
dzac4
Pasjonat-
Postów
44 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O dzac4

Informacje
-
Imię
Janusz
-
Miasto
Cisterna di Latina
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
629 wyświetleń profilu
-
Szkoda czasu na czytanie błędów. Powód, uszkodzona pompka. Rozleciał się wirnik i padła elektronika od zamykania klapy bagażnika. Kupiłem nową (starą) o tych samych numerach, zaprogramowałem pilota i wszystko hula.
-
Witam. Wczoraj padł mi centralny zamek w A4 B5 sedan lift. Pompka pracuje lecz zamki stoją. Od jakiegoś czasu nie zamykał mi klapy bagażnika ,słychać było dłuższą pracę popki ok 15 sek. Teraz padło wszystko. Pytanie co było (jest) powodem nie zamykania się klapy bagażnika? Jaką pompkę kupić. Obecna o nr. 8D0 862 257 B pilot nr. 4D0 837 231 A.
-
Ja zamiast AHL włożyłem AKL i śmiga.
-
Kupiłem samą gruszkę na szrocie za 20zł sprawną. Więc szukaj Kod silnika nieistotny.
-
Wcisnij pedał hamulca i na wcisnietym odkręcaj przewód. potem tylko z nowego przewodu upusć powietrze.
-
Witam. Pytanie mam takie czy wiskoza jest ta sama do każdego silnika czy dedykowana jest do danego silnika. Chodzi o to czy od 1,9 TDI nadaje się do 1,6 AHL.
-
Każdy silnik wstawisz. Ja zmieniłem na AKL z golfa 4.
-
Do wiadomości zainteresowanych. Silnik wymieniony na inny z Audi A3 kod AKL. Przebieg 98000 tyś. Wszystko wróciło do normy. Koszt silnika, sprzęgła(ponieważ trzeba było tarczę i łożysko wymienić), robocizny 1600zł.
-
Puk Puk. Jest ktoś na tym forum?
-
Witam. Silnik 1,6 AHL z 1999 roku. Przejechane 280 tyś. Pewnego razu usłyszałem cykanie zaworów więc stwierdziłem że klękły szklanki. Kupiłem nowe INY i wymieniłem problem znikł. Po ok. trzech miesiącach problem powrócił. Zmierzyłem ciśnienie oleju aby sprawdzić pompę daję równo 1,3 bara lecz na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku słychać cykanie czasem. Po analizie słuchowej występuje to na wysokości 4 cylindra. Teraz tak zamieniłem te dwa z 4 cylindra na stare odpaliłem silnik i jest OK. Rankiem także OK. Po południu zonk odpalam a tu cykanie przez ok 5 sekund i cisza ustało. Dodam że na nowych szklankach jak było zimno to różnie jednego ranka odpalił i było OK a kolejnego dnia już musiałem czekać minutę aby ucichło klapotanie. Gdzie szukać usterki? Co jest temu winne? Może ktoś podpowie.
-
Olej może być a raczej na pewno przedostaje się do komory spalania i tu jest jego ubytek. Co do płynu szukaj przecieków w zbiorniczku wyrównawczym za silnikiem a także w nagrzewnicy i chłodnicy.
-
Witam. Mam problem ze znikającym płynem chłodniczym. Brak sladów wycieku. Jedyne co zauważyłem to z rury dymi na biało przy temperaturze zewnętrznej ok 20 st. Dzisiaj uzupełniłem do max poziomu i spisałem kilometry aby sprawdzić co ile muszę dolać ok 100-150 ml. Jakies sugestie podpowiedzi.