Jump to content

mszark

Pasjonat
  • Content Count

    370
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

13

About mszark

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Mońki

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1996
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AEB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

916 profile views
  1. Nie trzeba jak będzie odpowiednio ciasny, już nie pamiętam jakiej średnicy kupowałem. Miałem pozakładane na dv, n75 i do turba, jedynie przy kolektorze dałem opaskę. Nic mi przez 3 lata nie spadło.
  2. Zmierz średnicę i kup silikonowy na metry. Łatwiej założyć, nie trzeba się męczyć z opaskami. Łatwiej potem sprawdzić czy dv padł.
  3. Sprawdź błędy zamiast wymieniać w ciemno.
  4. Panowie mam prośbę. Amortyzator z przedlifta. W którym miejscu powinien być pierścień nr 4 na obrazku, nr OE 8D0512097. Jakie ma zadanie? Zmieniał mi to mechanik, tego elementu brakuje.
  5. Mogę Ci powiedzieć, że mam podobnie, od razu po wymianie i obstawiam wadliwy amor. Trzy razy wszystko składane, luzów brak, za ostatnim razem jeszcze raz zmienione gumy, wcześniej kyb, różnią się budową od ori zmienione na lema, amory zmienione stronami i teraz bardziej po lewej. W okresie zimowym słychać to bardziej, latem prawie wcale. Amory po wyjęciu zachowują się jak nowe, nic podejrzanego. Jedyne czego nie mogę się doszukać to gdzie powinien być ten element 8D0512097? Nr 4 na rysunku. Zmieniał mi to mechanik, potem rozbierałem sam i tej części nie ma.
  6. Może coś było kombinowane, wstawione z innego auta, jak tam gdzie Ci zasysa powietrze to zlokalizuj i zaślep.
  7. Z pamięci to tam chyba idzie podciśnienie od klapy obiegu wewnętrznego. Wężyk wchodzi do auta przy wężach od nagrzewnicy i dalej pod schowkiem pasażera.
  8. Pewnie głupie pytanie, ale jak montuje się tutaj odbój? Na zdjęciu mamy 13-odbój, 11-pierścień i 9-duża podkładka. Czy w tym miejscu idzie coś jeszcze? W tym wątku https://a4-klub.pl/topic/65616-all-b5-amortyzatory-tył-wymiana-pytanie-o-szczegół/ kolega pisze o jakiejś zawleczce, następnie aby pierścień(nr 11 na zdjęciu?) wcisnąć w odbój, Następnie piszę O jaką podkładkę chodzi, która ma hamować odbój przed ruchem w dół? Jaką zawleczkę miał kolega na myśli?
  9. Powinieneś to sprawdzać na klemach i/lub na samym alternatorze, a nie w gnieździe zapalniczki, gdzie już mogą pojawić się spadki napięcia. I tak samo sprawdzić napięcie podczas rozruchu do ilu spada. Zwykły multimetr wystarczy. A co do napięcia ładowania przy padniętym aku to i się zgadza. Jak w moim zrobiło się zwarcie na jednej celi to napięcie na klemach na odpalonym silniku skakało w okolicach 12,2V i mrugały mi światła, na zgaszonym miał lekko ponad 11V.
  10. Przecież to przedni zacisk, parę gumek i ew. tłoczek jak mocno skorodowany. Tu nie można zrobić tego źle. Zestaw naprawczy jest tani, a zrobisz to nawet sam po obejrzeniu choć jednego filmu na youtubie, i pewnie będzie to lepsze niż ten cały nowy zacisk wrc. Sam to robiłem pierwszy raz na wiosnę, a mechanik ze mnie żaden.
  11. Aż tak go nie sprawdzałem. Teraz mam po prostu ustawione końcowe napięcie 16.4V i nie pilnuje. Jak potrzebujesz 10A rzeczywistego to celuj w minimum 15A.
  12. Ja wspomagam się Kuklą 6A, gęstość robi, jest na transformatorze, budowa bardzo prosta, ale wymaga nadzoru. Z czasem wrzuciłem go do większej obudowy, dołożyłem voltomierz/amperomierz, układ ładowania aku z ustawieniem końcowego napięcia kupione za grosze na ali. A problem miałem taki sam, kupiłem aku zimą, przed kolejną były problemy, choć jak jeździłem na sprawdzenie ładowania w aucie to też twierdzili, że jest ok. Wymieniłem sam regulator napięcia, raz na jakiś czas ładuje tą kuklą i problemów z odpalaniem nie mam. Zdarza się, że auto stoi tydzień czy dwa nie jeżdżone.
  13. Mechanik musi dobrze zarabiać na tym wynalazku skoro chce wymieniać przedni zacisk. Przecież przedni jest łatwy w ogarnięciu
  14. Podłączyć do niej bezpośrednio prąd z aku, ale dla bezpieczeństwa najpierw ją wyjąć.
  15. Jak nie wychodzi to na śmietnik się nadaje. Miałem takie dwa z przodu, jeździć się nie dało.
×
×
  • Create New...