mszark

Pasjonat
  • Zawartość

    259
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

7

O mszark

    Informacje

    • Imię
      Michał
    • Lokalizacja
      Mońki

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1996
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AEB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    439 wyświetleń profilu
    1. mszark

      A co tak stuka? Jakiś przekaźnik?
    2. mszark

      To że kontrolka się zapala to normalne, silnik staje i nie ma ładowania.
    3. mszark

      Też widzę na mapach mnożnik 1.4 ale popatrz na pierwsze foto, czas benzyny 2,66, gazu 5,28.
    4. mszark

      Mi od razu rzuciło się w oczy te czasy wtrysków na wolnych x2. Mapka nie jest miarodajna bo ciągle się zmienia. Jeździ się na mnożniku, to się chyba nie zmieniło. Tak samo mnożnik powinien dążyć do 1, a nie poniżej.
    5. mszark

      To sorki, nie wiedziałem. Ale te czasy wtrysków to chyba na bogato, mnożnik wychodzi x2 czy 1.8t w b7 też tak się ustawia?
    6. mszark

      Albo ten interfejs pokazuje co chce, albo tą instalację zakładał i ustawiał ktoś bez pojęcia. Pomijając sondy, przynajmniej pierwsza powinna pracować, popatrz na czasy wtrysku. Masz mnożnik x2. W górnym zakresie na 100% wtryski się zapętlają.
    7. mszark

      A jak nie masz szyber to pewnie gdzieś uszczelka pod szybą puszcza. U mnie puszczała w samym górnym rogu.
    8. mszark

      U mnie taki objaw był przez regulator, zimny ok, rozgrzany spadało na 13.5v.
    9. mszark

      A jak odciągasz napinacz - pkt.2 to idzie lekko czy z oporem. Może napinacz padł.
    10. mszark

      Miernik w dłoń i sprawdzaj po kolei od aku po licznik aż znajdziesz gdzie masz spadek napięcia. Zaśniedziałe styki itp.
    11. mszark

      Nic z tym nie trzeba robić. Normalka. Nie patrz na zegary ani na vag, jak miernik pokazuje że na klemach jest ok to nie ma co drążyć.
    12. mszark

      Wskazania na liczniku to często są zaniżone. Miernik masz raczej do d..., przy takich napięciach co chwila resetował by się ecu, licznik, dyskoteka na światłach itp. Sprawdź go na jakiejś baterii, ładowarce do telefonu, czy jakimś zasilaczu.
    13. mszark

      Wygodniej zakładać jak druga osoba przytrzyma napinacz.
    14. mszark

      Najlepiej pod komputer i zobaczyć jak się zachowuje. Do tego sprawdzić szczelność dolotu, podciśnienie, odmę.
    15. mszark

      Nie trzeba jechać do gazownika. Pojedziesz, powiesz, że za dużo pali, zmniejszy dawkę i będzie ubogo. Jak masz kabel to logi.