mszark

Pasjonat
  • Zawartość

    238
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

7

O mszark

    Informacje

    • Imię
      Michał
    • Lokalizacja
      Mońki

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1996
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AEB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    374 wyświetleń profilu
    1. mszark

      Przebieg nic do gazu nie ma. Jak silnik ok to i z gazem będzie ok. Jak silnik kupa, to może się nawet nie zwrócić.
    2. mszark

      Filtr paliwa plus opaski to jakieś 30 zeta. Plus kawałek węża od pompy do filtra za parę zł jakby się okazał uszkodzony. Na forum to Ci raczej nikt nie powie co tam dokładnie puszcza bez obejrzenia.
    3. mszark

      Jest jakiś problem z rozruchem, aku nie trzyma? Aku mimo swojej prostoty bierze tyle ile potrzebuje.
    4. mszark

      A czemu się przepustnicy uczepiłeś? Cewka, świece, kable wn, szczelność dolotu, ciśnienie paliwa, masz lpg może w tym kierunku sprawdzić.
    5. mszark

      Sprawdź jaką masz temperaturę po nocy przed odpaleniem. U mnie też pompa działa z rozrusznikiem i tak ma być. U Ciebie pewnie tak samo.
    6. mszark

      U Ciebie nie ma czujnika i ta wartość jest zawsze taka sama, czyli 19,5.
    7. U mnie z krótkiej historii polis. A jak u reszty to nie wiem.
    8. mszark

      Ale bez lpg chociaż równo pracuje, teraz Ci cyka przy wchodzeniu i schodzeniu z obrotów. Na poprzednim filmiku to jakby elektrozawór. No i pali Ci bezpiecznik.
    9. mszark

      Na pewno warto sprawdzić skąd te cykanie, które zmienia pracę silnika co chwilę. Skoro bezpiecznik wyjąłeś i dalej cyka.
    10. mszark

      Sprawdź pod zagięciem
    11. mszark

      W aeb masz nawet 3 paski. Od klimy to masz po lewej jak stoisz przed autem. Dobrze trochę unieść na leawrku. Ze mnie też żaden mechanik, ale w googlach da się wszystko znaleźć.
    12. mszark

      Zdejmij pasek od klimy na próbę. Jak lubisz się grzebać to możesz elektrozawory odłączać i sprawdzić czy to któryś z nich. Coś tam już będziesz wiedzieć. Bez podpięcia do komputera i tak nie wiadomo, czy jakiś czujnik, czy reduktor ciśnienia nie trzyma itp.
    13. mszark

      Kolego u Ciebie na moje ucho to cyka elektrozawór, jakby co chwila przełączało między paliwami.
    14. mszark

      Google oraz inne tematy na forum mówią, że w aeb pompa załącza się przy odpalaniu. Na długie kręcenie może być dużo powodów: czujnik temperatury, lewe powietrze, kiepskie świece, zapchany filtr paliwa, słabe ciśnienie paliwa.
    15. mszark

      Na swoim miałem taki przypadek, spalanie nie wzrosło jakoś drastycznie, ale dało się zauważyć(jakieś 2l na butli). Okazało się, że przy opasce na filtrze fazy lotnej był pęknięty wąż.