Skocz do zawartości

dzac4

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O dzac4

Informacje

  • Imię
    Janusz
  • Miasto
    Cisterna di Latina

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

597 wyświetleń profilu
  1. Szkoda czasu na czytanie błędów. Powód, uszkodzona pompka. Rozleciał się wirnik i padła elektronika od zamykania klapy bagażnika. Kupiłem nową (starą) o tych samych numerach, zaprogramowałem pilota i wszystko hula.
  2. Witam. Wczoraj padł mi centralny zamek w A4 B5 sedan lift. Pompka pracuje lecz zamki stoją. Od jakiegoś czasu nie zamykał mi klapy bagażnika ,słychać było dłuższą pracę popki ok 15 sek. Teraz padło wszystko. Pytanie co było (jest) powodem nie zamykania się klapy bagażnika? Jaką pompkę kupić. Obecna o nr. 8D0 862 257 B pilot nr. 4D0 837 231 A.
  3. dzac4

    Słupek silnika arm do ahl?

    Ja zamiast AHL włożyłem AKL i śmiga.
  4. Kupiłem samą gruszkę na szrocie za 20zł sprawną. Więc szukaj Kod silnika nieistotny.
  5. Wcisnij pedał hamulca i na wcisnietym odkręcaj przewód. potem tylko z nowego przewodu upusć powietrze.
  6. dzac4

    Wiskoza.

    Witam. Pytanie mam takie czy wiskoza jest ta sama do każdego silnika czy dedykowana jest do danego silnika. Chodzi o to czy od 1,9 TDI nadaje się do 1,6 AHL.
  7. Każdy silnik wstawisz. Ja zmieniłem na AKL z golfa 4.
  8. dzac4

    Cykanie zaworów.

    5W40
  9. dzac4

    Cykanie zaworów.

    Do wiadomości zainteresowanych. Silnik wymieniony na inny z Audi A3 kod AKL. Przebieg 98000 tyś. Wszystko wróciło do normy. Koszt silnika, sprzęgła(ponieważ trzeba było tarczę i łożysko wymienić), robocizny 1600zł.
  10. dzac4

    Cykanie zaworów.

    Teraz GM 10w40.
  11. dzac4

    Cykanie zaworów.

    Forum widmo.
  12. dzac4

    Cykanie zaworów.

    Puk Puk. Jest ktoś na tym forum?
  13. dzac4

    Cykanie zaworów.

    Witam. Silnik 1,6 AHL z 1999 roku. Przejechane 280 tyś. Pewnego razu usłyszałem cykanie zaworów więc stwierdziłem że klękły szklanki. Kupiłem nowe INY i wymieniłem problem znikł. Po ok. trzech miesiącach problem powrócił. Zmierzyłem ciśnienie oleju aby sprawdzić pompę daję równo 1,3 bara lecz na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku słychać cykanie czasem. Po analizie słuchowej występuje to na wysokości 4 cylindra. Teraz tak zamieniłem te dwa z 4 cylindra na stare odpaliłem silnik i jest OK. Rankiem także OK. Po południu zonk odpalam a tu cykanie przez ok 5 sekund i cisza ustało. Dodam że na nowych szklankach jak było zimno to różnie jednego ranka odpalił i było OK a kolejnego dnia już musiałem czekać minutę aby ucichło klapotanie. Gdzie szukać usterki? Co jest temu winne? Może ktoś podpowie.
  14. Olej może być a raczej na pewno przedostaje się do komory spalania i tu jest jego ubytek. Co do płynu szukaj przecieków w zbiorniczku wyrównawczym za silnikiem a także w nagrzewnicy i chłodnicy.
  15. dzac4

    A4 B5 1,6 bez gazu.

    Witam. Mam problem ze znikającym płynem chłodniczym. Brak sladów wycieku. Jedyne co zauważyłem to z rury dymi na biało przy temperaturze zewnętrznej ok 20 st. Dzisiaj uzupełniłem do max poziomu i spisałem kilometry aby sprawdzić co ile muszę dolać ok 100-150 ml. Jakies sugestie podpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...