Skocz do zawartości

Cra5her

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cra5her

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

276 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Cra5her

0

Reputacja

  1. Myślę, że jakoś po majówce z tym ruszę Dzięki
  2. Dzięki. Jutro to skończę i zobaczymy co z tego wyszło
  3. Hej. A jak pozbywam się całkiem EGR'a w AVF, to wężyk od klapy gaszącej też należy zaślepić śrubą, czy jak?
  4. Cra5her

    Doładowanie, zegary..

    Dzięki. Też tak sądzę, bo nie widzę powodu, żeby miało nie działać. Pozdrawiam
  5. Cra5her

    Doładowanie, zegary..

    Cześć. Nie wiem czy wybrałem dobry dział, mam nadzieję, że tak. Ma ktoś pomysł czemu miałoby to nie działać w 1.9 TDI? - https://www.ecstuning.com/b-ecs-parts/ecs-vent-pod-boost-gauge-kit/8eo998003/?utm_source=youtube&utm_medium=video&utm_campaign=b6_a4_boost_gauge_diy Dedykowane niby do 1.8T, tylko co to za różnica, jak na czujnik podajesz ciśnienie i on dalej daje to na zegary?
  6. KoJ@k - no było trochę wyżej, ale lekko się nie jeździło po naszych drogach
  7. Spróbuj z helperami. Jak już wszystko będziesz miał poluzowane, to ile to wywalić je ewentualnie. Ja bym póki co zostawił. Chociaż kiedyś w golfie miałem wywalone i do tego zawias był skręcony na 1 cm z przodu, tyłu już nie pamiętam, ale też było dość mocno dociągnięte. Pewnie jest tak, że zawias zawiasowi nierówny, a druga sprawa, to to jak bardzo nisko chcesz zejść..
  8. To ok. W poprzednich gwintach miałem taką kontrującą, stąd to zastanowienie. Dzięki
  9. Udało mi się trafić fajną używkę. 1600 Przyszło zawieszenie, w weekend biorę się za montaż. Jedno pytanie. Z przodu jest śrubeczka, którą blokuję możliwość kręcenia nakrętką pod sprężyną. Z tyłu takiej blokady nie ma. Nie będzie się to w żaden sposób odkręcało, luzowało?
  10. Dobra, dobra.. KW var 1 zakupione. Zobaczymy z czym to się je. Zdam relację z moich odczuć. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  11. Doskonale zdaje sobie sprawę, że nie będzie to tak miękkie jak seria. Tak jak mówiłem, nie oczekuję, że będzie mięciutko jak w pontonie. Nie chcę po prostu jeździć taboretem. Na wielowahaczu nie jeździłem z gwintem, więc pojęcia nie mam. Trewor87, masz coś takiego, to jak możesz to opisz to proszę w jakiejś skali twardości. Pozdrawiam
  12. No dobra, powiedzmy KW ver. 1. Nie będzie to mega beton? Nie chcę się czuć jak na pontonie, ale nie chcę też uczucia jazdy bez amortyzatorów
  13. Witam wszystkich serdecznie i pozdrawiam ze Szczecina
  14. Witam wszystkich serdecznie. To mój debiut na tym forum. Aktualnie poszukuję gwintu do B6. Zależy mi na komforcie. ładnych kilka lat jeździłem golfem na Supersport'cie, skręconym praktycznie na zero i mam już dość poruszania się taczką Ma być wygodnie, ale chcę też zgrać trochę koło z nadkolem. Nie mówimy tu o jakiejś super glebie, ale myślę, że rozumiecie. Celowałem w AP, ale widać coś się z nim porobiło i ostatnio dostaje słabe komentarze. Na TA i MTS chyba nie ma co patrzeć, racja? A co myślicie o tym? - http://allegro.pl/audi-s4-b6-zawieszenie-gwintowane-lowtec-hilow-1-i6043851306.html Wydaje się się jest szansa na zachowanie komfortu, bo twardość można wyregulować napięciem sprężyny, a później regulować wysokość całym amorkiem. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...