mszark

Pasjonat
  • Zawartość

    307
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

10

O mszark

    Informacje

    • Imię
      Michał
    • Lokalizacja
      Mońki

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1996
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AEB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    564 wyświetleń profilu
    1. mszark

      Poduszki silnika, skrzyni, wieszaki wydechu u mnie w b5 każda z tych części po trochu zmniejszała drgania. Jest prawie idealnie bo poduchy wsadzałem febi.
    2. mszark

      Przy takiej temperaturze przełączania, obecnej temperaturze na zewnątrz i przy odcinkach 5km to większość przejeżdżasz na benzynie.
    3. mszark

      Jak auto nie garażowane to jakiś pokrowiec, pół pokrowiec aby szyby przykrył. Pokrowiec Sam używam. Wcześniej miałem na całe auto, ale jakość torebki foliowej i się szybko porwało. Rano szyby są czyste, żadnego szronu z zewnątrz i wewnątrz.
    4. mszark

      Z tyłu altka zobaczysz ten gruby kabel przykręcony nakrętką. Przykładasz tam jeden kabel miernika, drugi do obudowy altka.
    5. mszark

      Sprawdź ładowanie na alternatorze. Nie wiem na co liczysz, kabel prędzej czy później zgnije. Szczotki mogą się kończyć albo regulator.
    6. mszark

      Ładowanie do d*py, wymień ten kabel, nie wiesz ile tak jeździ i w jakim jest stanie w środku. Jak to nie pomoże to altek do regeneracji. Inaczej nowy aku rozwalisz. Na przykładzie mojego: po odpaleniu 14,4V, włączone światła mijania + drogowe+ przeciwmgielne przód i tył, grzanie szyby, radio, nadmuch na 1/3 i spada do 13,8V, normalne obciążenie to ~14,2V. Altek 90A więc przy takim obciążeniu to dobry wynik.
    7. mszark

      Tak, jest uszkodzony i trzeba go wymienić. Czy przez to ucieka prąd, okaże się.
    8. mszark

      Niech sobie syf leci. Ważne żeby opiłki nie świeciły.
    9. mszark

      Może czujnik abs się przesunął i wystarczy go lekko dobić.
    10. mszark

      Pod naklejką masz pokrywę, nie ma pojedynczych korków tylko górę ściągasz i możesz sprawdzić gęstość.
    11. mszark

      Za dużo mu spadło. Dobrze by było jeszcze gęstość elektrolitu sprawdzić po naładowaniu.
    12. mszark

      Mało, jakim prostownikiem go ładowałeś? Ja ostatnio swój wyjąłem roczny, naładowałem i po dwóch dniach miał 12,79V. Aku taniocha Asset, po ostatniej centrze co po gwarancji dawała objawy jak Twój stwierdziłem, że bez sensu kupować droższy aku bo to loteria. Sprawdź jeszcze ładowanie alternatora po przejechaniu się i dobrym rozgrzaniu.
    13. mszark

      Nic nie rób. Tędy korek upuszcza jak jest za duże ciśnienie.
    14. mszark

      Wrzuciłeś sobie gotowy wsad w gratisie z Galleto i nie jedzie jak trzeba?
    15. mszark

      Musisz trochę odczekać. Najlepiej to wykombinować, żeby nie było przerwy w zasilaniu, wspomóc się dodatkowymi przewodami. Zdrowy roczny aku po naładowaniu w temp. pokojowej będzie przez tydzień trzymał ~12,7V. Pytanie w jakiej temperaturze stał i na ile go naładowałeś. Przy podłączeniu nawet z minimalnym poborem napięcie spadnie do 12,5.