SulejmanWspanialy
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia SulejmanWspanialy
0
Reputacja
-
Przekładka z ośki na quattro w A4 B6/B7
SulejmanWspanialy odpowiedział(a) na Gamling temat w Audi A4 B6/B7
Witam posiadam Audi A4 B6 1.8T AVJ ośka i chciałem przerobić go na quattro w tym celu kupiłem Anglika A4 B6 z 1.8t BEX ale bez silnika i sprzegła i teraz mam pytanie czy moje sprzęgło z Ośki bedzie pasowało do tej skrzyni z BEX'a, czy mam kupić sprzęgło pod tą skrzynię z quattro ? -
Problem z uzyskaniem mocy i spadkiem momentu obrotowego 1.8t
SulejmanWspanialy odpowiedział(a) na SulejmanWspanialy temat w Audi A4 B6/B7
Problem rozwiązany, skalibrowane wtryski, zrobiona mapa autko uzyskało wynik 240 koni i 330nm, tera panie to jeździ. Dziekuję tunerowi Łukasz13 za doskonałą robotę. Polecam tunera zna sie na swojej robocie nie to co poprzednik który tylko wgrał mi gotowca. -
Problem z uzyskaniem mocy i spadkiem momentu obrotowego 1.8t
SulejmanWspanialy odpowiedział(a) na SulejmanWspanialy temat w Audi A4 B6/B7
Mam nadzieje że odda hajs i pojade chyba do Gregora -
Problem z uzyskaniem mocy i spadkiem momentu obrotowego 1.8t
SulejmanWspanialy odpowiedział(a) na SulejmanWspanialy temat w Audi A4 B6/B7
Nie wiem, ten tuner jest jednym z najlepiej ocenianych na Wrocławiu kolega też robił swoje 1.8t w golfie i wszystko za***iście ale ja zawsze mam pecha i zgrzyty powstają -
Problem z uzyskaniem mocy i spadkiem momentu obrotowego 1.8t
SulejmanWspanialy odpowiedział(a) na SulejmanWspanialy temat w Audi A4 B6/B7
To tylko z bogatą mieszanką mam problem ? -
Problem z uzyskaniem mocy i spadkiem momentu obrotowego 1.8t
SulejmanWspanialy odpowiedział(a) na SulejmanWspanialy temat w Audi A4 B6/B7
Próbuj teraz -
Problem z uzyskaniem mocy i spadkiem momentu obrotowego 1.8t
SulejmanWspanialy odpowiedział(a) na SulejmanWspanialy temat w Audi A4 B6/B7
http://vaglogi.pl/log-002_033_Jn7TwZC.html http://vaglogi.pl/log-003_020_ci78I.html http://vaglogi.pl/log-115_118_SOI54.html -
Problem z uzyskaniem mocy i spadkiem momentu obrotowego 1.8t
SulejmanWspanialy odpowiedział(a) na SulejmanWspanialy temat w Audi A4 B6/B7
Jak sprzęgło się skończy to mam kupionego anglika w quattro czeka na przekładkę tylko musze ogarnąć tą moc -
Problem z uzyskaniem mocy i spadkiem momentu obrotowego 1.8t
SulejmanWspanialy odpowiedział(a) na SulejmanWspanialy temat w Audi A4 B6/B7
Jutro wrzuce logi, tuner nie wgrywał gotowca walczył z różnymi konfiguracjami -
Problem z uzyskaniem mocy i spadkiem momentu obrotowego 1.8t
SulejmanWspanialy opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam wszystkich mam od maja duży problem z moim autkiem. Zacznijmy od początku więc wpadłem na pomysł modyfikacji mojego wozu czyli wiekszy intercooler, wtryski 370cc,DP i TIP + filtr grzybkowy HKS i hybrydowa turbina z 3.0 tdi. Po wizycie u tunera i wgraniu mapy na 250-280 koni wypluło tylko marne 207km i 300 Nm. Tuner powiedział żebym wymienił zawór n75, wszystkie wężyki od podciśnienia i wymienił pompę paliwa. Tak zrobiłem po następnej wizycie auto na hamowni uzyskało wynik 208 koni i 287 Nm kazał wymienić zawór dv więc wymieniłem nastepna wizyta wyniki 207 koni 280 NM tuner mówi no to trzeba zrobić logi, po wykonaniu logów i przeszukaniu jakichkolwiek błedów wyszło że mam do wymiany przepływomierz i sonde lambda. Zrobiłem wróciłem wynik na hamowni ten sam więc tuner mówi " no to może turbina sprawdźmy ile wgl daje ciśnienia" patrzymy bije niecałe 1.1 bara a w ecu ustawiona na 1.5 bara i mówi do mnie " Kamil jedź do twojego człowieka od turbin i powiedz mu co i jak". Pojechałem do kumpla co składał mi tą turbinkę mówię mu co i jak, turbine sprawdził swoim okiem i narzędziami i mówi "turbina w porządku" wyregulował mi tylko westgate i kazał montować tak zrobiłem ruszam zadowolony na hamownie a tam znowu wynik taki sam i dalej bije niecałe 1.1 bara zamiast tych 1.5 Może ktoś miał taki sam lub podobny problem i by pomógł mi go rozwiązać bo ja już nie wiem za co się złapać, nie po to wywaliłem tyle pieniędzy żeby mieć tylko te marne 200 koni Specyfikacja: A4 B6 2002 rok 1.8t AVJ (150 km) Modyfikacje: Wtryski 370cc Turbo hybrydowe z 3.0 tdi DP i TIP z filtrem grzybkowym HKS Dv z ProPerfect Środkowy Intercooler