WujoKurczak
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia WujoKurczak
0
Reputacja
-
Problem z Multitronic 2.5 TDI błędy 18258 P1850 18034 P1626 wyrzuca biegi
WujoKurczak opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Serwus! Z racji, iż posiadacie ogromną wiedzę i smykałkę którą ani ja, ani kolejni mechanicy próbujący naprawić moje autko nie zostaliśmy obdarowani, postanowiłem zwrocić sie z moim problemem właśnie tutaj. Krótkie wprowadzenie: Od 10 miesięcy walczyłem z Audikiem 2.5 TDI motor BDG 2005r. skrzynia MULTITRONIC. Palily sie kontrolki i wykazywalo bledy obrotów silnika. Zaczalem od regeneracji Pompy wtryskowej w BOSCH Service na Mazurach, zrobili pompe, ciagle to samo - autko nie mialo mocy i bledy nie znikały. Po 10 miesiacach za namową kumpla kupilem nową pompę - ostatnia deska ratunku, naprawione!! Gdyby część wcześniej została wrzucona na stół probierczy (o czym mnie zapewniali fachowcy z BS), to od prawie roku miałbym spokój, a samochód nie stałby odłogiem. W tak zwanym między czasie zepsuła się skrzynia - podczas jazdy bieg wyskoczył, daję gaz, obroty w górę, autko nie reaguje na pedał, zaczęła sie palić kontrolka ESP. Problem powtarzał się sporadycznie, ale główną bolączką była pompa i błędy z nią związane. Teraz, jak juz samochód odzyskał moc, czas na skrzynię. Po rozgrzaniu problem regularnie sie powtarza. Kontrolka ESP sie zapala, w momencie wcisniecia na pedal gazu odpowiedni bieg nagle "wyskakuje", wrzuca luz. Trzeba zatrzymac samochod, poprzelaczac D-R-N-D i wraca na chwile reakcja na pedal gazu, czasem trzeba wylaczyc i wlaczyc zaplon. Podlaczono Vaga, wyświetla błędy: Związane bezpośrednio ze skrzynią i błędem ECU 18258 P185018034 P1626 a także 2 błędy: 18159 P1751 18158 P1750 (za wysokie/za niskie napięcie) Nadmienię, iż elektryka raczej zostala przejrzana. Skrzynia byla wyciagana 2 tyg temu (ostatnia czynnosc przed wymiana pompy - sprawdzenie kola) i ponownie wlozona. Może coś ze sterownikiem? Czy spotkal sie ktos z takimi objawami? Będę wdzieczny za wszelka pomoc, opinie i porade! Pozdrawiam, Mat. -
Zepsuty czujnik obrotów wału? Gdzie go szukac w BDG? Obroty max do 4 tysięcy POMOCY!
WujoKurczak odpowiedział(a) na WujoKurczak temat w 2.5TDI
Oki, jak bede wiedzial co tam sie dzieje to wrzuce. A czy myslisz, ze te objawy jakie wystepuja moglby byc zwiazane z tym czujnikiem? Ktos mi powiedzial, ze takie objawy wskazuja na uszkodzony sterownik skrzyni biegow - jest to mozliwe? Wyrazy szacunku, Mat. -
Zepsuty czujnik obrotów wału? Gdzie go szukac w BDG? Obroty max do 4 tysięcy POMOCY!
WujoKurczak odpowiedział(a) na WujoKurczak temat w 2.5TDI
Dziekuje Ci bardzo za szybka odpowiedz! Chwilowo zostawiłem Audiolkę na Mazurach, ale powiem koledze, zeby podpial vaga i sprawdzil te wartosci. Czy moge je Tobie wyslac? Pozdrawiam serdecznie, Mat. -
Witam serdecznie moi Drodzy, mam problem ze swoim Audikiem 2,5 TDI silniczek BDG. Non stop pali się błąd czujnika położenia wału. Autko szwankuje: - przy maksymalnym wciśnieciu pedału gazu kręci się tylko do 4k obrotów, nic wiecej, - pali z 14-16 litrów na stówkę (mocy jakby miał miej) - temperatura silnika podnosi sie max do 1/4 skali - za pierwszym razem przy odpalaniu na zimnym odpala, za 4 sek gaśnie, drugie odpalenie i wszystko hula elegancko - tak jest zawsze. Sam czujnik wymieniony na nojkę, nie przyniosło to pożądanego efektu. Oprócz tego brak błędów. Specjalista powiedział, że jest jeszcze jeden czujnik obrotów silnika/wału? Możecie to, znawcy tematu, potwierdzic? Gdzie znajduje sie ten czujnik w BDG? Bo nie moge go znalezc ... Czy myslicie, ze te usterki, które wyzej opisalem, moga byc z tym zwiazane? Bardzo licze na Wasza pomoc, pozdrawiam! Mat.