Skocz do zawartości

Mattteusz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mattteusz

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Łomża

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.4 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

320 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Mattteusz

0

Reputacja

  1. Witam , mam dylemat zajechałem wczoraj moją poczciwą pompę wspomagania i musze szybko jakoś to naprawić i mam straszny dylemat czy kupić zamiennik BOSH za 600 zl czy lepiej ogarnąć orginał po rozbitku . Na allegro znalazłem jedyną pompę używaną do mojego silnika za 400 zł daje linka http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-b5-2-4-quattro-i6668614320.html i nie wiem co zrobić czy macie jakieś doświadczenie co lepiej wybrać ?? ( regeneracja nie wchodzi w grę bo w moim mieście nie ma za bardzo nikogo kto by sie tym dobrze zajął )
  2. Nie sprawdzałem tych poduszek ale dzieki bardzo za jakiś trop . jeszcze jedno mnie ciekawi jak dodaje gazu i chce zmienić bieg i wysprzęglam to jest stuknięcie i to samo jak puszczam sprzęgło to może być od tej poduszki dyfra ? dopiero w weekend bd mógł zobaczyć w jakim ona jest stanie bo teraz kanał zajęty
  3. Witam. mam dziwny problem który mnie zaczyna bardzo martwić ... gdy mam wpięty 1 bieg i ruszam na skręconych kołach samochod dostaje wibracji coś chyba znapędem przynajmniej takie są odczucia najbardziej to z tyły czuć ja by coś było luźne tak samo przy zmienie biegów jest metaliczny odgłos typu jak bym miał wyrąbane poduszki na skrzyni a są w dobrym stanie .. nie wiem co to jest poduchy na silniku też są nowe jak by co. coś mi jakiś lewy mechanik nagadał ze to torsen (układ przeniesienia napędu) ale nie chce odrazu sie na to nastawiać bo to się wiąże ze zmianą całej skrzyni biegów , bo tego prawde mówiąc nie opyla się regenerować ... prosze o pomoc czy ktoś miał podobny przypadek myślałem ostatnio o podporze wału ale to chyba nie te objawy ...
  4. jedno koło z tyłu z prawej storny nie mieści sie w tolerancji ale gościu mi mówił ze to nie od tego i że to jest minimum i nie powinno nawet opony ciąć , a co do zombkowania opon z przodu to narazie nie wiem bo mam 4 dzień założone nówi i narazie nic nie widac
  5. byłem dzisiaj kolejny raz na zbieżności ustawili mi no sam widziłem precyzyjnie samochód nadal schodzi na prawo . gdzieś czytałem że to może być nawet od amortyzatorów tylnych trochę mi sie to wydaje dziwne i raczej co by było mieć do ściągania ale różne rzeczy się dzieją , amortyzatory z tyłu nie są już u mnie co prawda jakiejś nowości ale jeszcze nie są padnięte to teraz pytanie czy to wymieniać czy nie ...
  6. tzn przed wymianą też ściągało od momentu tej nierównej drogi , wydaje mi sie że coś sie gdzieś zgieło ale teraz pytanie co ??
  7. Witam mam od pewnego czasu jak jechałem po strasznie dziurawej drodze problem , ściąga mnie w prawą stronę byłem na zbieżności ustawili mi i problem nie znikną kazali wymienić opony kupiłem nówki clebery dalej to samo byłem na pełnej geometrii ( mam quattro) i nic nie pomaga nie wiem o co b zawieszenie nie ma luzów bo mi parukrotnie sprawdzali , czy to może być od tego że wymieniłem 2 wahacze i wymieniłem na najtańsze jakie były w sklepie sprzedawca twierdzi że wymiary tego taniego są takie same jak tych najdroższych i orginalnych . nie wiem co juz robić nie chce żeby mi nowe opony pocieło od tego ściągania , a ciągłe wizyty na geometrii czyszczą mnie z kasy .
  8. Tak mam . a Co one mogą powodować dymienie ?
  9. ok dziękuje bardzo na pewno pomocna informacja
  10. Jak na razie zrobiłem wszystko w silniku od rozrządu po uszczelki pokrywy zaworów i nastawników łańcuszka czekam na efekty olej zmieniony na volveline 10-w40 zobaczymy czy coś ubędzie w naj bliższym czasie ,
  11. Witam wszystkich jestem Mateusz . Dołączyłem dzisiaj na forum ponieważ gdzie indziej jak nie tu znajdę tyle przydatnych informacji i co najważniejsze prawdziwych , a nie pomówień ( fachowców ) który czekają na pełne portfele
  12. Witam , wiem że są tematy o poboru oleju przez silniki 2.4 ale co do poboru to jeszcze nie wiem nic na ten temat , właśnie kupiłem audi a4 b5 lift 2000r z silnikiem 2.4 v6 quattro , i zauważyłem po kilku dniach nie miłą niespodziankę , przy prze gazowaniu na rozgrzanym silniku przy wyższych obrotach zauważyłem że z tłumika wypuszcza niebieską chmurę nie wielką ale jednak , wiem że v-ki biorą olej tym bardziej że to nie nowe samochody jeśli chodzi o te roczniki , ale np. mojemu znajomemu który ma silnik 2.8 v6 w audi a6 bierze sporo oleju ale mu nie dymi , i z tąd moje obawy czy należy się namyślać nad wymianą silnika na drogi zanim zacznę się bawić w wymiany rozrządu wsadzenie gazu i płynów i tak dalej czy takie nie wielkie dymienie na niebiesko nie jest może zależne od zużycia silnika typu uszczelniacze szlif wału i takie tam kosztowne sprawy . zamierzam w tą sobotę pomierzyć ciśnienie na cylindrach kupiłem już drugi olej volveline 10-w 40 jak ją brałem stan był niby po między min - a max a teraz mam min a jeźdze może 2 tyg zrobiłem około 800km max nawet nie całe i nie wiem co mam teraz zrobić boje się ze zainwestuje w ten silnik sporo kasy a okaże się że nadaje się pod generalny remont , a propo byłem u mechanika który zajmuje się regenerowaniem silników i powiedział mi ze kompletna regeneracje 2.4 v6 wychodzi w okolicach 15 tyś . wiec naprawdę zrobiło mi się ciepło co o tym myślicie słyszałem ze nawet zapchana odma czy zużyte nadmiernie filtry mogą powodować dymienie na niebiesko i branie oleju . zależy mi na waszych opiniach z góry dziękuje za wszystkie przydatne informację . Aha dodam także że samochód był kupiony w komisie z Niemiec... i stał pół roku nie ruszany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...