Jump to content

mszark

Pasjonat
  • Content Count

    345
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

11

About mszark

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Mońki

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1996
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AEB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

652 profile views
  1. Z tyłu jak rozbierzesz to jeszcze jest taki zestaw https://e-amortyzatory.pl/images/mini/250px_3161.jpg Do tego te gumy na których siedzą sprężyny z przodu i z tyłu, ale jak w moim roczniku to było ok, to u Ciebie też powinny się nadawać.
  2. Jak sprężyny zostają to raczej nic więcej nie trzeba jeśli osłony i odboje są całe. Ewentualnie z tyłu poduszki, ale w jakim stanie są Twoje to zobaczysz dopiero po rozebraniu mocowania. Ja z przodu musiałem dokupić śrubę trzymającą sworznie górnych wahaczy, była już zmęczona i się trochę gwint zjechał przy wyjmowaniu.
  3. Ja miewam taką sytuację głównie przy upałach, nie wiem od czego zależy. Raz na jakiś czas nie odbije. Jak już ledwo idzie przerywam i tyle. Następny raz już jest ok.
  4. Ciekawe czy wymienili, czy tylko śrubę dokręcili i stąd nie wraca.
  5. 36x3,15 nr oe 037121687. Sam króciec może być pęknięty, a wyjęcie upierdliwe. Sam niedawno wymieniałem. Króciec meyle z oringami to koszt 20 zł.
  6. Jestem po wymianie wewnętrznych przegubów. Objawy to stuk przy ruszaniu, zmianie biegów, dodaniu i odpuszczaniu gazu + szarpnięcie. Poniżej daje filmik - nie mój, sprawdzanie na luzie, auto stoi na kołach. Półoś siedziała sztywno- szarpana we wszystkich kierunkach, a przegub chodził przód - tył + puknięcie, u mnie jeden miał nawet większy luz niż na filmiku. https://www.youtube.com/watch?v=4GIKKbgzaQc
  7. 13,9-14,4. bez obciążenia bliżej 14.4.
  8. Dałbym inną koronkę. Zresztą co masz dokładnie za błąd w vagu? Jakby czujnik padł, albo nie łączył to moim zdaniem abs by w ogóle nie działał i kontrolka paliłaby się po każdym odpaleniu. Przynajmniej ja tak miałem. A tu wygląda jak błędny odczyt prędkości. Sprawdź na vagu prędkości kół.
  9. Sprawdzić wydech, podciśnienie z odmą, dolot, instalacje gazową czy nie puszcza gdzieś gazu (najprościej zakręcić butlę i pojeździć), szczelność klimatyzacji jeśli jest.
  10. Olej ten licznik, jak pisałem u mnie też stoi za 90. Prędkościomierz też Ci idealnie nie pokazuje. Z odpalaniem to inna sprawa. Czujnik wału może szwankować, gaz puszczać podciśnieniem albo wtryskami.
  11. Czujnik może stary był dobry? Ten nowy to jakiś zamiennik? Co licznik pokazywał zanim termostat padł?
  12. Od dawna? Licznik może przekłamywać. U mnie też wskazówka stoi za 90, a na vagu 85-87 stopni. W vagu porównywałeś w engine i instruments?
  13. Porównywałeś temperatury w vagu czy wymieniłeś czujnik i termostat na pałe?
×
×
  • Create New...