Skocz do zawartości

Norweg001

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Norweg001

Informacje

  • Imię
    Irek
  • Miasto
    Jelenia Góra/ Norwegia

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

190 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Norweg001

0

Reputacja

  1. Norweg001

    trzesie autem...

    1.Mam 1,8 TFSI 2009 i problem polega na tym od pewnego czasu kiedy auto stoi dłużej to gdy zacznę nim jechać zaczynają się dość odczuwalne mocne drgania auta, podczas dalszej jazdy to drganie / trzęsienie jest mniej odczuwalne. Mam założone koła 18, byłem wyważać koła,( OK) auto ma najechane 107 tyś/km.opony są Nowe, tylko że c Made in China. Po oponach nie widać aby była zła geometria/ zła zbieżność, Byłem u mechanika Mówi że to może byś wina, luzów na wahaczach. 2. Drugi problem to założyłem nowe tarcze i klocki firmy TRW/ATE ( nie pamiętam) klocki Brembo. i przy hamowaniu też pojawiają są drgania, Mechanik zaś mówi że przyczyną tych drgań przy hamowaniu to mogą być luzy na wahaczach. Dodam że mam zawieszenie sportowe, 3. Problem to pewnego razu i to zdarzyło się raz ze zapaliła się żółta kontrolka od silnika i zgasła i były dwa mocne szarpnięcia autem. poczytałem na forum że moga być to cewki i świece lub jakiś problem z chipem. może to wina opon ?
  2. gdy zaczynam jechać wrzucam 1 ,2 ,3 i dopiero po paru kilometrach drgania zaczynają słabnąć, bo przy odpalonym samym silniku to silnik i wszystko pracuję idealnie.
  3. Witam was, przepraszam z góry jeśli dodaje kolejny raz ten sam temat. 1.Mam 1,8 TFSI 2009 i problem polega na tym od pewnego czasu kiedy auto stoi dłużej to gdy zacznę nim jechać zaczynają się dość odczuwalne mocne drgania auta, podczas dalszej jazdy to drganie / trzęsienie jest mniej odczuwalne. Mam założone koła 18, byłem wyważać koła,( OK) auto ma najechane 107 tyś/km.opony są Nowe, tylko że c Made in China. Po oponach nie widać aby była zła geometria/ zła zbieżność, Byłem u mechanika Mówi że to może byś wina, luzów na wahaczach. 2. Drugi problem to założyłem nowe tarcze i klocki firmy TRW/ATE ( nie pamiętam) klocki Brembo. i przy hamowaniu też pojawiają są drgania, Mechanik zaś mówi że przyczyną tych drgań przy hamowaniu to mogą być luzy na wahaczach. Dodam że mam zawieszenie sportowe, 3. Problem to pewnego razu i to zdarzyło się raz ze zapaliła się żółta kontrolka od silnika i zgasła i były dwa mocne szarpnięcia autem. poczytałem na forum że moga być to cewki i świece lub jakiś problem z chipem.
  4. Witam, ja mam 1.8 tfsi seryjnie 120km a zwiekszyłem moc do 220 i wszystko śmiga. robiłem to w V-tech Wrocław.
  5. Witam, jestem tu nowy. Ja obecnie mieszkam za granica w Norwegii a z Polski wywodzę sie z Dolnego Śląska. Jędze audi a4 b8 1.8 tfsi z 220 konnym silnikiem. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...