mszark

Pasjonat
  • Zawartość

    287
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

8

O mszark

    Informacje

    • Imię
      Michał
    • Lokalizacja
      Mońki

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1996
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AEB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    494 wyświetleń profilu
    1. mszark

      Sprawdź poduszki silnika i skrzyni.
    2. mszark

      Mi się właśnie zdarzyło. Łożysko co prawda wytrzymało ok 20tyś. A to dlatego, że poprzedni majster niezbyt się znał i nie wymienił piasty, która już była styrana. Więc może tu jest problem.
    3. mszark

      Żaden to przebieg o ile nie skręcony. Mój ma ciut więcej(o ile nikt w immo korekty nie zrobił, bo licznik to był skręcony), jeździ na 5w40 i nie ma problemów.
    4. mszark

      Gdyby ten gaz był agresywny to z mojego gruzu po 12 latach na gazie lałoby się jak z sita. A tu raptem ćwiartka na 10 tyś częściowo przez pokrywę zaworów ucieka. Pewnie jakiś dobry rzeczoznawca by się przydał. Piszesz o przestawionym rozrządzie, może to narobiło szkód.
    5. mszark

      Ja od siebie mogę dodać, że wystarczy wytargać deskę i dostęp do klap jako taki jest jeśli nie ma się ochoty na wyciąganie mieszalnika, odciągania czynnika itp. Ja tak oklejałem swoje.
    6. mszark

      Bez zdjęcia koła będzie ciężko. One zresztą po tylu latach i tak ciężko wychodzą. Jak znajdziesz który to delikatnie dobij z wyczuciem, pokręć kołem czy nic nie ociera. Nie wiem czy da się za mocno, jak się da to będzie o pierścień ABS ocierał.
    7. mszark

      To jak masz vcdsa to sprawdź prędkość kół przy hamowaniu, nie pamiętam który kanał w grupie ABS, będziesz wiedział który czujnik przekłamuję-pewnie się wysunął.
    8. mszark

      Na początek podepnij vaga. Z fusów nikt nie wywróży.
    9. mszark

      Miałem u siebie kiedyś podobnie, jadąc miałem wrażenie że to coś z drzwiami pasażera lub te okolice. W końcu mechanik doszedł, że puka górny tylny z prawej strony.
    10. mszark

      Skasować luz i obserwować.
    11. mszark

      Normalnie to po pierwszym dymku powinieneś odpuścić i szukać przyczyny, a nie dalej próbować Za chwilę nie będzie czego ratować
    12. mszark

      Chodziło o ten Twój wyciek przy chłodnicy, że przez to może się zapowietrzać. Możesz spróbować odpowietrzyć zsuwając ten wąż z lewej(ten z dziurką). Jak to nie pomoże, a pompa wody jest ok, to pozostaje przyjrzeć się wygłuszeniu na klapach (u mnie letnie dmuchało na szybę, a z kratek po środku i na nogi leciało zimne), ale tu od groma zabawy, trzeba deskę ściągać. Na forum znajdziesz film z wymiany nagrzewnicy, możesz obejrzeć jak się dobrać do klap.
    13. mszark

      Może się zapowietrzać, może być zapchana nagrzewnica, albo wygłuszenie klap już nie istnieje.
    14. mszark

      I to jest dobre podsumowanie. Jak ktoś robi <10tyś rocznie albo sam zakłada, albo robi na handel to może sobie wkładać zawias za 500zł.
    15. mszark

      Przejedź 50 tyś i wtedy polecaj.