Jump to content

mszark

Pasjonat
  • Content Count

    329
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

11

About mszark

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Mońki

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1996
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AEB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

609 profile views
  1. Używkę może?. Ja wsadzałem zamiennik, wytrzymał trochę ponad rok, potem się okazało, że przegnił. W środku miedź zaśniedziała i rdzawy zaciek. Potem wsadziłem używkę i puki co działa dłużej.
  2. Przy zwarciu na celi może tak pokazywać. Podłącz aku pod prostownik i zobacz czy będzie ładował, albo podmień z kimś aku na chwilę i sprawdź ładowanie alternatora. Nowy kosztuje w ...uj. Jak szczotki czy regulator napięcia można ogarnąć samemu. Jak się nie czujesz na siłach oddaj do regeneracji. Ja jeżdżę na zamienniku regulatora ponad 2 lata. Kosztował ~30 zł.
  3. Kupowanie nowych zacisków to ostateczność, jak już ze starych nic się nie da zrobić. Brałem jeden regenerowany przed zimą z kaucją i szybko ją odzyskałem. A w przednich sam ogarnąłem gumki i tłoczek mimo iż robiłem to pierwszy raz.
  4. Nie powinno być żadnego szarpania. Wtryski gazu mogą już kleić od brudu.
  5. mszark

    BRC - dlawienie

    Skąd wiesz czy ta cewka używana jest ok? Przy padającej cewce podobno zaczyna się odczuwać na gazie, a potem już i na benzynie. Faza lotna wystarczy czaja fl 03, a faza ciekła to musisz filterek wyjąc i i dopasować, bo nie wiadomo co tam siedzi. Może taki? https://www.phjacus.pl/F29-Filtr-fazy-cieklej-BRC-ET98-p63.html
  6. Nic się tam nie resetuje, sam miałem podpiętą do aku i zrobiłem tak jak planujesz i działa dobrze.
  7. Podnieś koła i zakręć, może usłyszysz. Moje za pierwszym razem huczało bardziej na zakrętach, wymienione, ale ktoś piasty nie obejrzał i po roku powtórka już z piastą poszło drugie nowe. Za drugim razem na zakrętach cisza. A też jeździłem i męczyłem mechanika, że skrzynia bo przecież łożyska nowe. Możesz jeszcze na podniesionym rozpędzić i nasłuchiwać.
  8. Jak staniesz przed autem to z przodu zobaczysz wężyk podciśnienia podłączony do kolektora dolotowego zaraz za wężem od chłodnicy. Idziesz po tym cienkim, aż dojdziesz do DV.
  9. Rzekomo bym sprawdził czy membrana cała, miałem identycznie z obrotami i ktoś na forum również i on doszedł, że to dv.
  10. Śruba odpowietrzająca. Według etki były dwa rozmiary więc najlepiej po vinie dobrać.
  11. W03 na największej dyszy i ciśnieniu 1.2 bar do 45KM na cylinder. Na 250KM to trochę mało.
  12. Wtryski zwykłe czy bfc? Zwykłe na styk, bfc nie wiele więcej. Reduktor jak czarny to nawet nie wyrabia. Kiedy ja jeździłem wymieniać wtryski do speców od staga to usłyszałem, że w01 nie ma sensu, już wolą mi valteki wstawić, albo w02. Żadne z wtrysków ac 250KM nie uciągną. Filtr to już mogli dać fl03, a nie zwykły papier, różnica w cenie paru złociszy. Patrząc na całość przewody miedziane pewnie też przyoszczędzone. Jeździć to będzie, ale o podnoszeniu mocy raczej nie ma mowy. Z tysia przepłacone.
  13. Dzięki. Biorę się za drugi.
  14. Panowie pewnie głupie pytanie, ale wolę się upewnić. Ogarniam przednie zaciski, otwory poczyszczone do metalu, nowe gumki, prowadnice nie posmarowane. Nowe czy stare poczyszczone chodzą z oporem, tzn. popchnę je w obie strony palcem ale ciężko idą. Czy tak ma być?
×
×
  • Create New...