Skocz do zawartości

szkudi272

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szkudi272

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Jarocin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.4 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

270 wyświetleń profilu

Osiągnięcia szkudi272

0

Reputacja

  1. szkudi272

    DVB-T w RNS-D

    Panowie witam ja mam tylko pytanko czy ta przeróbek działa wtedy jako oryginalny tuner tzn, przełącza się kanały oryginalnym radiem itp?? 2 dni temu kupiłem a6 c5 z rns-d i dopiero to wszystko ogarniam kupiłem spolszczenie i mapy 2014 czekam na przesyłkę. Pozdrawiam Panowie jeszcze jedna sprawa, jeśli mam oryginalny tuner TV z wyjściem na chinchce to mogę podłączyć(kupić) jakiś odtwarzacz do kart sd i puszczać filmy przez te chinche jak przełącze na AV??
  2. Witam serdecznie Panowie mam spory problem jakieś pół roku temu zaczął mi trzeszczeć głośnik bose przód pasażer....szczególnie było to słyszalne jak radio grało ciszej później zanikało, poza tym działo się to tylko w zimne dni, może też wilgotne ale nie zawsze. Wyczytałem, że może wilgoć i udało mi się kupić używany głośnik który wymieniłem, i niestety dzisiaj rano pomimo 11stopni na dworze znów rano charczał dość mocno. Wrzucę filmik aby to pokazać, nie wiem co zrobić, odprowadzenia wody w drzwiach są drożne, wtyczki głośnika nie są pośniedziałe ani nic, wyczytałem dużo problemów z tm charczeniem ale nigdzie nie ma odpowiedzi, gdzieś pisano, że cewka, ale ja już głośnik wymieniłem i było dobrze dosyć długo a teraz znowu ten sam. Stary jak charczał to pamiętam, że po podpięciu w drzwi kierowcy także charczał, natomiast po rozgrzaniu wszystko gra super. Bardzo bym prosił o jakąś pomoc. POZDRAWIAM
  3. Ten niby obsługuje audi 1992-2004 rok OBD2 ja mam a4 b5 z 2000 roku więc będzie ok. Panowie dotarł już do mnie interfejs VSCAN Viaken OBDII, powiedzcie mi skąd teraz jakiś program pobrać i co polecacie do a4 b5 po fl.??
  4. No ale to jest właśnie od firmy Viaken.pl czyli będzie ok?
  5. A program jakiś muszę też poszukać w necie wtedy?? http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-usb-vag-kkl-we-wtyku-obd2-pl-i5408960276.html takie coś będzie ok? Tylko nie wiem czy jest tu jakiś program od razu czy jak?
  6. A co to znaczy kolego te logi t oz vaga bo ja nie mam tylko bym musiał podjechać do elektryka? Gościu w motoryzacyjnym mówił że będą ok. Jak je ucinałem to widać, że mają sznurek jakby w środku, ale suma sumarum nic mi te węże nie zmieniły w pracy auta.... A dwumas nie sądzę bo sprzęgło pracuje ładnie nic nie puka nie stuka a podobno takie są objawy drżenie czuć na samym silniku nie na sprzęgle czy coś.
  7. a jak stwierdzić jedno lub drugie??
  8. Panowie powiem tak wymieniłem wszystkie chyba wężyki odłączyłem aku żeby zaadoptować przepustnicę, ale nic to nie zmieniło. Odpuszczam już ten temat drżenia silnika nie mam na to sposobu chyba na postoju jak dodaje lekko gaz czuć tak nawet do 2tys obrotów że silnik drży. Szczerze mówiąc jeździłem sporo mercedesem w210 z 2001 roku silnik 2.8 benzyna i kultura jego pracy to zupełnie inna bajka silniczek pracuje jak zegarek auto nawet nie ruszy. Niby V-ki w audi takie super każdy zachwala ale mam wrażenie, że ciągle coś nie tak szczególnie, że miałem do czynienia z tamtym mercedesem, a przecież silniki Vidlaste cec**ją się właśnie wysoką kulturą pracy podobno. Dodam, że mój silnik ma 255tys udokumetowanego przebiegu i sprawuje się super gdyby nie to drżenie na które nie ma rady.. Pozdrawiam Dzięki za pomoc.
  9. Wymieniam prawie wszystkie te przewody bo czuć w środku guma sparciała, kupiłem grube przewody przekrój w środku 4 mm i pasują akurat miałem stary na próbkę...natomiast a propo przepustnicy mam pytanie bo wyczyściłem ją i po czyszczeniu czasem wolne obroty zawieszą mi się na około 950rpm. Natomiast wcześniej było ok. Czy muszę podjechać na adaptację Vaga??
  10. Kurcze kolego powiem szczerze jestem w tym trochę zielony moja wiedza opiera się na wymianie oleju czyszczeniu przepustnicy ostatnio wyczyściłem sam przepustnice. to ten kabelek można tam gdzieś odłączyć? a jest jakaś specjalna średnica tego? Dzięki za pomoc Ogólnie jak się przyjrzałem to więcej tych przewodów mam popękanych trzyma je tylko ten sznurek tak na prawdę, więc chyba kupię dłuższy przewód i wymienię co się da
  11. Witam serdecznie panowie mam problem mam zerwane jakieś wężyki nie wiem od czego one są, jak je poszukać nowe czy to wężyki od wtryskiwaczy jakieś?? Proszę o pomoc, dodam, że auto drży na wolnych obrotach a wymieniałem juz świece przewody cewkę, nieszczelną odme oraz ezektor. pozdrawiam roszę o pomoc
  12. Panowie niestety mam w autku ukręcony bat i słabo działające radio werzja ze wmacniaczem antena jest już całkowicie ukręcona, chciałbym kupić antenę ale niestety ni potrafię nigdzie znaleźć. na allego jest 1 sztuka i to za 200zł a gość nie odpowiada jak pytam czy jest sprawna. Proszę o pomoc co zrobić może ktoś posiada na sprzedaż en typ. 4b9 035 501b Pozdrawiam
  13. Witam Panowie mam chyba problem posiadam a4 b5 2.4 z nowa indtalacja stag 300 i jestem na wyjezdzie 600km od domu. Mialem dziwny przypadek na autostradzie hamowalem awaryjnie mozna powiedziec bardzo gwaltownie ze 160km/h do zera. Po zatrzymaniu bylo czuc tarcze albo klocki ale mniejsza o to zaczelo sie lekko dymic z pod maski po bokach tak jakby od kol ale pod maska blisko silnika nie wiem czy przy hamowaniu ostrym cos wycieklo na goracy silnik teoche smierdzialo. Achyba nic sie nie stalo bo jechalem dalej 200km ale nie wiem co to koledzy bylo. Drugi problem jest taki ze po tym hamowaniu wlaczylem zaplon a tam mialem temp na blacie ok 98stopni pierwszy raz przekroczylo polowe zawsze stoi na 90st. Wiatrak dzialal na pewno. Po zgaszeniu probowalem odkrecic korek plynu chlodniczego i niestety zaczal wyciakac przy probie. Pozniej na trasie po 200km zatrzymalem sie i na odpalonym bez problemu odkrecilem korek nawet nie syczao. Dodam ze silnik raczej zdrowy ma moc itp na korku nie ma masla ani nic takiego. Nie dymi. Dodam ze mam wyciek z pokrywy zaworow moze ma to wplyw. Bardzo prodze o pomoc jakies podpowiedzi. POZDRAWIAM
  14. szkudi272

