Skocz do zawartości

Przemek Przemek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Przemek Przemek

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Sandomierz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Przemek Przemek

0

Reputacja

  1. Pompka powinna być w takiej gąbce dosyć głęboko wciśnięta w dół. Jeśli masz taką z modułem komfortu jak u mnie to odpinasz dwie wtyczki które mają zatrzaski (mniejsza wtyczka może mieć zaśniedziałe styki, warto od razu gruntownie wyczyścić bo przerabiałem ten problem w 2 takich autach, jeśli pompka była już kiedyś wyciągana to lubi się tam dostać wilgoć) oraz cienką twardą rurkę od tłoczenia powietrza, gruba rurka nie powinna być nigdzie przyczepiona i powinna wyjść z pompką. Rozbieranie samej pompki to kwestia podwadzenia od spodu podstawki bo są zatrzaski oraz jakaś uszczelka, potem widzisz płytkę drukowaną i do niej przyczepione od góry wirnik z silniczkiem i zaworek z tego co pamiętam, wężyk jest krótki więc uważaj żeby nie urwać króćca na który wchodzi. Silniczek powinien być przylutowany do płyty 2 przewodami więc będzie potrzebna lutownica. Możesz podmienić cały silniczek z wirnikiem jak radzi kolega Hektor, ja do swojej zakładałem nawet silniczek od jakiegoś golfa i też pasował. Kiedyś w jednej pompce miałem taki numer że lubiła się chrzanić na tym wejściu z drobnymi stykami, wystarczyło ruszyć kabelkiem i wtedy zaczynała działać, ostatecznie musiałem elegancko wyczyścić piny oraz założyć inną kostkę ze szrotu bo tamta była cała zazieleniała. Jeśli będziesz mieć jakieś wątpliwości to jutro znajdę starą pompkę, rozłożę i porobię foto żebyś wiedział czego się spodziewać, kiedyś miałem lux pompeczkę to pewien sk***iel bez mojej wiedzy sobie ją wyciągnął bo chciał "zerknąć" jak ma sie zabrać do swojej i rozpieprzył mi łopatki od wirnika, skończyło się zakupem następnej na szrocie...Trzeba trochę uważać przy demontażu, a rozbierać wirnika nie radzę, lepiej metodą podmianki. dzięki wielkie dam rade jak coś nie będe wiedział to zapytam Super forum dzieki jeszcze raz . Pomoc pierwsza klasa! CHelios Lece Duże piwko:D spprawa ma się tak rozebralem stara pompke i wyciągnalem ten silniczek rozebralem go i kreci sie elegancko nie widze nic połamanego itp ale podpiąlem go pod zasilacz i piszczy troche a nie kręci sie . Myślicie ze to jest caly winowajca?? i wydaje mi sie ze tych przewodow nie musze odlutowywac jesli je wypiąlem od silniczka Pompka powinna być w takiej gąbce dosyć głęboko wciśnięta w dół. Jeśli masz taką z modułem komfortu jak u mnie to odpinasz dwie wtyczki które mają zatrzaski (mniejsza wtyczka może mieć zaśniedziałe styki, warto od razu gruntownie wyczyścić bo przerabiałem ten problem w 2 takich autach, jeśli pompka była już kiedyś wyciągana to lubi się tam dostać wilgoć) oraz cienką twardą rurkę od tłoczenia powietrza, gruba rurka nie powinna być nigdzie przyczepiona i powinna wyjść z pompką. Rozbieranie samej pompki to kwestia podwadzenia od spodu podstawki bo są zatrzaski oraz jakaś uszczelka, potem widzisz płytkę drukowaną i do niej przyczepione od góry wirnik z silniczkiem i zaworek z tego co pamiętam, wężyk jest krótki więc uważaj żeby nie urwać króćca na który wchodzi. Silniczek powinien być przylutowany do płyty 2 przewodami więc będzie potrzebna lutownica. Możesz podmienić cały silniczek z wirnikiem jak radzi kolega Hektor, ja do swojej zakładałem nawet silniczek od jakiegoś golfa i też pasował. Kiedyś w jednej pompce miałem taki numer że lubiła się chrzanić na tym wejściu z drobnymi stykami, wystarczyło ruszyć kabelkiem i wtedy zaczynała działać, ostatecznie musiałem elegancko wyczyścić piny oraz założyć inną kostkę ze szrotu bo tamta była cała zazieleniała. Jeśli będziesz mieć jakieś wątpliwości to jutro znajdę starą pompkę, rozłożę i porobię foto żebyś wiedział czego się spodziewać, kiedyś miałem lux pompeczkę to pewien sk***iel bez mojej wiedzy sobie ją wyciągnął bo chciał "zerknąć" jak ma sie zabrać do swojej i rozpieprzył mi łopatki od wirnika, skończyło się zakupem następnej na szrocie...Trzeba trochę uważać przy demontażu, a rozbierać wirnika nie radzę, lepiej metodą podmianki. dzięki wielkie dam rade jak coś nie będe wiedział to zapytam Super forum dzieki jeszcze raz . Pomoc pierwsza klasa! CHelios Lece Duże piwko:D spprawa ma się tak rozebralem stara pompke i wyciągnalem ten silniczek rozebralem go i kreci sie elegancko nie widze nic połamanego itp ale podpiąlem go pod zasilacz i piszczy troche a nie kręci sie . Myślicie ze to jest caly winowajca?? i wydaje mi sie ze tych przewodow nie musze odlutowywac jesli je wypiąlem od silniczka. Zauważyłem jeszcze że po wyjęciu tej plytki na dole jest taki tranzystorek miedziany od niego wystaja dwa takei cycki do ktorych powinny isc jakies przewody zasilające ??? czy myle się. i czy ten silniczek rowniez odpowiada za otwieranie szyb? bo na tej starej pompce wogole nie chodza szyby i nie otwiera sie centralny. tylko piszczy ten silniczek. mysle czy jak przeloze sam silniczek to wszystko bedzie grało
  2. rozbiore tą starą i zobacze czy sie kręci czy nie. Tą pompke sie wypina czy odkręca nigdy tego nie robiłem powiem szczeze i nie chce polamać jakichś zatrzasków itp. wyciągnąc ten schowek i pompke w gore jakos:D
  3. chłopaki chodzi o to ze mam stara pompke:D koles z komisu własnie dał mi ją zebym mógł dokupić o takim samym numerze czy jakos tak:D czy moze z tej uzywki cos przełożyć do tej starej zeby z dwóch zrobic jedna? problem polega na tym ze szyby sie otwieraja i zamykają pięknie nie działa centralny zamek musze ręcznie blokować drzwi wszystkie tymi wystającymi guziczkami i z otwieraniem to samo, od kierowcy zamykam z kluczyka . w kluczyku jest przycisk gdy go naciskam w kluczu dioda mryga a drzwi ani rusz. brak reakcji na starej pompce buczy caly czas a na tej nowej jest ok tylko centralny nie chodzi
  4. Witam miał ktoś z was może problem polegający na niedziałającym centralnym zamku? kupilem audi a4 b5 z 1997 roku 1,8 benzyna z komisu sprowadzone z niemec , audi laleczka tylko nie działa mi centralny zamek, facet w komisie powiedział ze do wymiany jest taka pompka w bagażniku z prawej strony , gdy ją sprowadził nie działały szyby a ta pompka caly czas buczala i kupil inna uzywke wlożyl i teraz szyby działają elegancko tylko z centralnego sie nie zamyka , mowi ze jakis inny kod jest i przez to . Nie znam sie zbytnio na tym i piwsze do was drodzy forumowicze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...