Prośba o pomoc co to za wężyki?

    18 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam serdecznie panowie mam problem mam zerwane jakieś wężyki nie wiem od czego one są, jak je poszukać nowe czy to wężyki od wtryskiwaczy jakieś??

     

    Proszę o pomoc, dodam, że auto drży na wolnych obrotach a wymieniałem juz świece przewody cewkę, nieszczelną odme oraz ezektor.

     

    pozdrawiam roszę o pomoc

    20170330_120340.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Podciśnienie podłączone do regulatora ciśnienia (tego czegoś z napisem 4.0Bar;)). Wymień go, silnik łapie Ci lewe powietrze. Nowe? Idziesz do motoryzacyjnego i kupujesz przewód paliwowy, mówisz jaka długość potrzebna i już.

    Edytowane przez mszark

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Kurcze kolego powiem szczerze jestem w tym trochę zielony moja wiedza opiera się na wymianie oleju czyszczeniu przepustnicy ostatnio wyczyściłem sam przepustnice. to ten kabelek można tam gdzieś odłączyć? a jest jakaś specjalna średnica tego?

     

    Dzięki za pomoc

     

    Ogólnie jak się przyjrzałem to więcej tych przewodów mam popękanych trzyma je tylko ten sznurek tak na prawdę, więc chyba kupię dłuższy przewód i wymienię co się da

    Edytowane przez szkudi272

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Przepustnice czyściłeś, a to będzie prostsze. Ten który trzymasz i ten kawałeczek po prawej na fotce to jeden, przerwany przewód. Ten krótki koniec jest podłączony do tej gruchy, regulatora ciśnienia, a ten który trzymasz to już musisz namierzyć dokąd on idzie. Możesz z kawałkiem pójść do sklepu i Ci dobiorą. ja brałem paliwowy 6mm 4 Bar. No i dwie opaski.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Wymieniam prawie wszystkie te przewody bo czuć w środku guma sparciała, kupiłem grube przewody przekrój w środku 4 mm i pasują akurat miałem stary na próbkę...natomiast a propo przepustnicy mam pytanie bo wyczyściłem ją i po czyszczeniu czasem wolne obroty zawieszą mi się na około 950rpm. Natomiast wcześniej było ok. Czy muszę podjechać na adaptację Vaga??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie wygląda to tak. Po odłączeniu na trochę aku włączam zapłon ale nie odpalam tylko czekam aż przepustnica przestanie brzęczeć. Potem odpalam i już. Sprawdzałem to z vagiem i adaptacja była ok. Tylko u mnie trzeba kilkadziesiąt km przejechać aż przepustnica się ustawi.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Kolego Szkudi. Tak to są węże od podciśnienia. Kupisz je w motoryzacyjnym (drożej) lub w składnicy maszyn rolniczyk za ok 5pln metr. Pamiętaj aby były w oplocie. Dziwne, że przy zdejmowaniu przepustnicy nie wymieniłeś wszystkich. Powino to się robić przynajmniej raz na dwa lata wg mnie. Prosta sprawa. Tylko trzeba się przyłożyć aby nie pomylić i wszystkie wymienić. Powodzenia !

    Ps. Apropo przepustnicy, są tematy jak ją adoptować. Ale odłaczenie aku na 15 min też ją zaadoptuje podobno. 

    Edytowane przez krzysztof-kosior1

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Panowie powiem tak wymieniłem wszystkie chyba wężyki odłączyłem aku żeby zaadoptować przepustnicę, ale nic to nie zmieniło. Odpuszczam już  ten temat drżenia silnika nie mam na to sposobu chyba na postoju jak dodaje lekko gaz czuć tak nawet do 2tys obrotów że silnik drży. Szczerze mówiąc jeździłem sporo mercedesem w210 z 2001 roku silnik 2.8 benzyna i kultura jego pracy to zupełnie inna bajka silniczek pracuje jak zegarek auto nawet nie ruszy. Niby V-ki w audi takie super każdy zachwala ale mam wrażenie, że ciągle coś nie tak szczególnie, że miałem do czynienia z tamtym mercedesem, a przecież silniki Vidlaste cec**ją się właśnie wysoką kulturą pracy podobno. Dodam, że mój silnik ma 255tys udokumetowanego przebiegu i sprawuje się super gdyby nie to drżenie na które nie ma rady..

     

     

    Pozdrawiam Dzięki za pomoc.

     

    20170330_132906.jpg

    Edytowane przez szkudi272

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Cytuj

    Odpuszczam już  ten temat drżenia silnika

    Dwumas, poduszki?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a jak stwierdzić jedno lub drugie??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Szkudi, wg mnie te węże kupiłeś lipne... nie mówie zlosliwie tylko doradzam koledze z forum. wg mnie guma bez oplotu sie przepali... stopi a za miesiac bedziesz myslal ze przewody wymienione a z silniekiem znow cos nie ok...

    18 minut temu, szkudi272 napisał:

    weże

     

    Zawartość dodana 0 minutes later

    co do drżenia,

    wyślijmi logi dynamiczne kanału 060, 090, 093

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A co to znaczy kolego te logi t oz vaga bo ja nie mam tylko bym musiał podjechać do elektryka? Gościu w motoryzacyjnym mówił że będą ok. Jak je ucinałem to widać, że mają sznurek jakby w środku, ale suma sumarum nic mi te węże nie zmieniły w pracy auta....

     

    A dwumas nie sądzę bo sprzęgło pracuje ładnie nic nie puka nie stuka a podobno takie są objawy drżenie czuć na samym silniku nie na sprzęgle czy coś.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Zamów sobie na allegro kabel vag ~30zł i nie będziesz jeździł do elektryka. Koledzy obcykani na forum i na pewno ogarniesz auto bo to może być jakaś drobna pierdoła. Samo sczytanie błędów u elektryka nic nie da.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    A program jakiś muszę też poszukać w necie wtedy?? 

     

    http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-usb-vag-kkl-we-wtyku-obd2-pl-i5408960276.html

     

    takie coś będzie ok? Tylko nie wiem czy jest tu jakiś program od razu czy jak?

    Edytowane przez szkudi272

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    28 minut temu, szkudi272 napisał:

    A program jakiś muszę też poszukać w necie wtedy?? 

     

    http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-usb-vag-kkl-we-wtyku-obd2-pl-i5408960276.html

     

    takie coś będzie ok? Tylko nie wiem czy jest tu jakiś program od razu czy jak?

    Polecam z firmy VIAKEN... (!)

    Wpisz w google

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No ale to jest właśnie od firmy Viaken.pl czyli będzie ok?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    1 godzinę temu, szkudi272 napisał:

    No ale to jest właśnie od firmy Viaken.pl czyli będzie ok?

    Wg mnie Viaken zawsze bedzie OK. Ale dopasuj do swojego modelu. Tj. VW audi do 2004r. 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Ten niby obsługuje audi 1992-2004 rok OBD2 ja mam a4 b5 z 2000 roku więc będzie ok.

     

    Panowie dotarł już do mnie interfejs VSCAN Viaken OBDII, powiedzcie mi skąd teraz jakiś program pobrać i co polecacie do a4 b5 po fl.?? 

    Edytowane przez szkudi272

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy