Jump to content

mszark

Pasjonat
  • Content Count

    363
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

13

About mszark

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Mońki

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1996
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AEB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

776 profile views
  1. Pewnie głupie pytanie, ale jak montuje się tutaj odbój? Na zdjęciu mamy 13-odbój, 11-pierścień i 9-duża podkładka. Czy w tym miejscu idzie coś jeszcze? W tym wątku https://a4-klub.pl/topic/65616-all-b5-amortyzatory-tył-wymiana-pytanie-o-szczegół/ kolega pisze o jakiejś zawleczce, następnie aby pierścień(nr 11 na zdjęciu?) wcisnąć w odbój, Następnie piszę O jaką podkładkę chodzi, która ma hamować odbój przed ruchem w dół? Jaką zawleczkę miał kolega na myśli?
  2. Powinieneś to sprawdzać na klemach i/lub na samym alternatorze, a nie w gnieździe zapalniczki, gdzie już mogą pojawić się spadki napięcia. I tak samo sprawdzić napięcie podczas rozruchu do ilu spada. Zwykły multimetr wystarczy. A co do napięcia ładowania przy padniętym aku to i się zgadza. Jak w moim zrobiło się zwarcie na jednej celi to napięcie na klemach na odpalonym silniku skakało w okolicach 12,2V i mrugały mi światła, na zgaszonym miał lekko ponad 11V.
  3. Przecież to przedni zacisk, parę gumek i ew. tłoczek jak mocno skorodowany. Tu nie można zrobić tego źle. Zestaw naprawczy jest tani, a zrobisz to nawet sam po obejrzeniu choć jednego filmu na youtubie, i pewnie będzie to lepsze niż ten cały nowy zacisk wrc. Sam to robiłem pierwszy raz na wiosnę, a mechanik ze mnie żaden.
  4. Aż tak go nie sprawdzałem. Teraz mam po prostu ustawione końcowe napięcie 16.4V i nie pilnuje. Jak potrzebujesz 10A rzeczywistego to celuj w minimum 15A.
  5. Ja wspomagam się Kuklą 6A, gęstość robi, jest na transformatorze, budowa bardzo prosta, ale wymaga nadzoru. Z czasem wrzuciłem go do większej obudowy, dołożyłem voltomierz/amperomierz, układ ładowania aku z ustawieniem końcowego napięcia kupione za grosze na ali. A problem miałem taki sam, kupiłem aku zimą, przed kolejną były problemy, choć jak jeździłem na sprawdzenie ładowania w aucie to też twierdzili, że jest ok. Wymieniłem sam regulator napięcia, raz na jakiś czas ładuje tą kuklą i problemów z odpalaniem nie mam. Zdarza się, że auto stoi tydzień czy dwa nie jeżdżone.
  6. Mechanik musi dobrze zarabiać na tym wynalazku skoro chce wymieniać przedni zacisk. Przecież przedni jest łatwy w ogarnięciu
  7. Podłączyć do niej bezpośrednio prąd z aku, ale dla bezpieczeństwa najpierw ją wyjąć.
  8. Jak nie wychodzi to na śmietnik się nadaje. Miałem takie dwa z przodu, jeździć się nie dało.
  9. Ewentualnie możesz mieć niespodziankę w postaci sklejenia bo ktoś pożałował na oring. Sam tak miałem.
  10. Płyn zostaw, po regeneracji taki leją, jak zmienisz to po gwarancji. Niech to mechanik ogarnie i tyle. Ja jeżdżę na czerwonym 4 lata i bez ubytków. Regeneracja magla to niestety trochę loteria. Mam przykład koleżanki, która nie dawno pojechała z cieknącym maglem, po regeneracji bez zmian, jak auto wzięła do siebie firma, która regenerowała na reklamację to i tak dalej cieknie, a do tego doszło wycie pompy.
  11. Niech jedna osoba wsiądzie do auta, druga leje wszędzie wodą i może się znajdzie.
  12. Odpływ klimy jest po stronie pasażera, trzeba zdjąć schowek i odchylić wykładzinę, ale miałbyś też mokro chyba po stronie pasażera. U mnie np. przeciekała szyba czołowa w górnym rogu, sączyło się pod tapicerką i kapało przy uchwycie otwierania maski.
  13. Błąd będziesz miał dalej, a dodatkowo sobie zasyfisz dolot
  14. Vag coś mówi? Dobrze by było podpiąć i zobaczyć co przepływomierz pokazuje. Dalej poszukać nieszczelności w dolocie, może reduktor puszcza gaz podciśnieniem, może wtryski puszczają. Odpalić nie możesz więc gazu nie wypalisz, poluzuj opaskę przy filtrze i spuść to co jest w przewodzie. Zakręć butlę, wyłącz gaz przełącznikiem.
  15. To, że komuś na jednym pompa wyje, a na innym przestaje, może to kwestia odpowietrzenia, może zbyt dużego syfu, który gdzieś utknął i dopiero przepłukanie większą ilością układu pomaga. Bo ile te nasze auta miały tych wymian przez 15-20 lat. Raczej jak coś trzeba było naprawić, a i tak nikt się pewnie nie bawił w płukanie. A czerwony jest mobil atf, u mnie zalany od 4 lat przy wymianie pompy na używkę i działa do dziś. Nic nie wyje i nie cieknie.
×
×
  • Create New...