Skocz do zawartości

WujoKurczak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O WujoKurczak

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Sopot

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

182 wyświetleń profilu

Osiągnięcia WujoKurczak

0

Reputacja

  1. Serwus! Z racji, iż posiadacie ogromną wiedzę i smykałkę którą ani ja, ani kolejni mechanicy próbujący naprawić moje autko nie zostaliśmy obdarowani, postanowiłem zwrocić sie z moim problemem właśnie tutaj. Krótkie wprowadzenie: Od 10 miesięcy walczyłem z Audikiem 2.5 TDI motor BDG 2005r. skrzynia MULTITRONIC. Palily sie kontrolki i wykazywalo bledy obrotów silnika. Zaczalem od regeneracji Pompy wtryskowej w BOSCH Service na Mazurach, zrobili pompe, ciagle to samo - autko nie mialo mocy i bledy nie znikały. Po 10 miesiacach za namową kumpla kupilem nową pompę - ostatnia deska ratunku, naprawione!! Gdyby część wcześniej została wrzucona na stół probierczy (o czym mnie zapewniali fachowcy z BS), to od prawie roku miałbym spokój, a samochód nie stałby odłogiem. W tak zwanym między czasie zepsuła się skrzynia - podczas jazdy bieg wyskoczył, daję gaz, obroty w górę, autko nie reaguje na pedał, zaczęła sie palić kontrolka ESP. Problem powtarzał się sporadycznie, ale główną bolączką była pompa i błędy z nią związane. Teraz, jak juz samochód odzyskał moc, czas na skrzynię. Po rozgrzaniu problem regularnie sie powtarza. Kontrolka ESP sie zapala, w momencie wcisniecia na pedal gazu odpowiedni bieg nagle "wyskakuje", wrzuca luz. Trzeba zatrzymac samochod, poprzelaczac D-R-N-D i wraca na chwile reakcja na pedal gazu, czasem trzeba wylaczyc i wlaczyc zaplon. Podlaczono Vaga, wyświetla błędy: Związane bezpośrednio ze skrzynią i błędem ECU 18258 P185018034 P1626 a także 2 błędy: 18159 P1751 18158 P1750 (za wysokie/za niskie napięcie) Nadmienię, iż elektryka raczej zostala przejrzana. Skrzynia byla wyciagana 2 tyg temu (ostatnia czynnosc przed wymiana pompy - sprawdzenie kola) i ponownie wlozona. Może coś ze sterownikiem? Czy spotkal sie ktos z takimi objawami? Będę wdzieczny za wszelka pomoc, opinie i porade! Pozdrawiam, Mat.
  2. Oki, jak bede wiedzial co tam sie dzieje to wrzuce. A czy myslisz, ze te objawy jakie wystepuja moglby byc zwiazane z tym czujnikiem? Ktos mi powiedzial, ze takie objawy wskazuja na uszkodzony sterownik skrzyni biegow - jest to mozliwe? Wyrazy szacunku, Mat.
  3. Dziekuje Ci bardzo za szybka odpowiedz! Chwilowo zostawiłem Audiolkę na Mazurach, ale powiem koledze, zeby podpial vaga i sprawdzil te wartosci. Czy moge je Tobie wyslac? Pozdrawiam serdecznie, Mat.
  4. Witam serdecznie moi Drodzy, mam problem ze swoim Audikiem 2,5 TDI silniczek BDG. Non stop pali się błąd czujnika położenia wału. Autko szwankuje: - przy maksymalnym wciśnieciu pedału gazu kręci się tylko do 4k obrotów, nic wiecej, - pali z 14-16 litrów na stówkę (mocy jakby miał miej) - temperatura silnika podnosi sie max do 1/4 skali - za pierwszym razem przy odpalaniu na zimnym odpala, za 4 sek gaśnie, drugie odpalenie i wszystko hula elegancko - tak jest zawsze. Sam czujnik wymieniony na nojkę, nie przyniosło to pożądanego efektu. Oprócz tego brak błędów. Specjalista powiedział, że jest jeszcze jeden czujnik obrotów silnika/wału? Możecie to, znawcy tematu, potwierdzic? Gdzie znajduje sie ten czujnik w BDG? Bo nie moge go znalezc ... Czy myslicie, ze te usterki, które wyzej opisalem, moga byc z tym zwiazane? Bardzo licze na Wasza pomoc, pozdrawiam! Mat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...