Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stuki po wymianie amortyzatorów z tyłu.


westospompuj

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry, pisanie tu i pomoc specjalistów jest ostatnim kołem ratunku. 

Dobry tydzień temu zmieniłem tylne amortyzatory (sachs) ze sprezynami, gumami, osłonami itp. Słowem pełny komplecik lecz prawa strona zaczęła stukać. Może pomoże gdy dodam, że z dnia na dzień coraz mocniej słychać stukanie. Podczas drobnych nierówności czy nawet dodawania gazu slulychac lekki stuk ewidentnie z okolicy góry amortyzatora. 

W sobotę nawet rozebralem wszystko i złożyłem jeszcze raz i było wszystko ok. Mechanik sprawdzał i wszystko ok, stacja kontroli też sprawdziła i niby wszystko ok. 

Ręce opadają. Ktoś się spotkał z takim problemem? Wujek Google też nic nie mówi. 

Pozdrawiam.

EDIT: a4b5 1999 1.8t anb sedan

Edytowane przez westospompuj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę Ci powiedzieć, że mam podobnie, od razu po wymianie i obstawiam wadliwy amor. Trzy razy wszystko składane, luzów brak, za ostatnim razem jeszcze raz zmienione gumy, wcześniej kyb, różnią się budową od ori zmienione na lema, amory zmienione stronami i teraz bardziej po lewej. W okresie zimowym słychać to bardziej, latem prawie wcale. Amory po wyjęciu zachowują się jak nowe, nic podejrzanego. Jedyne czego nie mogę się doszukać to gdzie powinien być ten element 8D0512097? Nr 4 na rysunku. Zmieniał mi to mechanik, potem rozbierałem sam i tej części nie ma.

581676_B5_damp_png6a720256b95da3e46cd04c96969f03bd.png

Edytowane przez mszark
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie inne amory są już. 

Najlepsze jest to, że z dnia na dzień coraz mocniej stuka i to ewidentnie gdzieś u góry amortyzatora. 

W ostateczności w sobotę zamienię stronami by wyeliminować rzekome inne przyczyny. 

Wpadłem na pomysł czy ma znaczenie strona sprężyny, tzn może obrocie ja wraz z mocowaniem o 180 stopni? 

Kurde aż potem sprawdzę jak druga strona siedzi. 

Ehh zawsze coś :)

Screenshot_20200218_102956_com.android.chrome.jpg

Edytowane przez westospompuj
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy sprawa została rozwiązana ? Mam podobny problem po zrobieniu tulei tylnej belki i ustawieniu zbieżności.
Sprawdzałem amortyzator prawy bo z niego stukało okazało się że gwint od mocowania górnego był obrobiony i stukał, nagwintowałem na większą srubę skręciłem i dalej to samo nie ciszej nie głośniej a tak samo nwm co moze by tego przyczyną/ Jakieś gumy w amortyzatorze ? Mocowanie dolne od amora ? Nie mam pojęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...