3.0 TFSI V6
  • Kod silnika
    CTUC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

275 wyświetleń profilu

Osiągnięcia dejmunazimnym

0

Reputacja

  1. Cześć, Panowie czy istnieje możliwość dostosowania siły nawiewu który automatycznie włącza się po uruchomieniu samochodu? Aktualnie, po starcie nawiew ustawia się na 11 bieg a chciałbym docelowo 3 bądź 4. Jest to irytujące bo za każdym razem muszę zmieniać to ręcznie. Dzięki!
  2. Witajcie, przez zimę planuję obniżyć auto i chciałbym zasięgnąć waszej rady bo nikt jeszcze nie próbował czegoś takiego w Cabrio. Jako że do A4 B6 Cabrio nie ma sprężyn obniżających o więcej niż 3cm zaciekawiły mnie Eibach Sportline do A4 B6 Avant. Nacisk na przednią i tylną oś by się zgadzał. Ze strony producenta odpowiednio 1140 i 1135kg a z mojej tabliczki 1120 i 1100kg. W teori powinno usiąść odpowiednio a w praktyce to zupełnie inny model. Jak myślicie? Właśnie dostałem odpowiedź ze strony Eibacha ,że sprężyny fizycznie będą pasować ale nie mają pewności, że obniżą prawidłowo samochód.
  3. Podsuń proszę jak przy pomocy kabla kkl można dokanać takiej zamiany softu? Vag commander? Nie bawilem się wcześniej czymś takim ale chętnie dowiem się więcej na ten temat Po sugestii kolegi banana znalazłem szybki tutorial z programu NefMoto ecu flasher. Rozumiem, że powinienem jako pierwsze zapisać swój soft a później zamienić z dziewiczym z 2.4 BDV. Pytanko czy nie będę po tym musiał kodować immo? http://www.klubtt.pl/showthread.php?10036-Read-Write-ECU Potrzebuję jeszcze czysty soft do mojego silnika
  4. Okej panowie. Załączam filmik z VAG'a (grupy 001-125). Samochód chodzi na benzynie. Ecu jak widać takie samo jak ma soul87. Mnie się już pomysły skończyły, liczę na waszą pomoc https://youtu.be/t1L_teVvygQ
  5. Swój wyświetlacz RNS-e spolerowałem pastą ultra cut k2 na miękkiej szmatce. Efekt - wyświetlacz jak nowy w 5 minut. Polecam!
  6. To chyba coś przeoczyłem. Pre-katy są zaraz za kolektorem wydechowym? Sprawdzę jak wrócę. Wracając do pytania czy potrzeba jakiegoś magika do włączenia sond czy dam radę sam?
  7. Fizycznie oba katy są na miejscu. Z tego co zauważyłem sprawdzając VAG'a to wszystkie cztery sondy mają 0 napięcie. Jak z powrotem włączyć/uaktywnić sondy?
  8. Żadnych błędów nie było ale wykasowałem tak jak mówiłeś.
  9. Później próbowałem raz jeszcze, przegazowałem go trochę i zera nawet nie drgnęły.
  10. Po paru minutach od przyjazdu z pracy na włączonym silniku i na benzynie.
  11. Soul87@ Podłączę dzisiaj kompa po pracy i wrzuce screena z tej grupy.
  12. Wracam do was na tarczy. Zapobiegawczo wymieniłem czujniki wałka obu głowic ale brak poprawy. Samochód nie gasł przez niecałe dwa dni - obroty schodziły ładnie i zatrzymywały sie na 750-800. Mam Vaga, w sterowniku 0 błędów. Nie robiłem logów dynamicznych przepływki bo po odpięciu nie było różnicy z tego co pamiętam. Temperatura na blacie trzyma non stop 90 na Vagu 95-96. Nurtuje mnie temat przepustnicy czy aby na pewno to ona nie jest winowajcą. Wymieniałem ją jako pierwszą w kolejności ale nie przyniosło to żadnych efektów. Być może obie były uszkodzone? Wczoraj troche kombinowałem i odłączyłęm wtyczke od TPS. Samochód naturalnie miał granicę obrotów 1200 ale po odpuszczeniu gazu wskazówka bez zawahania ustawiła się na 750. Z podłączoną przpustnicą po lekkim dodaniu obrotów do 1200 spadłoby do 300-500 i wróciło na 750. Dzięki za pomoc
  13. @golfagn Czujnik wymieniany 2 razy, w trzech serwisach rozłożyli ręce. Tak jak już wspomniałem wcześniej - po odpięciu czujnika wałka wpięciu i wykasowaniu błędów już nie gaśnie. Jutro zabieram się za wymianę.
  14. Dawno mnie tu nie było. Odnośnie pytania to gaz nie ma tutaj raczej nic do rzeczy bo problem istniał już przed jego założeniem (gaz zakładany 31.12.2015). Ostatnio zaciekawił mnie odgłos uciekajacego powietrza z zaworu odpowietrzania skrzyni korbowej (takie okrągłe czarne pudełko przy grodzi) - numer czesci 077103245B. Tylko nie chce wymieniać bezmyślnie części... Najgorsze jest to że brak błędów na komputerze. Mały update!!! Z tyłu głowy chodziła mi już myśl o sprzedaży samochodu. Postanowiłem dzisiaj odpinać wtyczki od poszczególnych czujników i sprawdzać rezultaty.. Jakim zaskoczeniem było kiedy odpiąłem wtyczkę czujnika położenia walka na prawej głowicy. Silnik przestał gasnąć aczkolwiek obroty nadal bardzo delikatnie spadały ale o 50 a nie 500 obrotów. Na vagu pojawił się błąd. Po odpięciu lewego czujnika doszedł check engine i samochód stracił moc. Zamówiłem już zapobiegawczo 2 sztuki tego czujniczka - dla potomnych, chodzi o AUDI 058905161B BOSCH 0232101024. W piątek je wymienię i podzielę się wynikiem. Trzymajcie kciuki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...