Skocz do zawartości

Nyn

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Nyn

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.7 TDI V6
  • Kod silnika
    BPP
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

571 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Nyn

0

Reputacja

  1. Nyn

    Przeguby A4 B6/B7

    Panowie, sprawdzałem na kanale i jedyne luzy jakie mam to jak złapie półoś i ruszam nią na boki, a tak to wszystko sztywne. To chyba normalne? Może być tak, że po mimo braku luzów przeguby będą do wymiany? Mam straszne wibracje przy przyśpieszaniu i drążek zmiany biegów drży.
  2. Nyn

    Przeguby A4 B6/B7

    Witam. Potrzebuję przeguby wewnętrzne do swojego Audi A4 B7 2.7TDI manual. Półosie mam o numerach: 8E0407271BQ 8E0407272BQ Coś tam znalazłem że mają być o numerze: 4E0498103X Ale nie jestem pewny. Poza tym chciałbym coś z Lobro/Spidan, a pod tym numerem wyskakują tylko z SKF. Spidan 24745?
  3. Nyn

    Szyba przednia a4 b7

    Ok, dzięki za pomoc.
  4. Nyn

    Szyba przednia a4 b7

    Witam. Pękła mi przednia szyba, przez moją nieuwagę i mocne klapniecie wycieraczki, więc co za tym idzie czeka mnie wymiana. Mam teraz oryginalną szybę akustyczna. Za wymiane na Saint Gobain Sekurit akustyczna zawołali 690zl a za zwykłą 550 - 570zl. Moje pytanie brzmi czy naprawdę jest różnica między akustyczna a nie akustyczna szybą? Odczuję to jeśli zmienię na zwykłą? Cena chyba raczej normalna, czy za duzo? Z góry dzięki za odpowiedzi.
  5. Nyn

    Różnica w rozrządzie 2.7 BPP?

    Teraz juz wiem, zamówiłem i nie pasował.
  6. Nyn

    B7 Crew

    Mam coś podobnego, nie wywala błędu.
  7. Panowie, rozrząd w silnikach 2.7 TDI o oznaczeniu BPP zawsze jest taki sam, czy w rożnych rocznikach lub między a4 b7, a a6 może sie czymś różnic? Dokładnie chodzi o górne napinacze. Z góry dzięki za odpowiedz.
  8. Nyn

    B7 Crew

    Nie będę zakładał nowego tematu, zapytam tutaj. Panowie, rozrząd w silnikach 2.7 TDI o oznaczeniu BPP zawsze jest taki sam, czy w rożnych rocznikach lub między a4 b7, a a6 może sie czymś różnic? Dokładnie chodzi o górne napinacze.
  9. Tylko co dalej ? Może jest tu ktoś z okolic i mógłby kogoś polecic ? Co z resztą moich pytań ?
  10. Witam. Jestem tu nowy, bedzie to mój pierwszy post (nie licząc działu kupie), mam na imię Przemek i jeżdżę, tzn jezdziłem Audi a4 b7 avant z 2007r z silnikiem 2.7TDI. Dobra, może wszystko po kolei.. Od zawsze podobały mi się samochody tej marki, więc w końcu zacząłem myśleć nad zmianą swojego golfa IV. Rozglądałem się za wymarzoną a4 może z 3 miesiące kasę jakoś ogarnąłem i w końcu znalazłem coś z fajnym wyposażeniem (s-line x2) i w b. dobrym stanie (przynajmniej wnętrze i karoseria). Mało znając sie na mechanice, tym bardziej na takich silnikach pojechałem zobaczyc. Wydawało się ze wszystko jest w porządku. Silnik zimny - ciepły chodził jak dla mnie ok zadnych trzasków, bić na sprzęgle itp nie było. Na drugi dzień, jak już ochłonąłem podejście numer dwa, aż w końcu zdecydowałem - biore. Wszystko było nienagannie aż miesiąc - usłyszałem dziwne stuki z pod maski. W lekkim strachu pojechałem do znajomego mechanika na diagnozę co to może być. Stwierdził dwu mas. Mówię ok z dwu masą juz tak jest. Znajomy niestety nie miał czasu żeby od razu zająć sie moim samochodem, to postanowiłem że oddam auto kilkadziesiąt kilometrów dalej. No i tu się zaczęło.. Zanim zajechałem na miejsce, nieświadomy konsekwencji, myślałem, że silnik zaraz wyzionie ducha.. Trzaski wibracje itp. Diagnoza ta sama, dwu mas do roboty. Ok, kilka dni później telefon, co się okazało po wymianie dwu masy i sprzęgła dalej coś jest nie tak. Wibracje i trzaski (podobno z tyłu skrzyni) występują dalej, choć juz dużo mniejsze. Diagnoza - skrzynia do roboty. No i zaczęło się.. Jedna fachura robiła skrzynie, dalej to samo, druga, to samo, aż w końcu znalazłem używkę, która okazała sie jeszcze gorsza od mojej (chyba że to nie była wina skrzyni, ale to zaraz do tego dojdziemy). Ogólnie jestem 3 miesiąc bez auta. Kilka dni temu dzwonią z zakładu i następna diagnoza. Hmm wie pan co, tu chyba bedzie problem w silniku. Panewka, wał i te sprawy (Ja nie wiem, zgaduje, jest pewny, czy chce sie mnie pozbyć?). Konkretów nie znam, ponieważ mechanik nie ma teraz czasu zająć się moją a4, będę wiedział za kilka dni. No i teraz pytanie: Co robić remont, nowy silnik ? Musiałbym mieć jakieś konkretne źródło, żeby nie kupić padaki która rozsypie się za tydzien. Co ze skrzynią, jak już tyle razy była robiona ? Mam dość tego czekania, a widzę że mechanik też mnie olewa i zbytnio chęci na robote czegokolwiek nie ma. Pomóżcie panowie, jak to ugryźć ? Wiem, troche takie wróżenie przez ten internet.. Komu mógłby to oddać (mieszkam niedaleko Katowic, woj Śląskie) Myślałem, żeby sprzedać, no ale to co kupie, znowu golfa IV ? Jakby ktoś miał chęci naświetlić mi opcje które będą najlepsze, byłbym wdzięczny. Pewne źródła itp. Z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...