
Robertk86
Pasjonat-
Postów
101 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Robertk86

Informacje
-
Imię
Robert
-
Miasto
Zielona Góra/lubuskie
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
784 wyświetleń profilu
-
Witam. Auto to a4 B5 1.6 Ahl 98r. Od jakiegoś czasu walczę z problemem. A mianowicie z błędem 01087- Basic setting not performed 27-00 - implausible signal. Jest to błąd związany z adaptacją przepustnicy. Gdy pojawia się ten błąd to podczas jazdy po zdjęciu nogi z gazu występuje szarpnięcie, dość mocne, do tego obroty silnika opadają szybko i auto traci na mocy. Ostatni raz błąd pojawił się w Styczniu tego roku i powrócił dziś odrazu po odpaleniu auta. Adaptacja była robiona masę razy, błędy usuwane i na jakiś czas jest ok, do momentu tak naprawdę nie wiadomo kiedy aż się pojawi. I tak w kółko. Co to może być? Wszystkie podciśnienia, dolot, sonda, układ zapłonowy mam ogarnięte, a błąd powraca. Wtyczka idącą do sterownika silnika jak najbardziej ok, czysta jakby z fabryki wyjechał samochód. Miał ktoś z was takie problemy?
-
Powodzenia życzę w poszukiwaniu 1.6 Ahl żeby był w dobrym stanie i nie brał oleju. Ja u siebie wymieniłem silnik też 1.6 Ahl. Bo poprzedni motor padł, tzn raz miał robioną upg, po roku czasu problem wrócił i niestety pęknięty blok silnika. Wymieniłem silnik ale co z tego jak bierze olej. Niestety nie miałem możliwości, sprawdzenia itp, a auto potrzebne było i stało u mechanika rozebrane. Szukaj drugi Ahl, ale z kimś kto umie sprawdzić stan silnika, bo to CB wyjdzie najtaniej niż miałbyś wymienić na całkiem inny silnik.
-
U mnie jest podobnie, raz na jakiś czas, klepie ale nie zawsze, a jak klekocze to wtedy jak jest większa wilgoć na dworze, dziwne jest to, że W mróz potrafi nie klekotac i też 10w40 mam lany, z tym że już trochę dolalem oleju , teraz na dolewke mam motula i już tak nie klepie . ?
-
Brak ssania na zimnym silniku Audi A4 B5 1.6 AHL
Robertk86 odpowiedział(a) na lukmechanik temat w 1.6
W tym silniku chyba to norma. A przepustnica jest sprawna? U siebie też mam podobnie, podejrzewam że to przepustnica swiruje. Czujnik temperatury też mam ori z ASO. -
A mniej więcej gdzie on się znajduje? Problem występuje przeważnie jak silnik nagrzany.
-
Witam. Tak jak w tytule, problem polega na tym, że podczas jazdy przy wcisnieciu sprzęgła i zmianie biegu obroty na chwilę się zawieszają i wolno opadają. Silnik 1.6 Ahl 98 rok. Na postoju tego problemu nie ma. Dodam że przez to nie idzie trafić z biegami, muszę czekać aż obroty opadną. Miał ktoś taki problem? Bo nie mam pomysłu co to może być.
-
Sondę bierz firmy Bosch
-
Witam, Mam pytanie odnośnie dołu silnika. Moja a4 jest na etapie wymiany dołu silnika, gdyż w obecnym, po złożeniu silnika do kupy,okazało się że pękł blok na którymś cylindrze, olej zaczął mieszać się z płynem chlodniczym. Pytanie czy doły silników ARM i ana są takie same jak w ahl oraz czy ahl który ma kolektor aluminiowy będzie pasować do mojego który ma plastikowy kolektor. Czy muszę szukać taki sam silnik jak mój z plastikowym kolektorem. ?
-
Moje pytanie, gdzie żeś auto robił że nie była sprawdzana głowica, oraz planowanie? Ja też mam ten silnik 1.6 ahl który będzie w połowie wymieniony, głowica ma porobione zawory, szczelność, uszczelniacze, ale co z tego jak dół silnika mam pęknięty. A u ciebie? nie wiem czy czasem w 4 cylindrze nie masz płynu, stąd też nie pracuje na wszystkie cylindry.
-
Auto u mechanika, po kolejnym sprawdzeniu głowicy, obróbce itp i złożeniu silnika, płyn zaczął mieszać się z olejem. Okazało się że dół silnika jest pęknięty na którymś cylindrze. Ogólnie głowica jest ok, auto czeka na przekladke silnika tzn dołu.
-
Test na obecność spalin w układzie chłodzenia i będziesz wiedział czy to uszczelka pod głowicą.
-
Witam, rok temu była wymieniona uszczelka pod głowicą w moim 1.6 ahl. Powodem było bulgotanie w desce rozdzielczej, twarde przewody chlodnicy. Po czym okazało się że kompresja cylindrów wali w układ chłodzenia. Po remoncie bulgotanie zniknęło przewody nie byly twarde. Problem polega na tym że od kilku tygodni pojawia się lekkie bulgotanie w desce rozdzielczej,ubyło trochę plynu chłodniczego, nie dużo ale ubylo. Martwi mnie to ponieważ nie mam zamiaru znowu robić remontu silnika. Po przejechaniu 14 km dolny wąż i zbiornik są chlodne, przy temperaturze na dworze -5. Gdzie dla porównania brat swoją a6 1.9 tdi po takim samym odcinku km ma zbiornik wyrównawczy bardzo cieply, Nie wiem czy to jest normalne. Ktoś coś doradzi, czy możliwe jest, że znowu uszczelka puściła?
-
To samo pytanie co kolega wyżej. Sprawdź kompresję na cylindrach, wykonać test na obecność spalin w układzie chłodzenia, czy ubywa płyn i olej.
-
Możliwe że coś z pompą oleju jest, obadaj sytuację i daj znać
-
Jest w internecie strona z kodami błędów grupy Vag. Poszukaj w Google. A dokładniej jest to strona z wyszukiwarką, wpisujesz ten sam kod błędu i szuka.