mszark

Pasjonat
  • Zawartość

    293
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

9

O mszark

    Informacje

    • Imię
      Michał
    • Lokalizacja
      Mońki

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1996
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AEB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    522 wyświetleń profilu
    1. Panowie potrzebuję pomocy. Wziąłem się za wymianę króćca. Silikon wszechobecny. Powiedzcie mi czy pomiędzy tymi dwoma elementami powinien być jakiś oring - jego rozmiar? W etce nic nie widzę. Nawet numeru tej złączki nie mogę namierzyć. Ok, źle szukałem to element węża nagrzewnicy w dodatku złamany, resztę wyciągnąłem. Wiecie może czy dostanę to osobno, czy trzeba cały wąż.
    2. mszark

      U mnie winny był dv, objawy podobne choć aż tak nie rosły.
    3. mszark

      Tak czytam Twój wątek i albo coś rozszczelniłeś przy naprawianiu, albo nie ten płyn zlałeś?
    4. mszark

      1,5 tyś to cały komplet. Jeden, zależy który, górny, dolny. To nie tragedia.
    5. mszark

      Serio? ktoś patrzy przy 20 latku na prawdziwość przebiegu, gdzie każdy może go w 5 minut skręcić kabelkiem z allegro za ~50zł? Każdy z tych 4 skręcony. Przejedź się i zobacz jak to się to toczy, czy choć pompa wspomagania nie pojękuje, pojedź na szarpaki, obejrzyj czy gdzieś rudej nie ma, czy silnik i skrzynia nie uje... w oleju. W 20-latku trzeba się liczyć z tym, że coś jest zmęczone.
    6. mszark

      Reduktor znajdziesz na drugim końcu grubego węża idącego od listwy. Wygoogluj sobie jak wygląda. Tak jak pisałem, ktoś ogarnięty musi się podłączyć i zobaczyć jak to pracuje.
    7. mszark

      Taki gazownik to o kant d... Chce zarobić. Szukaj innego, nawet kawałek dalej warto podjechać by mieć spokój na długi czas.
    8. mszark

      Umów się z gazownikiem, sprawdzi ustawienia, mapy, będzie wiadomo czy ta instalacja daje radę. Wtryski mają wydajność do 63KM/cyl według specyfikacji.
    9. mszark

      Sprawdź poduszki silnika i skrzyni.
    10. mszark

      Mi się właśnie zdarzyło. Łożysko co prawda wytrzymało ok 20tyś. A to dlatego, że poprzedni majster niezbyt się znał i nie wymienił piasty, która już była styrana. Więc może tu jest problem.
    11. mszark

      Żaden to przebieg o ile nie skręcony. Mój ma ciut więcej(o ile nikt w immo korekty nie zrobił, bo licznik to był skręcony), jeździ na 5w40 i nie ma problemów.
    12. mszark

      Gdyby ten gaz był agresywny to z mojego gruzu po 12 latach na gazie lałoby się jak z sita. A tu raptem ćwiartka na 10 tyś częściowo przez pokrywę zaworów ucieka. Pewnie jakiś dobry rzeczoznawca by się przydał. Piszesz o przestawionym rozrządzie, może to narobiło szkód.
    13. mszark

      Ja od siebie mogę dodać, że wystarczy wytargać deskę i dostęp do klap jako taki jest jeśli nie ma się ochoty na wyciąganie mieszalnika, odciągania czynnika itp. Ja tak oklejałem swoje.
    14. mszark

      Bez zdjęcia koła będzie ciężko. One zresztą po tylu latach i tak ciężko wychodzą. Jak znajdziesz który to delikatnie dobij z wyczuciem, pokręć kołem czy nic nie ociera. Nie wiem czy da się za mocno, jak się da to będzie o pierścień ABS ocierał.
    15. mszark

      To jak masz vcdsa to sprawdź prędkość kół przy hamowaniu, nie pamiętam który kanał w grupie ABS, będziesz wiedział który czujnik przekłamuję-pewnie się wysunął.