mati00000
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O mati00000
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Lu
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.0 i 16V
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
199 wyświetleń profilu
Osiągnięcia mati00000
0
Reputacja
-
mati00000 obserwuje zawartość 2.0 alt problem z odpalaniem
-
Panowie przeleciałem kilka tematów i nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi. Otóż posiadam alternator Valeo 06b903116s, chce wymienić sprzęgiełko, ale mam dylemat bo są dwa rodzaje: Na przykładzie Ina: https://webcat.schaeffler.com/web/schaeffler/pl/PKW/5/4731/15507/204/535%200041%2010_1390/applicationSearch.xhtml?result=1537028264809&csc=1 https://webcat.schaeffler.com/web/schaeffler/pl/PKW/5/4731/15507/204/535%200036%2010_1390/applicationSearch.xhtml?result=1537028264809&csc=1 Teraz pytanie które pasuje do mojego alternatora?
-
Witam. Jakiś czas temu zaświecił mi się chcek: błąd p1519 - zmienna regulacja zaworu błędna, bank1 - wymieniłem czujnik- problem zniknął, wymieniłem także czujnik temp. cieczy, bo nie chciał palić, a teraz po wymianie pali super. Wyjeżdżając od mechanika zrobiłem jakieś 10km, zgasiłem silnik i ponownie uruchomiłem go i trach znów check, tym razem ten sam kod błędu, ale inny opis: 17927/P1519; Zmienna regulacja zaworu błędna, Bank1 - Zwarcie obwodu do innego zaworu. Skasowaliśmy tego checka, zrobiłem jakieś 10km, ponownie zgasiłem i odpaliłem i nie ma żadnego błędu. Dla pewności zrobiłem jeszcze 10km i ponownie odpaliłem i zgasiłem no i znów check. Nie mam pojęcia co się dzieje, czy mogę jeździć z tym błędem czy jest to niebezpieczne dla auta? I co może być przyczyną tego błędu?
-
Zrozumialem ironie, ale jestem totalnie zielony w kwesti aut. Chodzi mi o to czy na grotach scyzoryka i klucza serwisowego jest całkowicie identyczny frez. Np w Toyota jest 3 klucze, z czego na jednym wydaje sie, ze frez jest minimalnie inny, na tym który nie otwiera schowka i bagażnika, właśnie dlatego wolałem tutaj zapytać. Podobno kto pyta nir błądzi.
-
Mam problem Kupiłem nie tak dawno Audi a4 b6. W komplecie dostałem dwa scyzoryki, ale oba bez grotów(złamane), oraz klucz serwisowy (nie plastikowy), ten ze znakiem klucza francuskiego. I tu jest moje pytanie: czy gdy dorobię groty w scyzorykach na wzór tego z klucza serwisowego, to czy scyzorykami będę mógł otworzyć bagażnik oraz schowek? Nie mam pojęcia czy zarówno scyzoryk jak i klucz serwisowy miały ten sam frez grotu.