Skocz do zawartości

daniel12345

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O daniel12345

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Olkusz

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

316 wyświetleń profilu

Osiągnięcia daniel12345

0

Reputacja

  1. Prędzej ci zgnije buda i padnie silnik Dobrze powiedziane Chyba że autor ma popękana strone gorącą to wtedy warto przywrócić do ładu temat. W IHI ostatnio często się z tym spotykam, objawy - późne wstawanie turbiny , a po modzie ograniczony wynik nawet do 240KM przy mocno spękanej muszli gorącej. Czyli po wirusie powinno być wiadomo czy turbo żyje, w serii wydaje mi się że jest wszystko ok a samochód ma 92000 km przebiegu. Na tę chwilę zobaczę jak się to zachowuje i później będę myśleć co dalej Jeszcze mam pytanie odnośnie turbiny. Po zmianie intercoolara na ten z 3.0 bitdi i downpipe bez katalizatora, w jakich granicach moc można uzyskać po zmianie turbo? Jaki koszt nowej turbiny i czy warto się zainteresować ewentualnie hybrydą? Jakie są koszty hybrydy? W tej chwili to tak czysto teoretycznie pytam ale może w przyszłości bym nad tym pomyślał.
  2. A jakie koszty hybrydy? i gdzie można coś takiego zrobić Czy warto się czymś takim zainteresować czy lepiej poczekać do końca żywota oryginału? Z tego co słyszałem to downpipe bez kata ok 280 max 290 km
  3. Zastanawiam się jeszcze nad czymś takim: http://fmic.pl/fmicpl/89-intercooler-600x300x76mm.html Czy podejdzie do a4 b8 ? Czy ktoś wie jakie są oryginalne średnice węży w 2.0 tfsi?
  4. Jakby ktoś mi napisał co trzeba dokupić do założenia takiego intercoolera? Nie śpieszy mi się z tym wszystkim jakoś bardzo, na te chwilę zastanawiam się nad samym programem, ale chodzi mi po głowie od razu za jednym razem zrobić downpipe i intercooler.
  5. daniel12345

    2.0 TFSI 211 KM

    Witam wszystkich forumowiczów Mam kilka pytań. Chciałbym trochę wzmocnić moje audi a4 2.0 tfsi 211km Czy ktoś zakładał downpipe RM Motors? Są dostępne wersje z katalizatorem sportowym lub całkiem bez. Który warto? Co z sondą w wersji bez katalizatora. Wiem że można podmienić również intercooler od 3.0 bi tdi. Czy posuje plug and play czy trzeba coś przerabiać? Czy ktoś z was się w coś takiego bawił i jakie są tego wyniki? Pozdrawiam Daniel
  6. Witam ponownie Temat już ogarnięty Dzięki poradnikom z dr. google i vcds mam już sprawdzanie poziomu oleju, telefon łączy się z bluetooth i ustawione dodatkowo światła stopu mrugają przy awaryjnym hamowaniu.
  7. Nie wiem niestety co to team viewer https://www.teamviewer.com/pl/?pid=google.tv_11.s.pl&gclid=CJzDt6ec9c0CFUTjcgod52AAvQ Chodzi mi o podanie jak kodować radio żeby pokazywało poziom oleju i jak aktywować bluetooht
  8. Nie wiem niestety co to team viewer, jakbyś mi podał gdzie tego szukać w VCDS to byłbym wdzięczny
  9. Od razu mówiłem że nie mam tych opcji i powiedzieli ze nie da się tego ustawić, że tak jak jest to ma być
  10. Jakby ktoś wiedział jak aktywować w VCDS te opcje to proszę o pomoc
  11. Nie spisywałem nic A CP w ASO Sosnowiec ściągałem, niestety co do poziomu oleju i bluetooth powiedzieli mi że nie wiedzą jak to zakodować
  12. Witam Mam pytanie odnośnie radia concert w audi a4 b8 2010r Wymieniłem radio z wersji USA na EU w moim samochodzie i znikneła mi funkcja sprawdzania pozniomu oleju i dodatkowo nie działa bluetooth Czy da się to jakoś uruchomić ?
  13. Czy posiada ktoś schemat albo dokłądny opis jak to wszystko podpiąć?
  14. Witam Jestem laikiem w temacie i stąd moje pytanie. Jakie dokładnie części, elementy są potrzebne do zamontowania czujnika PDC tył jeżeli auto wogóle go nie posiada. Czy da się taki czujnik uruchomić na radiu Concert? Samochód a4 b8 avant 2010r Pozdrawiam Daniel
  15. Witam Właśnie dołączyłem do posiadaczy audi a4 b8 2.0 tfsi. Mam na imię Daniel i pozdrawiam całą obsadę forum.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...