    A4 B5 Avant BOSE

    Witam serdecznie mam audi a4 b5 avant po lifcie, na wszystkich maskownicach mam bose a z tyłu zmieniarkę i jak się okazało subwoofer też jest. Radio miało uszkodzone jakieś styki przez próbę wyjęcia na siłę i zakodowane na 2 kreski tak mówił mój spec, wszystko naprawił ustawił kod i uruchomił, gra całość super, spec mówi że radio nie ma końcówki mocy więc wszystko idzie do wzmaka tak czyli Bose jest?? Ale zastanawiają mnie 2 rzeczy, jak włączam radio (concert kaseciak) nie wyświetla się napis Bose oraz na kodzie wyposażenia nie ma numeru Bose Jak dla mnei np za dużo basu jest a mam na -6 bas ustawiony czy muszę włączyć jakoś ten bose w radiu aktywując Vagiem?? Muszę znaleźć kogośw Jarocinie co to ogarnie. Czy po wprowadzeniu Bose w radiu można odjąć basu tylko na subwooferze?? Na głośniku mam również napisy Bose więc wszysto oryginalne jeden głośnik z tyłu wymieniam bo harczy. O co chodzi czy wszystko jest w porządku? POZDRAWIAM!!! https://beta.postimg.org/image/cltjmqj7v/ Oto wlepka wyposażenia
  15. Kolego w weekend będzie rozbiórka więc napewno się odezwę jeśli to to O kurde mega skomplikowana ta wymiana na pewno się nie podejmę tego:) Panowie a z tą adaptacją przepustnicy idzie to zrobić inaczej bez komputera?? Niestety nie mam Vaga a w weekend chciałbym wyczyścić ją. Panowie zauważyłem też, że drzwi kierowcy są delikatnie opuszczone może pół centymetra, gdy je zamykam to lekko haczą o rygiel i podnoszą się ale trzeba by było je podnieść widziałem poradę na forum ale już zdjęcia wygasły. Czy aby podnieść lekko całe drzwi muszę odkręcić wszystkie śruby z obu zawiasów wchodzące w drzwi??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...